je
door jetty Nov 1, 2014 om 17:22
Huishouden & energie

Tempur matrashoes

Weet iemand waar ik een nieuwe hoes voor ons Tempur matras kan kopen/bestellen. Op de site van Tempur kan ik niets vinden.De hoes bestaat uit vierkante vlakken die volgens mij met iets gevuld zijn. We hebben een extra comfort matras van 1.60 X 2.00. In de winkels kun je alleen complete matrassen kopen.
Door mijn handicap slaap ik erg goed op Tempur.

8486 6 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Nov 1, 2014 om 19:48
11568 Antwoorden / 51 Vragen

Al geprobeerd een telefoontje of een email te versturen welke opties u heeft? (korte weg=rechte lijn)

edrick3
door edrick3 - Nov 1, 2014 om 20:00
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo jetty,

Je zou eens hier kunnen informeren.

Of bel/mail Tempur rechtstreeks: klik hier.

Suc6

aurora1
door aurora1 - Nov 1, 2014 om 22:31
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Bedoelt u een topper of dekmatras zoals klik hier. Daar is ook 1.60 x 2.00 meter tussen te vinden.
Zit er geen labeltje aan de huidige hoes met gegevens waarmee u op internet kunt zoeken?

je
door jetty - Nov 2, 2014 om 01:01
7 Antwoorden / 6 Vragen

[quote=edrick3 schreef op zaterdag 1 nov 2014, 20:00]Hallo jetty,

Je zou eens hier kunnen informeren.

Of bel/mail Tempur rechtstreeks: klik hier.

Suc6

je
door jetty - Nov 2, 2014 om 01:04
7 Antwoorden / 6 Vragen

[quote=edrick3 schreef op zaterdag 1 nov 2014, 20:00]Hallo jetty,

Je zou eens hier kunnen informeren.

Of bel/mail Tempur rechtstreeks: klik hier.

Suc6

Beste Edrick3

Ontzettend bedankt voor je reaktie. Hier heb ik iets aan. Ik ga maandag meteen bellen.

edrick3
door edrick3 - Nov 2, 2014 om 10:22
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@jetty,

.....Beste Edrick3

Ontzettend bedankt voor je reaktie. Hier heb ik iets aan. Ik ga maandag meteen bellen.
.....

Graag gedaan.
Laat nog maar even horen of het gelukt is.

Met vr.gr.