majeun
door majeun Jun 5, 2013 om 11:13
Vakantie & reizen

Corendon gewonnen 50 euro

Hallo panel.
Heb ooit aan een enquete meegedaan en een cheque van 50 euro gewonnen, te besteden bij corendon reizen.
Nu geeft corendon 50 euro zomerkorting, en zegt dat daardoor mijn cheque niet inwisselbaar is, mag dit zomaar?

Mvg.

3584 17 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jun 5, 2013 om 11:49
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo majeun,

Ja, dat mag.
Dit staat ook in hun Voorwaarden vermeld.

*Actievoorwaarden
Onderstaande voorwaarden zijn verbonden aan deze actie.
- De korting is alleen van toepassing indien u direct bij Corendon Vliegvakanties boekt.
- Na boeking via de website wordt de reservering definitief middels een bevestiging die naar het door u bij de boeking opgegeven e-mailadres wordt verstuurd.
- De korting is direct zichtbaar in het boekingsproces en op uw factuur.
- Bij vragen tijdens of over uw boeking of bij vragen of klachten over de actie kunt u contact opnemen met Corendon.
- Iedere natuurlijke persoon kan deelnemen aan deze actie, mits deze meerderjarig is. De boeking die u verricht mag wel mede ten gunste komen van een minderjarige.
- Na de boeking is de vakantie persoonsgebonden, niet overdraagbaar en kan niet worden verkocht, omgeruild, geretourneerd of worden uitgekeerd in geld.
- Op het reisaanbod zijn de algemene voorwaarden van toepassing.
- De korting geldt niet in combinatie met andere acties en/of kortingen.
- De korting geldt alleen op pakketreizen* binnen het reisaanbod van Corendon Vliegvakanties (*hotel- en flight only, excursie- en/of rondreizen, nijlcruises, fly & go's, de Corendon super koopjes en alle reizen naar Istanbul, Barcelona en Berlijn, komen niet in aanmerking voor deze korting).
- Aan druk- en/of zetfouten kunnen geen rechten worden ontleend.
- Reeds bestaande reserveringen komen niet in aanmerking voor de korting.
- Deze actie is geldig bij vertrek tussen 1 juli 2013 t/m 31 augustus 2013.
- Deze actie is alleen geldig van dinsdag 2 juni 12.00 uur tot zondag 9 juni 23.59 uur.

Met vr.gr.

rapil
door rapil - Jun 5, 2013 om 11:54
433 Antwoorden / 0 Vragen
dearagain
door dearagain - Jun 5, 2013 om 13:47
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*dat zal dus wel in de voorwaarden staan, dat het wél mag

majeun
door majeun - Jun 5, 2013 om 13:53
110 Antwoorden / 43 Vragen

dank u wel voor de reacties, met name edrick3.

met vriendelijke groet en nog een zonnige middag.

edrick3
door edrick3 - Jun 5, 2013 om 14:12
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@majeun,

.....met vriendelijke groet en nog een zonnige middag./i].....

Insgelijks.

alexishoop
door alexishoop - Jun 5, 2013 om 15:33
562 Antwoorden / 6 Vragen

voor de enquête heb je handelingen verricht (vragen beantwoord) dat maakt het een waardebon-cheque en valt dan niet onder een actie of korting.

alexishoop
door alexishoop - Jun 5, 2013 om 15:41
562 Antwoorden / 6 Vragen

Reserveer nu uw vakantie en ontvang €50,- extra korting.

kaasbroodje
door kaasbroodje - Jun 5, 2013 om 15:50
937 Antwoorden / 2 Vragen

haha alex, hou maar hoop :P dat gaat dus niet gebeuren, betaald u de proces kosten van TS even vooruit als u zo zeker bent ;)

alexishoop
door alexishoop - Jun 5, 2013 om 15:56
562 Antwoorden / 6 Vragen

ik ken nog wel een iemand die van slechte reisorganisaties gehakt wil maken.

melati
door melati - Jun 5, 2013 om 16:45
76 Antwoorden / 12 Vragen

Hier wil ik nog wel even op reageren. Ik had ook zo'n waardebon en heb die toch echt wel in kunnen wisselen bij de €50 kortingsaktie. Als je een reis boekt bij hen en ze hebben op dat moment aktiekorting, staat de totaal prijs onderaan. Ga je dan je gevevens invullen, staat er ergens of je gebruikt kunt/wilt maken van een code. Dat kan zijn van een gewonnen enquete of prijsvraag.

