door wim100 Jan 22, 2013 om 21:25
Huishouden & energie

Tegelvoegsel kleuren

ik heb in mijn badkamer wat veranderd ,heb ook enkele wandtegels vervangen de tegelvoegsel is bruin in de badkamer maar is niet meer te krijgen ,alleen nog maar lichte kleuren weet mischien iemand hoe ik dat voegsel bruin kan krijgen
alvast bedankt

3520 3 Rapporteer

ridder_1
door ridder_1 - Jan 22, 2013 om 22:09
376 Antwoorden / 8 Vragen

Er is bij verfwinkel of de Bouwmarkten zgn. universele mengkleuren te koop (flacon) o.a. zwaardere kleuren zoals sepiabruin, zwart, oxyderood. Hiermee kunt u voegsel mengen / aankleuren tot bv donkerbruin. Maak de kleur iets donkerder dan u wilt, tijdens het opdrogen wordt de kleur iets lichter. Om overal dezelfde kleur te krijgen dient u steeds een hoeveelheid voegsel af te wegen op bv. een keukenweegschaal.

frenja
door frenja - Jan 23, 2013 om 13:49
44 Antwoorden / 13 Vragen

Wij hebben door het voegsel ecoline gemengd. Ik weet niet of dit nog te krijgen is. Het is bij ons goed gelukt om de juiste kleur te krijgen. Veel succes ermee.

rf
door rfsdewijn - Jan 23, 2013 om 16:42
6 Antwoorden / 0 Vragen

hallo, ik heb nog een bakje donkerbruin tegelvoegsel
r f s de wijn
amsterdam
tel. 06 30013872