Y
door Y el Haddioui Jun 12, 2021 om 23:07
Vakantie & reizen

Heeft iemand ervaring met reisorganisatie Mytrip? geboekt nog geen tickets

Ik hen op 07-06-2021 een reis geboekt voor mijn gezin via reisorganisatie Mytrip. Ik heb betaald. Ik heb een bericht gekregen dat mijn verzoek binnen 72 uur in behandeling wordt genomen. Tot op heden niets gehoord.

Heeft iemand revaring met Mytrip? is deze reisorganisatie betrouwbaar?

22051 7 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Jun 12, 2021 om 23:27
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Nee, geen ervaring met Mytrip. Heb er ook nog nooit van gehoord, wat natuurlijk niets zegt. Mijn geboekte vaktanties (in het verleden) gingen via TUI. Maar als ik zo de reviews lees: ben bang dat u bij een verkeerd adresje geboekt heeft. En zeker in deze nog onzekere tijden had ik nergens, ook niet via TUI, iets willen boeken.
https://nl.trustpilot.com/review.mytrip.com  Sorry link werkt niet, misschien is er een redder hier op het panel die het wel werkend kan krijgen?

diumenge
door diumenge Jun 12, 2021 om 23:36
11969 Antwoorden / 15 Vragen
tenormin
door tenormin Jun 13, 2021 om 00:54
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Thanks. Zag in mijn link dat de m van com niet rood was. Maar goed, je weet dat ik een fietsenmaker ben op de internet snelweg. Maar wil daar geen fietsenmaker mee beledigen, die zijn van heel veel waarde.

pe
door pebk Jun 14, 2021 om 11:31
581 Antwoorden / 0 Vragen

Het lag niet aan de m. Er stond een punt in plaats van een slash, tussen review en mytrip.

sw
door swat1500 - Jun 13, 2021 om 02:29
3779 Antwoorden / 0 Vragen

Als u geboekt heeft via mytrip.com dan betreft het een in het buitenland en ook nog eens buiten de EU gevestigde onderneming. Dus als zij niet leveren wordt het heel lastig uw geld terug te krijgen.
U had uw vragen dus beter voordat u ging boeken kunnen stellen.

aurora1
door aurora1 - Jun 13, 2021 om 02:51
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Jammer dat u niet vooraf dit uitgezocht heeft:
https://nl.trustpilot.com/review/mytrip.com

sjjoppy
door sjjoppy - Jun 13, 2021 om 11:22
7188 Antwoorden / 3 Vragen

Kassa heeft er al in 2015 aandacht aan besteed:

KASSA nam de volgende buitenlandse sites onder de loep genomen: Mytrip, Supersaver, Tripsta, Bravofly, Vlucht24, Travel2be, Travelgenio, Airtickets enTripair.

https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/categorie/2/airlines/varas-kassa-pas-op-bij-buitenlandse-boekingssite

franksam_45592
door franksam_45592 - Jun 14, 2021 om 12:16
5 Antwoorden / Vragen

Misschien hebt U iets aan deze link:
https://www.mytrip.com

[edit-redactie]

tijger1
door tijger1 Jun 14, 2021 om 12:19
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wilt u graag spam?

sjjoppy
door sjjoppy Jun 14, 2021 om 14:24
7188 Antwoorden / 3 Vragen

Redactie gevraagd uw e-mailadres te verwijderen ivm mogelijk ongewenste post.

fl
door flyingfrance - Jun 14, 2021 om 14:33
62 Antwoorden / 0 Vragen

zo te zien hebben ze een nederlandse vestiging
Mytrip / Supersaver Travel B.V, Org.nr. 30184817, btw-nr. NL811395637B01

Dus bel ze eens

Ha
door Hannah Rosalie - Aug 31, 2021 om 09:38
1 Antwoorden / Vragen

Hoi,

Ik heb helaas hetzelfde probleem.

Heb jij dit uiteindelijk op kunnen lossen?

Groeten,

Hannah