da
door daphne01 Jan 19, 2005 om 19:05
Huishouden & energie

Prinses Keukens

Wie zijn er nog meer gedupeerd door Prinses Keukens en Badkamers????? Het bedrijf is failliet en ik ben mijn aanbetaling kwijt. Ik weet niet of ik mijn geld terug krijg. Dit bedrijf is heel snel uit de grond gestampt, het draaide vooral om omzet. De eigenaaar, Dhr Former, heeft al meerdere bv´s over de kop laten gaan. Ze zijn al een week lang niet bereikbaar dus ben ik er naar toe gereden. De boel was bijna helemaal leeg. Ik heb begrepen dat ze vanochtend nog snel hun laatste spullen uit het pand hadden gehaald. Is er ook iemand die weet hoe ik te werk moet gaan als ik en of ik mijn aanbetaling terug kan krijgen?

1000 10 Rapporteer

my
door mystery - Jan 19, 2005 om 20:29
34 Antwoorden / 0 Vragen

sorry dat ik het moet zeggen maar u bent waarcshijnlijk niet 1 van de slimste mensen op deze aarbol.

ik citeer u even:Het bedrijf is failliet en ik ben mijn aanbetaling kwijt. Ik weet niet of ik mijn geld terug krijg. Dit bedrijf is heel snel uit de grond gestampt, het draaide vooral om omzet. De eigenaaar, Dhr Former, heeft al meerdere bv´s over de kop laten gaan

dan bent u toch echt onnozel als u bovenstaande weet om daar toch iets te gaan kopen en een aanbetaling te doen.

da
door daphne01 - Jan 19, 2005 om 20:34
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ik vind uw reactie beledigend, natuurlijk had ik niks gekocht bij Prinses Keukens als ik dit van te voren had geweten. Deze informatie heb ik gekregen nadat ik een leeg pand aantrof in Utrecht, daarna heb ikcontact gehad met de kamer van koophandel(om erachter te komen wie de eigenaar was en wie is aangesteld tot curator), en buurbedrijven van Prinses Keukens. Misschien had u dat zelf wel kunnen bedenken?

me
door meesje_1 - Jan 19, 2005 om 20:37
3 Antwoorden / 0 Vragen

Als je iets koopt bij een failliet bedrijf ben je inderdaad onnozel maar als je dingen leest die er niet staan ben je superstom. Dus mysterie eerst nog maar eens goed lezen voor dat je van leer trekt want als er in deze topic iemand voor joker staat dan ben jij het wel. Hoe je aan dit soort stomme antwoorden komt zal altijd wel een mysterie blijven. Beterschap.

my
door mystery - Jan 19, 2005 om 20:48
34 Antwoorden / 0 Vragen

beste meesje,

Ik zie nergens staan "bij navraag bij de kvk, ben ik er achter gekomen dat betreffende persoon al meerdere bv´s etc etc"

dus zo raar is mijn reactie niet.
stel zo´n vraag op een willekeurig forum en iedereen zal zo reageren.

nu staat het er gewoon dat ze er van de op de hoogte was

pr
door prorijn - Jan 19, 2005 om 21:31
1 Antwoorden / 1 Vragen

Nou Mystery, ook een eenvoudige ziel, die schrijft voordat er overna gedacht wordt. Mischien werk je wel voor Prinses en lach je je nu rot??????????????

ja
door janvandijken - Jan 22, 2005 om 18:01
3 Antwoorden / 1 Vragen

ik ben blij dat ik niet heb aanbetaald, mijn keuken werd geleverd met de meest mogelijke problemen.

mijn keuken staat nu (blij toe) ik mis nog een kastdeurtje en met mijn aanrechtblad is een kleinigheid aan de hand.

maar dat komt wel goed.

prinses keukens is ontstaan uit de failiette verkerk keukens.

probeer eens te bellen met 06-17442534 dit is een telefoonnummer van de bedrijfsleider van prinses.

succes

met vriendelijke groet, jan

ja
door janvandijken - Jan 22, 2005 om 18:03
3 Antwoorden / 1 Vragen

P>S dit zal Sandra reemer ......je weet wel ons kroeppoekje,

niet leuk vinden.

die had namelijk ook een keuken bij prinses gekocht.

ce
door celine30 - Jan 29, 2005 om 21:39
2 Antwoorden / 1 Vragen

hallo

wij hebben ook een keuken besteld bij prinses keukens in utrecht, maar we zijn er langs geweest en het ziet er vrij verlaten uit.

wie weet of ze nu echt failliet zijn ?

de order is er wel we hebben gelukkig niks aanbetaald, maar weten nu ook niet verder, misschien kunnen we samen wat doen.

ik hoor graag reactie indeze.

ce
door celine30 - Jan 29, 2005 om 21:40
2 Antwoorden / 1 Vragen

mag ik weten wanneer uw keuken is afgeleverd, daar er op 15-01-2005 al een verlaten winkel op de reactorweg in utrecht was .

er
door ernstg - Feb 9, 2005 om 14:47
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Mijn keuken is gelukkig ook al geleverd. Ik zit ook nog met een paar spotjes, 2 afdekplinten, en iets met het aanrecht wat nog geleverd zou moeten worden.

Is het duidelijk hoe je dit alsnog geleverd kunt krijgen? Of kan ik het misschien rechtstreeks bij de leverancier bestellen? Ik heb geen idee wie dat is...

Groeten,

Ernst