Wie heeft er slechte ervaringen bijHenschoten en zonen bedden en matrassen
Onderstaande mail heb ik via Facebook verzonden naar de firma Henschoten en zonen. Waarom via Facebook....... mailadres schijnt niet te werken, telefooncentrale wordt schijnbaar aangelegd ( info nummer is een 06 nummer, beetje vreemde smoes) en afspraken worden niet nageleefd. Uiteraard heb ik hun erop gewezen dat mijn bericht ook hier geplaatst zou worden om mijn woorden kracht bij te zetten, maar ook vermeld dat wanneer er nu wel een oplossing komt dit hier ook vermeld wordt. Tot die tijd voor iedereen de waarschuwing KOOP HIER NIETS !!!
Mochten er mensen zijn met andere ervaringen dan hoor ik dat ook graag natuurlijk.
********************************************************************************************************************* Nog nooit zo´n slechte service meegemaakt als bij uw bedrijf .......
In augustus hebben wij een matras aangekocht bij uw filiaal in Eindhoven op advies van een oudere dame die daar werkzaam is inclusief het bedlinnen.
In Januari terug geweest bij het filiaal en daar een jonge man aangesproken met de mededeling dat ons matras 2 enorme kuilen heeft van het liggen, dit zou volgens hem niet mogen en een medewerker zou die dag of een dag later contact met ons opnemen voor een afspraak om te komen kijken en een nieuw matras meenemen.
De medewerker (Ger) belde precies één week later voor een afspraak op zaterdagochtend.......
Toen hij 3 uur later dan afgesproken aankwam zei hij meteen dat dit géén goed matras was !!!!!, dit was een matras voor in een caravan of dergelijks...... dus dan mag deze wel kuilen bevatten na één half jaar ??
Hij zou dit met de manager van het filiaal bespreken later die dag en wij zouden van hem verder iets vernemen.
Toch zijn wij ook maar even naar het desbetreffende filiaal gegaan en werden daar aangesproken door een jonge dame met een niet Nederlands uiterlijk ( dit om de persoon aan te geven wie het betreft) die meer belangstelling had voor haar GSM die ze tijdens ons gesprek geregeld gebruikte voor berichten te versturen. Ook hier ons verhaal bij gedaan en de manager zou ons uiterlijk op maandag iets laten weten.
U begrijpt het al....... we zijn nu ruim 3 weken verder en tot op heden nog niets vernomen.
Wij voelen ons behoorlijk beetgenomen door uw firma en de hoop op een goede afloop is inmiddels vervlogen.
In afwachting uwer reactie,
En... Heeft u veel te lichte (caravan) matrassen gekocht ?
U blaast het verhaal wel enorm op, maar over de klacht zelf en waarom dat de winkel is aan te rekenen hoor ik u niet.
Het is beter om te focussen op de hoofdzaak dan allerlei bijzaken te noemen.
Beste user, ik blaas het verhaal niet op maar hebben onze aankoop gedaan op advies van de medewerker na vele matrassen te hebben getest.
Zelfs al zou het een campingmatras zijn mag ik toch aannemen dat deze ook goed dient te zijn, of wilt u niet fatsoenlijk liggen tijdens uw vakantie ?
[quote=cvtechnieker schreef op dinsdag 17 feb 2015, 06:45]Beste user, ik blaas het verhaal niet op maar hebben onze aankoop gedaan op advies van de medewerker na vele matrassen te hebben getest.
Zelfs al zou het een campingmatras zijn mag ik toch aannemen dat deze ook goed dient te zijn, of wilt u niet fatsoenlijk liggen tijdens uw vakantie ?
Waarom haalt u dan zoveel bijzaken erbij ?
