livetime
door livetime Mar 24, 2013 om 15:43
Huishouden & energie

Plastic ring maken 30 cm doorsnede

Weet iemand hoe je een plastic ring kunt maken met een doorsnede van 30 cm.?

Weet iemand hoe ik een buis van 22 mm stevig in de grond kan zetten zonder beton te gebruiken?

1114 8 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 24, 2013 om 16:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Weet iemand hoe je een plastic ring kunt maken met een doorsnede van 30 cm.?

- afzagen van een plastic met een doorsnede van 30 cmbuis

Weet iemand hoe ik een buis van 22 mm stevig in de grond kan zetten zonder beton te gebruiken?

- diep ingraven en vastzetten in klei

ve
door verwijderd - Mar 24, 2013 om 19:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ring van 30cm: Zagen uit een kunststofplaat.

ve
door verwijderd - Mar 24, 2013 om 20:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als aanvulling op de buis.
Wat voor soort buis?
Metaal? Inspuiten in de grond.
Zo maakte in mijn actieve ham-radio-periode mijn eigen aardingsnetwerk.

Verloop van 22mm naar een diameter waarop je een waterslang kunt aansluiten en dan geleidelijk de buis de grond inspuiten.
Na verloop van tijd zo vast als een huis

ve
door verwijderd - Mar 25, 2013 om 16:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk eens voor een plastic ring 30 cm diameter bij een tuincentrum o.i.d. en zoek daar naar een plantenring van 30 cm diameter dan kun je het "binnenwerk" eruit halen: KLIK, even wat naar beneden scrollen.
Misschien ben je daarmee geholpen?

vr.gr.

ve
door verwijderd - Mar 26, 2013 om 12:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het gaat om een cv buis met een doorsnede van 22 mm.

Weet iemand of je een cv buis van 28 mm ook kunt buigen met een pijpenbuiger?

ve
door verwijderd - Mar 26, 2013 om 12:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja, klik-> Hier

ve
door verwijderd - Mar 30, 2013 om 13:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het probleem heeft zich ondertussen opgelost. Met dank aan de reacties. Dus dit onderwerp kan verwijderd worden.

ve
door verwijderd - Mar 30, 2013 om 13:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

livetime schreef op zaterdag 30 mrt 2013, 13:02: Het probleem heeft zich ondertussen opgelost.

Hoe dan?
Je hebt nooit duidelijk omschreven wat je probleem was...