Waterbedden via Silvano/waterbeddiscount slechte ervaring
Wie heeft er nog meer een of meer slechte ervaring(en) met Silvano Waterbedden/waterbeddiscount(deze firma werkt onder meerdere namen vanuit Bocholt Duitsland).
Ik heb er onderdelen/matras besteld, maar er wordt geen enkele afspraak nagekomen. Levering sowieso al NIET in de 24-48uur. Besteld onder rembours iets wat mogelijk was volgens hun website. Maar de dag nadat ik gemaild heb voor de levertermijn kreeg ik direct een factuur waarin de spullen vermeld stonden met het verzoek het geld binnen 5 werkdagen over te maken, en daaronder duidelijk REMBOURS vermeld, verder geen enkele communicatie over hoe en wat, geen levertermijn of hoe dan ook. Na nog een e-mail weer geen antwoord. Nu enkele tijd later nog steeds geen water matras en onderdelen.
Hoe stelt men zich dit voor als je garantie problemen hebt? Dan natuurlijk ook geen antwoord lijkt mij zo. Zo een slechte ervaring hoeft van mij niet.
Als ik de site bekijk ziet het er allemaal goed uit. Al eens een telefoontje gepleegd (alleen op maandag) U kunt ook chatten met ze.
kijk even hier; https://www.silvanowaterbedden.nl/klachten
Weer eens het paard achter de wagen spannen?
Je kunt je een volgende keer beter vóóraf informeren.
En heb je nu wel of niet al betaald?
Als ze een verzoek tot betaling gedaan hebben en je hebt niet betaald is het m.i. logisch dat er niet geleverd is.
Ik heb het zelfde probleem met Silvano Waterbedden / Waterbed Discount / The Bed Company uit Bocholt Duitsland namelijk op 18-09-2017 een watermatras gekocht en met Ideal betaald en nog steeds niks ontvangen. Op emails ontvang ik geen reactie en telefoontjes worden in het Duits beantwoord en hangen ze daarna op. Kat in de zak gekocht? Ik heb reeds melding gemaakt bij Thuiswinkel Waarborg.
Na wat speurwerk in Duitsland heb ik dit gevonden: https://www.firminform.de/unternehmen/Silvano-Online-GmbH-Bocholt/2221895 blijkt dus dat ze sinds 18-05-2017 failliet zijn gegaan? Webshop is wel aangelsoten bij Thuiswinkel Waarborg. Krijg ik nu mijn geld via hun terug?
Fam. Smit Willemsta
Verander in elk geval uw gebruikers naam. Komt wel erg dicht in de buurt van de omroep naam.
Nee, uw geld krijgt u niet terug. Maar er is pas 1 week voorbij u bent misschien wel iets voorbarig met uw conclusie.
Ze moeten binnen 30 dagen leveren en die zijn nog lang niet voorbij.
Ik dacht dat die hele waterbed hype eindelijk voorbij was
Beste Klant, Als u nog steeds u klacht heeft of ontevreden bent kunt u een mail sturen naar klachten@waterbeddiscount.info dan zullen we samen zoeken naar een gepaste oplossing!
Als ik uw link zou moeten geloven zijn ze in 1 jaar tijd 3 keer failliet gegaan. Dat lijkt mij sterk. Maar goed, ze zijn inderdaad aangelsloten bij het thuiswinkelkeurmerk, daar dus uw klacht neerleggen.
Vandaag ook met Thuiswinkel Waarborg gesproken en begreep van de medewerker daar dat Silvano eind vorig jaar failliet is gegaan en dat ze weer opnieuw zijn gestart. Silvano Online GMBH is failliet en ze zijn nu opnieuw gestart onder de naam The Bed Company GMBH maar nog wel met dezelfde site. Ik moet een klachtenformulier invullen via hun site dus dat ga ik nu maar doen en dan afwachten.
Nee, uw geld krijgt u niet terug. Maar er is pas 1 week voorbij u bent misschien wel iets voorbarig met uw conclusie.. Ze moeten binnen 30 dagen leveren en die zijn nog lang niet voorbij.
Het zijn een stelletje knoeiers 1e klas. Nu voor de 2de keer verkeerde maat watermatrassen gekregen! Rekenen kunnen ze niet. Ben helemaal klaar met ze, ben al vanaf 28-8-2017 met hun bezig. Wordt van kastje naar de muur gestuurd. Retourbon is moeilijk te krijgen, en als je maar vaak genoeg belt krijg je een code, en dan moet je retouren zelf regelen. Dus maandag maar eens weer bellen, zorgen dat ze hun hele rotzooi op komen halen en ik mijn geld terug krijg.
Ik zie dat de matras alsnog is afgeleverd. Dat zag ik te laat. Ik kan mijn gegeven antwoord niet wissen, dus het onderstaande is mosterd na de maaltijd.
Het ziet er inderdaad niet best uit voor wat betreft de solvabiliteit van deze firma, de eerste bekendmaking was al op: 18-12-2016! Daarna zijn er nog een paar gevolgd.
Aktuelle Meldungen
Datum | Meldung | Details |
---|---|---|
18.05.2017 | Insolvenz–Bekanntmachung | Für registrierte Nutzer |
08.02.2017 | Handelsregister–Bekanntmachung | Für registrierte Nutzer |
02.02.2017 | Insolvenz–Bekanntmachung | Für registrierte Nutzer |
18.12.2016 | Insolvenz–Bekanntmachung | Für registrierte Nutzer |
Silvano Waterbedden is van maandag t/m vrijdag altijd Gratis te bereiken op Telefoonnr. 0080 - 0100 12345 of bel direct met ons Hoofdkantoor 0049 - 2871 2182926 ( Van 09:00 tot 17:00 uur. ) Wij zorgen altijd dat wij u met tevredenheid kunnen helpen. Zie deze link onze Garantievoorwaarden : https://www.silvanowaterbedden.nl/garantie . Betreft bovenstaande berichten zijn uiteindelijk allemaal netjes door ons opgelost ( Onze excusses voor het ongemak ). Mocht er iets niet naar tevredenheid zijn, vragen wij met Silvano contact op te nemen. M.v.g. Uw Silvano Team
Het telefoonnummer klopt helemaal niet! Op de mail reageert niemand. Heb stalen aangevraagd de verzendkosten betaald maar niets ontvangen. Als je het telefoonnummer belt krijg je de advocatenlijn aan de lijn. Is misschien al een voorteken. Mijn advies: niets bestellen hier. Ga op zoek naar een ander bedrijf. Vorig jaar februari failliet gegaan.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Extreme tandarts angst
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
...
Lees meer
Hoeveel vloeibaar wasmiddel gebruiken dopjes
Hoeveel fijne was per dopje van het flacon te gebruiken? Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer