Vergoeding Leen Bakker ??
-30 mei bureau (258 euro) online besteld bij Leen Bakker NL
-4 juni levering door Post.nl...1 pakket mist
-5-juni wachten op pakket 2..er komt niets
Dagen erna: bellen met betaalde nummers van Post.nl, Leen Bakker NL,
bezoek aan filiaal om advies en hulp
18 juni: eindelijk levering pakket 2, maar is het foutieve deel...dit pakket heb ik al
18 juni: filiaal komt het goede deel brengen
Ik ben behoorlijk pissed en vraag een schadevergoeding van 50% voor 4x thuiszitten en een hoop ergernis.
Email van Leen Bakker NL: 10 euro als compensatie. Ik had volgens hen niet thuis hoeven te zitten, want in de voorwaarden staat dat je ook bij de buren mag laten afleveren...
Daar ga ik niet mee accoord. Ben ik nou zo onredelijk??
Ter aanvulling..het pakket waar ik zo lang op heb moeten wachten is waarschijnlijk bij Post NL zoekgeraakt.
Tja, je kan op je strepen blijven staan en niet akkoord gaan met het tientje compensatie of: wees blij dat je eindelijk je bureau in huis hebt. Natuurlijk is al dat gewacht, gedoe en bellen waardeloos, maar verder dan dit kom je heus niet. Als je er een rechtszaak van zou maken ben je meer tijd en geld kwijt: ik zou het laten rusten en Leen Bakker dat tientje laten storten op je bank en overgaan tot de orde van de dag.
Leen Bakker heeft er alles aan gedaan om het mislopen van uw zending via PostNl tot een goed einde te brengen. Dat valt onder de categrie "uitstekende klantenservice". U mag hen dus niets verwijten en de € 10.00 met dank accepteren.
De fout ligt dus niet bij Leen Bakker maar bij PostNL, waarom legt u daar geen claim voor schadevergoeding.
Beste Mein33,
Het feit dat Leen Bakker mijn bestelling uiteindelijk heeft geleverd is enkel en alleen te wijten aan mijn eigen inspanningen. Als ik niet 100x aan de bel had getrokken, had ik echt nog niets in huis. De uitstekende klantenservice is hier dus totaal niet op zijn plaats. Maarja, communiceren is misschien alleen voor slimme mensen
[quote=psychologie1 schreef op vrijdag 21 jun 2013, 21:32]Beste Mein33,
Het feit dat Leen Bakker mijn bestelling uiteindelijk heeft geleverd is enkel en alleen te wijten aan mijn eigen inspanningen. Als ik niet 100x aan de bel had getrokken, had ik echt nog niets in huis. De uitstekende klantenservice is hier dus totaal niet op zijn plaats. Maarja, communiceren is misschien alleen voor slimme mensen
Zo grappig!! vraagsteller verwijt zich zelf dat zijn inspanningen er toe hebben gedaan dat de levering is gedaan, verwijten is toch zoiets als, had ik het maar niet gedaan?. 100 keer aan de bel trekken bij Leen Bakker! hebben die een bel dan?
Zonder dollen, bestellen bij een internetshop kan wel eens iets mis gaan zeker als een fysieke winkel die net opstart. Van fouten leren ze maar om dan direct 50% schadevergoeding te eisen is wat mij betreft beschamend te noemen.
Wacht even. Misschien dat ik het niet helemaal begrijp.
Als ik bij een winkel een product bestel en als het product aankomt bij mijn thuis en het is een verkeerd product, kan ik dus 50% van de aankoop terug eisen als schadevergoeding vanwege de geleden ergernissen?
Hmmm. Weten we dus ook weer.
DAT ZAL ZE LEREN, DIE (censuur) WINKELS!
(uithijgen van opwinding)
[quote=psychologie1 schreef op vrijdag 21 jun 2013, 21:32]Beste Mein33,
Het feit dat Leen Bakker mijn bestelling uiteindelijk heeft geleverd is enkel en alleen te wijten aan mijn eigen inspanningen. Als ik niet 100x aan de bel had getrokken, had ik echt nog niets in huis. De uitstekende klantenservice is hier dus totaal niet op zijn plaats. Maarja, communiceren is misschien alleen voor slimme mensen
Communiceren is inderdaad een leuk psychologisch spel.
Aan uw eigen inspanningen heeft u te "danken" dat de bestelde artikelen uiteindelijk zijn geleverd.
Misschien is het aan uzelf te "wijten" dat de communicatie niet erg soepel mocht verlopen.
@mein33, de zinsnede "het is aan mij te danken" dat de zaken toch geleverd werden. Daar was ik nog niet op gekomen. Alhoewel je zou ook kunnen zeggen naar "na vele pogingen van mijn kant" is alles toch geleverd.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Extreme tandarts angst
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
...
Lees meer
Hoeveel vloeibaar wasmiddel gebruiken dopjes
Hoeveel fijne was per dopje van het flacon te gebruiken? Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer