ka
door kassappels Oct 10, 2009 om 14:55
Huishouden & energie

Second opinion ivm klachten kunststof kozijnen

Wij hebben begin dit jaar kunststofkozijnen laten plaatsen.
Dat is niet helemaal goed gegaan en we hebben nog een paar kleine zaken die we opgelost willen hebben. Helaas staan we bij het bedrijf nu bekend als mensen die veel bellen (???). We zouden eigenlijk een second opinion willen laten verrichten om de door ons gesignaleerde problemen te toetsen. Wellicht zijn wij te veeleisend, maar uiteindelijk betalen we er ook voor. Daarnaast heeft het bedrijf zelf toegegeven dat het in het begin door hun toedoen wat mis is gegaan. Klachten bestaan uit een deur waarvan wij vinden  dat deze niet goed tegen het kozijn aansluit, kras in de deur, boeiplaat sluit niet mooi aan bij de boeiplaat vd buren (in de verte in de straat lijkt het alsof het openstaat). Wie weet er een adresje voor zo'n second opinion zonder al direct de vereniging aan te schrijven waar zij lid van zijn.

7631 6 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Oct 10, 2009 om 15:01
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo,

Misschien ter info:

http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies_over/Huis_en_tuin/Werkzaamheden_in_en_om_het_huis/Basisinformatie/Ontevredenheid_over_het_resultaat

(even kopiƫren en in adresbalk plakken).

Suc6

ka
door kassappels - Oct 10, 2009 om 15:08
6 Antwoorden / 3 Vragen

Bedankt voor je reactie, Edrick3.
We zijn nog bezig met het bedrijf voor de kras in de deur. Daarnaast hen weer aangegeven dat wij niet tevreden zijn over de afsluiting deur. Al eerder hebben zij gezegd dat dit toelaatbaar is, al 2 x, dus daar verwacht ik niet veel van. Daarom de vraag wie een specialist weet alvorens de branchevereniging in te schakelen.

johanpc
door johanpc - Oct 10, 2009 om 15:25
1379 Antwoorden / 2 Vragen

Ben je lid va de vereniging Eigen Huis schakel die dan in.

Die hebben de experts tav onder andere diot soort problemen.

ka
door kassappels - Oct 10, 2009 om 15:33
6 Antwoorden / 3 Vragen

Helaas geen lid van Ver, Eigen Huis, daarom vragen we dit aan lezers van deze site.

re
door reintje77 - Oct 21, 2009 om 18:08
2 Antwoorden / 0 Vragen

Als aannemer b & u vraag ik u welke plaats u woont, uiteraard is een second opion belangrijk maar is dit ook doorslaggevend voor de leverancier ?

Kees Weijens

duo-bouw@wanadoo.nl

ka
door kasappels - Oct 21, 2009 om 19:00
4 Antwoorden / 2 Vragen

Dit is een antwoord voor Reintje77: Tilburg. Overigens zijn we weer in overleg getreden met de opdrachtnemer. Daarnaast hebben we ook geconstateerd dat er luchtstromen van buiten om langs de kozijnen lopen. Dit gaan we hen nog meedelen. Vraag voor een second opinion blijft echter wel staan,indien we er niet uitkomen. We zullen ons dan ieder geval tot de branche organisatie richten waarbij ze zijn aangesloten. Wordt vervolgd.