Ik heb in ieder geval beide kortingen gehad.

zoekster
door zoekster - Jun 5, 2013 om 17:10
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Nou kijk, misschien toch gewoon die code invoeren.

Verbaast me overigens wel dat je op vakantie kan, je was hier toch een discussie gestart, dat je van 65 euro per maand moest leven? Zijn de dingen ten goede gekeerd?

majeun
door majeun - Jun 5, 2013 om 18:27
110 Antwoorden / 43 Vragen

Beste Melati,
Een vraagje aan U, wanneer is dat geweest als ik vragen mag?
Ik heb de code ingevoerd maar lukte echt niet.

Geachte Zoekster,

Gelukkig zijn de dingen, ten goede gekeerd.

Mvg.

melati
door melati - Jun 6, 2013 om 12:42
76 Antwoorden / 12 Vragen

Beste Majeun.

Dat was in november 2011 voor een reis in 2012 en de laatste keer was december 2012 voor een reis die nog moet plaats vinden dit jaar.

Anders gewoon even een belletje naar de klantenservice en zeg wat je hier gelezen hebt. Over het algemeen doen ze, als je ze zelf even benaderd via de telefoon, niet moeilijk is mijn ervaring.
Succes ermee.

zwemmer
door zwemmer - Jun 6, 2013 om 13:08
2638 Antwoorden / 35 Vragen

[quote=zoekster schreef op woensdag 5 jun 2013, 17:10]Nou kijk, misschien toch gewoon die code invoeren.

Verbaast me overigens wel dat je op vakantie kan, je was hier toch een discussie gestart, dat je van 65 euro per maand moest leven? Zijn de dingen ten goede gekeerd?

Dit is wel een beetje veel off topic. Niet in de privésfeer van de TS duiken, is dat geen algemene regel?

Majeun, dit is geen uitzonderlijke beloningsstrategie. Bedrijven die een enquête laten invullen door een klant belonen de de klant meestal met een tegoedbon als dank voor de medewerking. (Otto geeft 10 euro na het invulen van een enquête en dat bedragje is dan bij Otto zelf te besteden, uiteraard).

majeun
door majeun - Jun 6, 2013 om 16:34
110 Antwoorden / 43 Vragen

Beste Melati,

Dank U wel voor Uw berichtje, maar de klantenservice had ik al gebeld, gelijk toen ik zag dat de code niet werd geaccepteerd.
Er werd me gezegd, we kunnen geen korting op korting geven, vind ik op niks slaan natuurlijk, want corendon stuurde me zelf de email met wincode.

met vriendelijke groet,

alexishoop
door alexishoop - Jun 6, 2013 om 17:24
562 Antwoorden / 6 Vragen

een waardecheque krijgen a.d.h.v verrichte handelingen is wat anders dan een kortingscode gebruiken die aan iedereen wordt uitgedeeld en waar je niets voor hoeft te doen.

maar ik zou gewoon een betere reisorganisatie uitzoeken. corendon heeft sowieso geen goede reputatie.

melati
door melati - Jun 6, 2013 om 18:21
76 Antwoorden / 12 Vragen

Beste Majean.

Nou, dat vind ik toch wel vreemd van Corendon. Voor die €50 korting die ze regelmatig aanbieden, hoef je volgens mij geen code te gebruiken. Die gebruik je pas als je, zoals als jij, een code hebt ontvangen van een gewonnen prijs, of het invullen van een enquette of werkgeverskorting. Ik heb even mijn laatste rekening erbij gepakt en daar staat een vroegboekkorting op (dit keer geen €50 extra korting) die afkomstig is van het hotel aan Corendon en een werkgeverskorting, waarvoor ik die code nodig had en nog een vaste klantenkorting. Dus hoezo geen korting op korting? Misschien dat ze nu andere regels hanteren, dat weet ik dus niet.

En Alexishoop. Er is niets mis met de reputatie van Corendon. Overal is weleens wat, maar over het algemeen is Corendon heel soepel en correct. Maarja....ik ben dan ook al jaren klant en heb tot nu toe niets te klagen gehad.