ga
door gansje Jul 6, 2011 om 19:15
Vakantie & reizen

Annulering door Ryanair

Hallo allemaal.
Graag advies over de volgende vraag.
Wij boeken de laatste jaren altijd op tijd vliegtickets bij Ryanair.
In mei hadden we geboekt voor februari 2012,mooi op tijd en de prijzen voor een van de eerste stoelen.
Vandaag kreeg ik bericht dat onze vlucht van zaterdag naar zondag was verschoven ,RUIM 30 UUR later.
Ze zijn er wel mooi op tijd mee,maar kan dit zomaar .?
Het enige wat ik kan doen is annuleren en naar een duurdere maatschappij gaan ,maar daar schiet ik ook niet veel me op .
Wie heeft hier advies/ervaring in.

1609 2 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jul 6, 2011 om 19:27
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo gansje,

Lees de info bij Consuwijzer.

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Jul 6, 2011 om 19:30
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@gansje,

Lees ook de Reisvoorwaarden van Ryanair, met name art.9

Met vr.gr.