Een TSJAKKAAA beddenzaak kun je toch niet serieus nemen. Wanneer ik een goede matras wil ga ik naar een goede beddenzaak.
mijn vriend had een bed gekocht bij hun en zeiden dat er 2 weken levertijd was... uiteindelijk na veel smoesjes hebben we het bed gekregen... is nog altijd steeds goed, maar dan nog of leverancier had problemen of het was er niet en toen hadden andere mensen het wel al maar wij niet maar er zou wat geregeld worden hier niks meer van vernomen, ondertussen gratis levering en 2 gratis kussens werden ons beloofd door hoofdkantoor. uiteindelijk toen we gingen dreigen met dat we het bedrag wat we al aanbetaald hadden terug wouden belden ze ons anderhalve week later op dat het bed er was dus uiteindelijk 3 maanden later moesten ook bellen 1 dag voor afgesproken dag van levering hoelaat het geleverd zou worden. toen wij belden had telefoon centrale problemen en 20 min voor sluitingstijd toen we eindelijk gehoor kregen hebben ze de telefoon op offline gezet dat ze gesloten waren, wij filiaal roermond (waar wij het bed besteld hadden opgebelt en dit kon niet volgens de medewerker. hij heeft toen een 06 nr gebeld en die zouden ons terug bellen.. na een tijdje gewacht te hebben belde die. maar moesten ook paar keer boos worden in die 3 maanden. bij levering klopte het resterende bedrag niet. hadden gewoon bezorgkosten erbij laten staan en die er niet afgerekend uiteindelijk deze toch niet hoeven te betalen en kussens zouden met de post nakomen uiteindelijk na weer veel bellen kwamen die 2 weken later... dus ook wij hebben veel problemen gehad met henschoten en zonen en raden dus ook om daar niks te kopen. zijn oplichters!
Op 15 december vorig jaar een boxspring besteld bij het filiaal in Helmond. Vanwege de afwijkende maat zou de levertijd " iets langer " duren dan normaal. Na 3 maanden hebben we gebeld naar het infonummer en het bed zou over 2 weken bezorgd worden. We hebben 2 dagen ervoor ons oude bed uit elkaar gehaald en weg gedaan en sliepen met ons matras op de grond zodat er ruimte was voor het nieuwe bed. Helaas kwam het bed niet. Ondertussen ben ik van de trap gevallen en heb ik mijn stuitje op 2 plaatsen gebroken waardoor het slapen op de grond zeer pijnlijk was. Weer gebeld naar de infolijn en er was een foutje gemaakt en het bed zou nu echt over 2 weken komen. Niet dus. Om een lang verhaal kort te maken is ons 3 keer door de medewerksters van de infolijn beloofd dat het bed over 2 weken bezorgd zou worden wat niet gebeurd is. We hebben 24 keer geprobeerd telefonisch contact op te nemen met het filiaal in Helmond wat niet lukte. We zijn 4 keer persoonlijk bij de winkel geweest om een oplossing te vinden. De 3e keer werden we geholpen door Dirk die het persoonlijk zou oplossen. 2 weken later nog niets gehoord dus weer langs bij de winkel. Dirk bleek er niet meer te werken en zijn collega's wisten nergens van. De opmerking van een van de verkopers; " Waarom komt u hier nu pas mee?". We zouden worden gebeld door het hoofdkantoor. Tijdens dat gesprek werd ons vermeld dat ons bed niet geleverd kon worden en we zouden een ander vergelijkbaar model krijgen. 5 maanden na aankoop kregen we afgelopen woensdag eindelijk ons bed. Ondanks dat op de bon staat dat het neergezet wordt waar de klant wil, werd alles achter de voordeur gezet en weigerden de bezorgers het naar boven te brengen. Zelf alles naar boven gebracht en begonnen met in elkaar te zetten. Er zat geen montagevoorbeeld bij dus zelf uitzoeken hoe het moest. Er zat een matrastopper bij die niet geschikt was voor een elektrische boxspring en met een andere afmeting dan het bed. Al snel zagen we dat het bed niet compleet was en dat het hele stalen frame waar de poten ingedraaid moeten worden bij beide boxsprings ontbrak. Gebeld naar het infonummer en er zou afgelopen vrijdag een monteur komen. Dat was mijn verjaardag en we zouden met ons gezin uit eten gaan. Omdat we alles afgehandeld wilden hebben en eindelijk in een bed wilden slapen hebben we onze plannen maar afgezegd. De monteur is niet komen opdagen dus heel de middag voor niets zitten wachten. Zaterdag gebeld naar het infonummer en ik zou direct worden terug gebeld omdat ze meteen de monteur ging bellen waarom hij niet geweest was. 2 uur later zelf maar weer gebeld en de medewerkster zei dat ze de monteur nog niet had kunnen bereiken. Op mijn vraag waar ik een officiele klacht kon indienen kreeg ik een emailadres: management@henschotenenzonen.nl, waar we nu maar mee aan de slag gaan. Op dit punt hebben we er echt geen enkel vertrouwen meer in.
