li
door litjens999 Oct 9, 2013 om 16:38
Vakantie & reizen

Extra betalen boardingpass door schrijffout

ben afgelopen donderdag met Ryanair (van Maastricht) naar Londen gevlogen bij de incheckbalie bleek op mijn boardingpass mijn roepnaam Peter te staan i.p.v. mijn doopnaam Petrus
Ryanair berekende mij hiervoor € 160,= voor een nieuwe boardingpass ( de kosten van de reis was incl. 2 overnachtingen in een hotel net buiten London € 167,=)
is er een mogelijkheid hier (een deel van) het geld voor terug te vragen ?

884 4 Rapporteer

kaasbroodje
door kaasbroodje - Oct 9, 2013 om 16:54
937 Antwoorden / 2 Vragen

waar heeft u uw ticket gekocht?

edrick3
door edrick3 - Oct 9, 2013 om 16:59
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo litjens999,

Je bent nummer zoveel met deze vraag/dit probleem.

Het staat toch echt in de Algemene Voorwaarden.
Die kosten ben je dus kwijt.

Naamwijzigingstarief op de luchthaven - Per passagier € 160

tot15karakters
door tot15karakters - Oct 9, 2013 om 17:33
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Ze controleren juist extra steng wegens de winstmarge die ik als aandeelhouder graag ontvang!

Juist deze Budget firma zal alles proberen om zoveel mogelijk uit je te halen en je betaal voor alles extra veel.
Een KG overbagage is ook gelijk betalen en KLM is vaak erg soepel.
Ik mocht 23 Kg hebben en bij 25,4 Kg werd er niets gerekend.
Dit is dus Service die je wel eens krijgt maar ik had mijn pinpas al klaar.

Daarom is goedkoop soms duurkoop en zorg vooral bij goedkopere aanbieders voor foutloze instapkaarten en doe het liefste dit zelf.
Voor het instappen kun je een fout ingevoerde nog corrigeren maar ook daar rekenen ze vaak extra service kosten voor dus kijk voor je op print drukte goed of echt alles goed staat.....

tenormin
door tenormin - Oct 9, 2013 om 19:43
16859 Antwoorden / 108 Vragen

klik hier. Dit is van 2011bij Kassa gesteld (een van de velen) dus is inmiddels een tientje duurder geworden.