sp
door spoekie999 Oct 3, 2023 om 18:52
Huishouden & energie

Welke IR panelen zijn het beste

Ik wil een infrarood paneel aanschaffen van ong 600 Watt, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Ook vind ik op internet geen onafhankelijke test van IR panelen. Wie heeft hier ervaring mee? BVD

1017 4 Rapporteer
hereistom
door hereistom - Oct 3, 2023 om 18:55
740 Antwoorden / 1 Vragen

Is lastig te bepalen en ligt eraan waar ze voor worden gebruikt.

JMA2
door JMA2 - Oct 4, 2023 om 00:07
121 Antwoorden / 2 Vragen

Ik hen zeer fijne ervaringen met panelen van Königshaus uit Duitsland. Goed te personaliseren, snelle levering en bijzonder goede service. Wij hebben 3 panelen. 2x een normaal paneel met foto opdruk. En 1x voor in de keuken een grote spiegel wat dus ook de verwarming is. Echt iedereen vind het een prachtig ding wat ook naar behoren werkt.

mi
door miennaamishaaz - Oct 7, 2023 om 23:00
725 Antwoorden / 1 Vragen

De werking van een IR paneel is ook afhankelijk van de ruimte en waar u deze plaatst [plafond/muur]

Wat is het oppervlakte van de ruimte die u wilt verwarmen met het IR paneel. [en heeft u de mogelijkheid om het aan het plafond te maken, met een {thermostaat paneel bij de plek waar ook de lamp-schakelaar nu zit}]

rj
door rjw - Oct 9, 2023 om 11:25
3280 Antwoorden / 5 Vragen

Ga naar een goede lokale leverancier en laat je daar adviseren. Die kunnen maar de specifieke situatie kijken.