Heeft iemand ervaring met reisorganisatie Mytrip? geboekt nog geen tickets
Ik hen op 07-06-2021 een reis geboekt voor mijn gezin via reisorganisatie Mytrip. Ik heb betaald. Ik heb een bericht gekregen dat mijn verzoek binnen 72 uur in behandeling wordt genomen. Tot op heden niets gehoord.
Heeft iemand revaring met Mytrip? is deze reisorganisatie betrouwbaar?
Nee, geen ervaring met Mytrip. Heb er ook nog nooit van gehoord, wat natuurlijk niets zegt. Mijn geboekte vaktanties (in het verleden) gingen via TUI. Maar als ik zo de reviews lees: ben bang dat u bij een verkeerd adresje geboekt heeft. En zeker in deze nog onzekere tijden had ik nergens, ook niet via TUI, iets willen boeken.
https://nl.trustpilot.com/review.mytrip.com Sorry link werkt niet, misschien is er een redder hier op het panel die het wel werkend kan krijgen?
Vooruit dan maar ;-)
nl.trustpilot.com/review/mytrip.com
Thanks. Zag in mijn link dat de m van com niet rood was. Maar goed, je weet dat ik een fietsenmaker ben op de internet snelweg. Maar wil daar geen fietsenmaker mee beledigen, die zijn van heel veel waarde.
Het lag niet aan de m. Er stond een punt in plaats van een slash, tussen review en mytrip.
Als u geboekt heeft via mytrip.com dan betreft het een in het buitenland en ook nog eens buiten de EU gevestigde onderneming. Dus als zij niet leveren wordt het heel lastig uw geld terug te krijgen.
U had uw vragen dus beter voordat u ging boeken kunnen stellen.
Kassa heeft er al in 2015 aandacht aan besteed:
KASSA nam de volgende buitenlandse sites onder de loep genomen: Mytrip, Supersaver, Tripsta, Bravofly, Vlucht24, Travel2be, Travelgenio, Airtickets enTripair.
https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/categorie/2/airlines/varas-kassa-pas-op-bij-buitenlandse-boekingssite
Misschien hebt U iets aan deze link:
https://www.mytrip.com
[edit-redactie]
Wilt u graag spam?
Redactie gevraagd uw e-mailadres te verwijderen ivm mogelijk ongewenste post.
zo te zien hebben ze een nederlandse vestiging
Mytrip / Supersaver Travel B.V, Org.nr. 30184817, btw-nr. NL811395637B01
31 202 623 623
Dus bel ze eens
Hoi,
Ik heb helaas hetzelfde probleem.
Heb jij dit uiteindelijk op kunnen lossen?
Groeten,
Hannah
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Kapotte energiemeter
Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer
Zeer hoge servicekosten
Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer