te
door teragram Sep 20, 2008 om 14:37
Vakantie & reizen

Aangepaste campers

Geachte lezers,

mijn vraag is:

zijn er in Nederland verhuur bedrijven of vakantieorganisaties die aangepaste campers verhuren, mijn man heeft een beenamputatie gehad en rijd alleen auto met aangepaste pedalen,wij zouden het geweldig vinden om in een aangepaste camper voor een paar weken door europa te trekken.Alvast bedankt voor u reacties,

Mar en Ruud.

3433 5 Rapporteer

stacey
door stacey - Sep 20, 2008 om 15:10
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Ik weet niet of dit wat is, maar blijkbaar zijn er dus wel mogelijkheden, speur dus even verder rond op internet;

--Stichting Handy Camper richt zich op mensen met een handicap die zelf hun vakantiebestemming willen bepalen en niet voor onaangename verrassingen willen komen te staan. U kunt hier terecht voor het huren van campers die volledig zijn aangepast voor rolstoelgebruikers. De campers zijn te huur voor groepen of gezinnen waarvan iemand gebruikmaakt van een (elektrische) rolstoel.--

http://www.camperpunt.nl/gehandicapt.htm

Succes,

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 20, 2008 om 15:36
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Ja, die zijn er ongetwijfeld en het beste is om navraag te doen bij een organisatie voor gehandicapten, mogelijk bent u er zelfs lid van. Kijk onder andere eens bij deze links:

http://gehandicapten.startpagina.nl/

http://startgoogle.startpagina.nl/?start=0&q=Gehandicapten

grindweg
door grindweg - Sep 20, 2008 om 20:53
2308 Antwoorden / 28 Vragen

die is helaas in het reguliere circuit niet te huur om dat de aanpassingen vaak erg specefiek zijn. en dan vaak in combinatie met een automaatbak.

te
door teragram - Sep 22, 2008 om 14:52
3 Antwoorden / 2 Vragen

hoi stacey,dank je wel voor de info ik ga zeker even snuffelen op die site,

te
door teragram - Sep 22, 2008 om 14:53
3 Antwoorden / 2 Vragen

ook u hartelijk bedankt voor de info.