Klachten worden hier ook NIET in behandeling genomen........
http://www.klachtenkompas.nl/henschoten-en-zonen
Wij hebben 6 stoelen gekocht bij Henschoten en zonen...er werden 5 dezelfde en 1 andere bezorgd.
1e telefoontje : sorry foutje van de bezorger, we nemen contact met u op.
alle 10 telefoontjes en mailtjes daarna bleven onbeantwoord...wel telkens de belofte om terug gebeld te worden. Het laatste telefoontje kregen we te horen dat dit bij de aankoop was verteld, (wie koopt er 5 dezelfde stoelen en 1 compleet andere?? nou ik niet)! we hadden er korting voor gekregen, (nergens op de bon terug te vinden)! van mij een koude douche...
1 tip: koop NOOIT iets bij henschoten en zonen!
Er zijn veel slechte woon/slaapmeubel zaken, maar een bedrijf dat niet bij de CBW is aangesloten moet je echt mijden. Je kunt nergens verhaal halen, alleen bij de rechter. Bij een bedrijf dat aangesloten is bij de CBW kun je altijd nog naar de geschillencommissie wonen.
Dat van die stoelen is helemaal een bizar verhaal.
Misschien een idee om de belbus van Kassa in te schakelen.
Voor contact met de redactie klik linksonderaan deze pagina.
Bij ons is het nog altijd niet opgelost. Ondanks dat de medewerkster aan de telefoon beweerde dat ik direct de volgende dag na mijn mail terug gebeld zou worden door het hoofdkantoor, is dat nooit gebeurd. Op de klacht via mail wordt niet eens gereageerd. Nadat er woensdag 2 monteurs zijn geweest, kwamen we tot de conclusie dat we onderdelen hebben gekregen van 3 verschillende bedden. Nog een geluk dat ik thuis was want volgens de infolijn zouden ze laat in de middag komen, terwijl ze om 12:15 uur aan de deur stonden. Ze hebben de verkeerde poten van het bed meegenomen en de juiste poten besteld. Nu precies een week later en nog niets ontvangen. Bij de infolijn wordt gezegd dat ze niet kunnen zien of de monteurs de poten daadwerkelijk besteld hebben, dus als we na 2 weken nog niets hebben gehad moeten we maar even bellen. Ons bed staat nu op 2 houten balken ipv poten en zoals het er nu aan toe gaat hoop ik maar dat dat de nieuwe trend wordt. Die koude douche lijkt me een heel goed plan!!!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Afpo/Feroli WTW/CV Optifor 3.0 zorgt voor tochtoverlast
Ik woon in een appartement met een CV van Feroli dit gekoppeld is aan een WarmteTerugWin unit die de woning ventileert. Om precies 19.00 uur start het ventileren op niveau storm. Je voelt een koude luchtstroom. Dit stop om 23.00uur. De instalateur kan niets vinden. Maar die komt ook niet op het tijdstip dat het gebeurt. Volgens de instalateur zit er geen klok in de WTW en ook buiten de appartement ... Lees meer
Retourtermijn bij C&A webshop minder dan 28 dagen
C&A adverteert op haar website met een retourtermijn van 28 dagen. Op zich prima, vergelijkbaar met het europese herroepingsrecht - je moet bij een online bestelling binnen 14 dagen na ontvangst schriftelijk melden dat je iets retourneert en hebt dan nog 14 dagen het product te retourneren. Bij elkaar 28 dagen.
C&A hanteert niet 14 dagen voor de herroeping + 14 dagen voor verze
...
Lees meer
Houtworm in TV meubel
Begin dit jaar via een officiële mango houten winkel een tv meubel gekocht van mango hout. Echter merkte ik op dat er elke keer "zaagsel" lag in de binnenkant van het meubel. Eerst niets achter gezocht maar nu ik ook gaatjes opmerkte ben ik er achter gekomen dat er houtworm in het meubel zit. Ik heb met het betreffende bedrijf contact gezocht hierover en zij kwamen met de volgende oplossing - ... Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer