ri
door rijstad Sep 29, 2011 om 12:41
Huishouden & energie

Sunefficiency

wie is bekend met sunefficiency
ze plakken je ramen met een coating en dat zou heel veel energie besparen
het eerste jaar kost het niets daarna 10 jaar lang 40 euro per maand maar dat zou je zeker besparen op je energie rekening
dus je verdient geld wat je anders aan de energiemaatschappij kwijt zou zijn
ook krijg je speciale ledlampjes en besparende kranen
het schijnt allemaal nieuw te zijn en getest door tno
ook krijg je 350,00 subsidie omdat het woningverbetering is
graag reacties

1087 5 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Sep 29, 2011 om 14:05
16876 Antwoorden / 108 Vragen

rijstad, geen ervaring mee. Heb je niets aan, begrijp ik. Gaat je dus €4.800 kosten minus €350,00 subsidie = €4.450 in 10 jaar. Vraag me af hoe die coating zich gaat gedragen na enige jaren. Kun je je ramen normaal schoonmaken, kun je naar buiten kijken. Op de foto's ziet alles er inderdaad prachtig uit. Zou zeggen, vergelijk je energie, water rekening met wat je nu betaald en wat het per maand minder wordt (vergeet dus niet die €40,00 er bij te tellen per maand). Kun je tegen elkaar afkruisen wat het voordeligste is.

tr
door trpla - Oct 1, 2011 om 16:39
1 Antwoorden / 0 Vragen

Lijkt me inderdaad ook niet, heb ook even op google gezocht en ze hebben een Twitter. Beetje raar want het gaat over confidenz en ene Remco Meijers, blijkbaar oud eigenaar van leendesk.... Niet echt een betrouwbaar persoon of bedrijf lijkt me.

tr
door trappist - Oct 1, 2011 om 16:59
240 Antwoorden / 0 Vragen

40 euro besparen op energie, zomer en winter? ik lig in een deuk,
weer iemand die een manier heeft gevonden om snel rijk te worden!

abarth
door abarth - Oct 1, 2011 om 17:26
845 Antwoorden / 19 Vragen

Voor 40 euro in de maand kun je zelf ook ledverlichting en waterbespaarders kopen. Er loopt hier nog een vraag over trouwens. Gebruikt u hiervoor de zoekfunctie even.

poltol
door poltol - Oct 1, 2011 om 18:36
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Hallo,

Een beetje te lang in de zon gelegen?????
€40 per maand betalen en besparen?

Check even uw energie jaar nota.

U zou dus 40 X 12 = € 480 minimaal gaan besparen?
Lijkt mij onmogelijk.

Iets voor de Efteling denk ik, sprookje dus.
Niet doen.

Fijn weekend verder, poltol [die u adviseerd om uit de zon te blijven]