ma
door marsis Jun 9, 2007 om 18:26
Vakantie & reizen

Boeking

wij hadden voor 11mei een overnachting geboekt bij weekendje weg in munchen vandaar uit reden we door naar italie komen we in het hotel aan heeft ww het hotel niet betaald of wij maar weer wilden betalen dan zouden we het achteraf wel terug krijgen  van ww of van hen. na vele malen mailen en bellen hebben we het geld nog niet terug telkens zeggen ze het is onderweg .

wat kan ik hier nog aan doen om mijn geld alsnog terug te krijgen

bvd s d s

265 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jun 9, 2007 om 21:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag marsis,

Er blijft je weinig anders over, dan het inschakelen van een incassobureau. Als je dat zou willen dan heb ik wel een betrouwbaar adres voor je, die ook werken voor particulieren. Geef dat hier dan maar even aan.

Vriendelijke groet, Read2.

ve
door verwijderd - Jun 10, 2007 om 13:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hai,

Toch moet je m.i.z. bij ww zijn en net zolang blijven zeuren tot je het geld binnen hebt.

Het is en blijft vervelend, groet en succes,
Hell-Rider

OffTtopic,

Gerrit je hebt al van alles en nog wat gedaan, zoals in een eerdere topic vandaag, gestudeerd en in velerlei zaken kennis opgedaan.

Maar één ding zijn ze vergeten op de lagere school, jou te leren lezen daar zou je toch nog wat op kunnen oefenen en op elke topic reageren is ook echt niet nodig.

Maar ja, we zijn nu eenmaal niet allemaal gelijk en sorry maar ik moest het een keertje kwijt, groet,
Hell-Rider

ve
door verwijderd - Jun 10, 2007 om 13:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

hell-rider, 't mag, ik reageer op veel vragen omdat ik op basis van zowel mijn technische, administratieve, juridische, automatisering, sociaalwetenschappelijk etc opleidingen en uitgebreide ervaring ook pretendeer veel te weten. Lastig voor sommigen.  Heel af en toe bijt ik terug en niet als anderen eerder deden: maar afhaken. Bovendien is het ook het doel van de site om relevante antwoorden te geven waarvan dan vervolgens de vraagsteller wel bepaalt of die er wat aan heeft. En ook "arrogant", een veelheid van reacties stellen mij in deze gerust.

ve
door verwijderd - Jun 10, 2007 om 13:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

waar is het hotel niet betaald? U schrijft: wij hadden geboekt bij weekendje weg in Munchen. Waarom in Munchen? Maar goed, ook in Duitsland bestaat iets vergelijkbaars als de geschillencommissie reizen bij ons. Ga na of Wochenende weg is aangesloten bij een organisatie en dien dan daar uw klacht in.

ve
door verwijderd - Jun 10, 2007 om 13:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

we hadden bij weekendje weg hier in nl . een hotel in munchen geboekt