mo
door moes Jul 23, 2007 om 09:34
Huishouden & energie

Verzekering

de ziekten kosten verzekering PROTEQ.NL van mijn hond is verhoogt van 13.96 naar 18.96 ,dat woordt te duur .opgezegt,wie weet een alternatief.

               CAMILLE.

407 5 Rapporteer

stacey
door stacey - Jul 23, 2007 om 09:44
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Als je gaat kijken let dan wel goed op, er  zijn wellicht wel goedkopere maar daaronder zijn er ook een paar waarover veel klachten zijn.

Dan wordt goedkoop straks nog duurkoop.

Proteque komt wel als goede dierverzekering uit de bus,

al is hij misschien iets duurder,

wat voorwaarden en uitbetalingen betreft wel een van de betere zoals ik heb begrepen.

Hier kun je offertes aanvragen van verschillende dierenverzekeringen om te vergelijken,

Huisdierenverzekering

Succes,

stacey
door stacey - Jul 23, 2007 om 09:47
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Vond nog wat info op het forum hier; (2006)

Indien je zoekt naar een goede verzekeraar, let er dan in eerste instantie op of deze is aangesloten bij het Verbond van verzekeraars.

Voor meer leesvoer: Kassa heeft enige tijd geleden ook al eens aandacht besteed aan een paar malafide verzekeraars. Dit is nog terug te lezen hieronder:

Waardeloze huisdierenverzekering van NHZ / Animas

Belbus: verzekering huisdieren

dustylief
door dustylief - Jul 26, 2007 om 22:31
9 Antwoorden / 3 Vragen

Hoi camille

Zelf heb ik nog nooit een verzekering afgesloten voor mijn dieren,omdat niet altijd alles wordt gedekt.Ook omdat het te duur wordt want voor elk dier een moet je appart betalen.Dus kan ik niet zeggen welke je dan kan nemen.Wat je misschien kan doen is een spaarrekening openen voor je hond krijg je ook nog wat rente.Zelf kan ik als het teveel is in termijnen betalen.Dit kan je altijd overleggen met een dierenarts.

djintara
door djintara - Oct 9, 2007 om 20:45
31 Antwoorden / 11 Vragen

Camille,

al jaren tot volle tevredenheid onze "meiden"(honden) verzekerd bij proteq. Inderdaad ook ik schrok me te pletter toen ik de verhoging zag, was geloof ik zowat 30% (??), in ieder geval heel veel. Daarentegen hebben ze een uitgebreidere dekking nu... maar daar heb ik niet om gevraagd, eerlijk gezegd.

Wat wel waar is is dat Djin ziek werd, (zijn nooooit ziek, en áls... dan in het weekeinde.... kassa!!! dubbel tarief......) Djin  had een bult aan haar zij. Een biopt genomen, opgezonden naar Utrecht.... kosten....... 190 euro. Wat waren wij blij toen het maar een "ordinaire"vetbult bleek te zijn.... maar ook heeeel blij dat wijzelf nog geen 19 euro hoefden te betalen dankzij deze verzekering. Weet je, je kunt "mazzel hebben" maar één zo'n bezoekje aan de dierenarts (hem een hand geven kost al 15 euro  ;-) )  en je hebt je premie er al uit. Denk er over na.

hondsdolle groeten,

djintara