mi
door miania rogeveen Apr 28, 2012 om 19:54
Huishouden & energie

Www.verokozijnen.nl

Hallo allemaal,

Wij willen nu graag eens een zeer prettige ervaring met u delen. Wij hebben nieuwe kunststof kozijnen laten monteren door Vero kozijnen te Papendrecht.

Onze woning was echt toe aan nieuwe kozijnen ( enkel glas en hout was slecht aan het worden )
We hebben diverse bedrijven uitgenodigt voor een advies en offerte.
We waren er al snel uit na het eerste gesprek in combinatie met offerte ( uitstekende prijs ), de adviseur van Vero kozijnen kwam bij ons zeer ervaren en duidelijk over een advies en het meedenken daar konden wij echt wat mee.

Na het geven van de opdracht bleef de adviseur ( Ramon ) ons volledig bijstaan met eventuele vragen ook was hij tijdens de montage meerdere keren komen kijken en had overleg met ons, of alles naar wens ging en of we nog vragen hadden, echt persoonlijk contact je koopt tensloten niet vaak nieuwe kozijnen toch.

De montage ploeg was ook zeer vakbekwaam en correct/ behulpzaam, we hebben het erg leuk gehad met de jongens. Jeroen en marco bedank voor het plaatsen van de prachtige kozijnen in onze gehele woning.

Vero kozijnen heel erg bedankt voor het leveren en monteren van de prachtige nieuwe kunststof kozijnen.

Mvg
miania

1660 5 Rapporteer

harrie
door harrie - Apr 29, 2012 om 12:36
765 Antwoorden / 36 Vragen

Reclame is niet toegestaan!!!

--
door --- - Apr 29, 2012 om 20:58
23 Antwoorden / 0 Vragen

Wat is de bonus voor deze sluikreclame!?

abarth
door abarth - Apr 30, 2012 om 21:45
845 Antwoorden / 19 Vragen

Zeer benieuwd naar de tarieven en de tarieven van de concurrentie:

Geef eens wat meer info:
Hoeveel kozijnen heeft u moeten vervangen
Van wie heeft u nog meer offertes opgevraagd
Noem de prijzen eens?

mi
door miania rogeveen - May 1, 2012 om 09:51
4 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=lullo winterman schreef op zondag 29 apr 2012, 20:58]Wat is de bonus voor deze sluikreclame!?Wat kunnen mensen toch negatief denken. wij hebben over diverse bedrijven iets positiefs gezegd en ervaren en dan krijg je deze reacties.!!

Is het de bedoeling dat je op deze site niks positiefs mag aangeven ! En dat alles dus alleen maar negatief moet zijn en mensen en bedrijven moet afzeiken, nou daar doen wij dus niet aan mee.
Wij hebben een zeer prettige ervaring met meerdere bedrijven en zijn enorm blij met onze nieuwe kozijnen van Vero kozijnen

Zo hebben wij ook iets over het bedrijf office center te Barendrecht aangegeven, wat wij ook geweldig vonden omtrent hun service.

Twee bedrijven die wij als heel goed ervaren, en alle mensen met een oordeel prima hoor.

tdehond
door tdehond - May 1, 2012 om 11:17
4744 Antwoorden / 9 Vragen

@ miania rogeveen

Het is even afwachten of ook andere mensen die zaken gedaan hebben met dit bedrijf hier positieve of negatieve ervaringen hebben op gedaan.

BTW
Mocht u een warme douche willen uitdelen, dan kan dat bij een andere omroep.

google: "omroep + warme douche".