Extra betalen boardingpass door schrijffout
ben afgelopen donderdag met Ryanair (van Maastricht) naar Londen gevlogen bij de incheckbalie bleek op mijn boardingpass mijn roepnaam Peter te staan i.p.v. mijn doopnaam Petrus
Ryanair berekende mij hiervoor € 160,= voor een nieuwe boardingpass ( de kosten van de reis was incl. 2 overnachtingen in een hotel net buiten London € 167,=)
is er een mogelijkheid hier (een deel van) het geld voor terug te vragen ?
Hallo litjens999,
Je bent nummer zoveel met deze vraag/dit probleem.
Het staat toch echt in de Algemene Voorwaarden.
Die kosten ben je dus kwijt.
Naamwijzigingstarief op de luchthaven - Per passagier € 160
Ze controleren juist extra steng wegens de winstmarge die ik als aandeelhouder graag ontvang!
Juist deze Budget firma zal alles proberen om zoveel mogelijk uit je te halen en je betaal voor alles extra veel.
Een KG overbagage is ook gelijk betalen en KLM is vaak erg soepel.
Ik mocht 23 Kg hebben en bij 25,4 Kg werd er niets gerekend.
Dit is dus Service die je wel eens krijgt maar ik had mijn pinpas al klaar.
Daarom is goedkoop soms duurkoop en zorg vooral bij goedkopere aanbieders voor foutloze instapkaarten en doe het liefste dit zelf.
Voor het instappen kun je een fout ingevoerde nog corrigeren maar ook daar rekenen ze vaak extra service kosten voor dus kijk voor je op print drukte goed of echt alles goed staat.....
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Schimmel in trapkast
Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi
...
Lees meer
Waspods het meest onzinnige bedenksel...
Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !!
Lees meer
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer