ge
door geelke Feb 3, 2006 om 20:39
Vakantie & reizen

Geen vraag maar een weetje

ik heb vandaag een reis geboekt voor 2 personen naar Turkije op de vraag of ik ook een reis en annulerings verzekering wou, dus ja geantwoord, de verzekering was bij Elvira en koste 176,02 euro maar het was al geboekt. toen ik thuis kwam heb ik bij mijn bank (postbank) gekeken en tot mijn verbazing koste het daar maar 79,58 euro. toch wel een hoop verschil dacht, gelukkig kon ik de verzekering bij het reisbureau opzeggen en heb dus meteen die bij de postbank geboekt. mischien zijn er nog wel goedkopere maar ik vond dit al een hoop schelen.

Dus voor alle anderen pas op voor je bij een reisbureau je verzekering afsluit.

vriendelijke groet geelke

291 2 Rapporteer

na
door nadine1980 - Feb 3, 2006 om 21:00
26 Antwoorden / 0 Vragen

Uw "weetje" getuigd van weinig inzicht. Zoals algemeen bekend is goedkoop bij verzekeringen duurkoop. Een lagere premie dekt ook minder risico's en de uitkeringen zijn ook lager. Ik werk op een risico en vertel mijn klanten altijd eerlijk dat wij niet de goedkoopste (wij doen overigens geen zaken met elvira) maar wel een hele goede verzekering aanbieden. En mijn klanten kiezen bijna altijd voor de betere verzekering, want op vakantie ga je niet iedere dag!

Nadine

dv
door dvermeeren - Jun 12, 2007 om 23:54
4 Antwoorden / 2 Vragen

Beste Nadine,

Ik werk ook bij een reisburo en wij vertellen klanten precies hetzelfde, hoe vaak je wel niet hoort dat wij voor een reisverzekering € 50 duurder zijn maar dan wordt er niet bij vermeldt dat klanten een eigen risico hebben van € 300 !

Groetjes Danielle