ir. benton deus
door ir. benton deus Mar 16, 2012 om 03:09
Vakantie & reizen

„HOTEL GOLDCARD/PASSPORT” Hotel Group

Gisteravond. donderdag 15 maart 2012, werd in het televidieprogramma van MAX „Meldpunt” aandacht besteed aan de HOTEL GOLDCARD & PASSPORT van de Hotel Group.

Is de Hotel Goldcard moeilijk te beëindigen?

Worden hotels genoemd die van „toeten noch blazen weten”, m.a.w. hotels die niet meedoen met de Hotel Goldcard/PassporT en toch worden genoemd als deelnemer?

Wat is de ervaring van de gebruiker?

Bent u geïntimideerd geweest door Hotel Group (om een negatieve uiting omtrent de Hotel Goldcard)?

956 7 Rapporteer

van leyden
door van leyden - Mar 21, 2012 om 12:46
1289 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=ir. benton deus schreef op woensdag 21 mrt 2012, 03:42]Heeft niemand een negatieve ervaring mee? Of was in de uitzending van Meldpunt dit item „negatiever gemaakt" geweest?

Tjong jonge..hier wel twee berichten plaatsen over ervaringen, maar nog te beroerd om event e googlen.
Volgens mij ben je een trol van groupon, iedereen weet zo n beetje wel dat het oplichting is, zeker de mensen die ermee te maken hebben.

Bericht gemeld als spam.

ir. benton deus
door ir. benton deus - Mar 21, 2012 om 21:40
66 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=van leyden schreef op woensdag 21 mrt 2012, 12:46][quote=ir. benton deus schreef op woensdag 21 mrt 2012, 03:42]Heeft niemand een negatieve ervaring mee? Of was in de uitzending van Meldpunt dit item „negatiever gemaakt" geweest?

Tjong jonge..hier wel twee berichten plaatsen over ervaringen, maar nog te beroerd om event e googlen.
Volgens mij ben je een trol van groupon, iedereen weet zo n beetje wel dat het oplichting is, zeker de mensen die ermee te maken hebben.

Bericht gemeld als spam.

Wat een wijsheid zeg, Groupon daar heb ik geen bemoeienis mee. Blijkbaar is het bericht om moverende reden(en) verwijderd door de redactie.

van leyden
door van leyden - Mar 22, 2012 om 10:31
1289 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=ir. benton deus schreef op woensdag 21 mrt 2012, 21:40][quote=van leyden schreef op woensdag 21 mrt 2012, 12:46][quote=ir. benton deus schreef op woensdag 21 mrt 2012, 03:42]Heeft niemand een negatieve ervaring mee? Of was in de uitzending van Meldpunt dit item „negatiever gemaakt" geweest?

Tjong jonge..hier wel twee berichten plaatsen over ervaringen, maar nog te beroerd om event e googlen.
Volgens mij ben je een trol van groupon, iedereen weet zo n beetje wel dat het oplichting is, zeker de mensen die ermee te maken hebben.

Bericht gemeld als spam.

Wat een wijsheid zeg, Groupon daar heb ik geen bemoeienis mee. Blijkbaar is het bericht om moverende reden(en) verwijderd door de redactie.

Elk positief bericht is afkomstig van spammende medewerkers van Groupon.
Een grote oplichtersbende is het, maar goed ze krijgen niet voor niks een fikse boete.

consumentenbond
door consumentenbond - Apr 13, 2012 om 14:00
16 Antwoorden / 0 Vragen

De Consumentenbond heeft actie ondernomen tegen de onrechtmatige incasso's voor de Hotelgoldcard en het Hotelgroup Passport te beëindigen, zie het bericht op de site van de Bond:
De Consumentenbond (CB) heeft aan banken gevraagd alle onrechtmatige incasso's voor de Hotelgoldcard en het Hotelgroup Passport te beëindigen. Het bedrijf Sell It verkoopt de hotelkaarten telefonisch en daarbij is automatische incasso niet toegestaan. Via actieteam@consumentenbond.nl kunnen gedupeerde consumenten een stappenplan aanvragen waarmee onterecht geïnd geld terug geboekt kan worden.
Uit klachten van consumenten blijkt dat zij geregeld betwisten dat er sprake is van een overeenkomst met Sell It terwijl het geld dan al is afgeschreven. Verkoper Sell It van de Hotelgoldcard en het Hotelgroup Passport reageerde niet op verzoeken van de CB om te stoppen met de onrechtmatige incasso's zonder schriftelijke machtiging. Uit meldingen van consumenten blijkt dat Sell It er verschillende bankrekeningen op nahoudt en verschillende bedrijven inschakelt om de incasso's uit te voeren. Daardoor is het nog niet duidelijk of alle onrechtmatige incasso's nu beëindigd zijn. De CB neemt verdere stappen als blijkt dat dit nodig is. Consumenten die geconfronteerd worden met een onrechtmatige incasso van Sell It voor de Hotelgoldcard of voor het Hotelgroup Passport kunnen via actieteam@consumentenbond.nl bij de Consumentenbond een stappenplan aanvragen. Tevens hoort de CB via dit e-mailadres ook graag naar welk rekeningnummer Sell It (of een ander bedrijf dat de incasso's voor de Hotelgoldcard of het Hotelgroup Passport uitvoert) het geïncasseerde bedrag laat overboeken.

we
door wealthwiser - May 11, 2012 om 20:09
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ook de consumentenautoriteit (ministerie van economische zaken) is ondertussen een onderzoek gestart naar de ongeoorloofde praktijken van

ConsuWijzer heeft de meldingen over HotelGroup Passport overgedragen aan de Consumentenautoriteit. Dit is een van de toezichthouders die samenwerken binnen ConsuWijzer. De Consumentenautoriteit is een onderzoek gestart naar dit bedrijf.

Uw melding is belangrijk in dit onderzoek. Daarom vragen wij uw medewerking.
Wilt u een aantal vragen beantwoorden over uw ervaringen met HotelGroup Passport? Vul dan de vragenlijst in op onze website: www.consumentenautoriteit.nl/vragenlijst

Het beantwoorden van de vragen duurt ongeveer 5 minuten. In verband met de voortgang van het onderzoek vragen wij u te reageren voor 15 mei 2012.

zomerkoninkje
door zomerkoninkje - May 12, 2012 om 11:12
86 Antwoorden / 1 Vragen

Had de uitzending hierover wel gezien, edoch geen ervaring hiermee.

Ik had gelijk gegeten en gedronken, met hier doe ik niet aan mee!

valerius-2
door valerius-2 - May 12, 2012 om 19:45
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=zomerkoninkje schreef op zaterdag 12 mei 2012, 11:12]Had de uitzending hierover wel gezien, edoch geen ervaring hiermee.

Ik had gelijk gegeten en gedronken, met hier doe ik niet aan mee!
Mensen zien niets anders dan goedkoop en happen gelijk, zonder na te denken dat de meeste zaken niet eens mogelijk zijn.