„HOTEL GOLDCARD/PASSPORT” Hotel Group
Gisteravond. donderdag 15 maart 2012, werd in het televidieprogramma van MAX „Meldpunt” aandacht besteed aan de HOTEL GOLDCARD & PASSPORT van de Hotel Group.
Is de Hotel Goldcard moeilijk te beëindigen?
Worden hotels genoemd die van „toeten noch blazen weten”, m.a.w. hotels die niet meedoen met de Hotel Goldcard/PassporT en toch worden genoemd als deelnemer?
Wat is de ervaring van de gebruiker?
Bent u geïntimideerd geweest door Hotel Group (om een negatieve uiting omtrent de Hotel Goldcard)?
[quote=ir. benton deus schreef op woensdag 21 mrt 2012, 03:42]Heeft niemand een negatieve ervaring mee? Of was in de uitzending van Meldpunt dit item „negatiever gemaakt" geweest?
Tjong jonge..hier wel twee berichten plaatsen over ervaringen, maar nog te beroerd om event e googlen.
Volgens mij ben je een trol van groupon, iedereen weet zo n beetje wel dat het oplichting is, zeker de mensen die ermee te maken hebben.
Bericht gemeld als spam.
[quote=van leyden schreef op woensdag 21 mrt 2012, 12:46][quote=ir. benton deus schreef op woensdag 21 mrt 2012, 03:42]Heeft niemand een negatieve ervaring mee? Of was in de uitzending van Meldpunt dit item „negatiever gemaakt" geweest?
Tjong jonge..hier wel twee berichten plaatsen over ervaringen, maar nog te beroerd om event e googlen.
Volgens mij ben je een trol van groupon, iedereen weet zo n beetje wel dat het oplichting is, zeker de mensen die ermee te maken hebben.
Bericht gemeld als spam.
Wat een wijsheid zeg, Groupon daar heb ik geen bemoeienis mee. Blijkbaar is het bericht om moverende reden(en) verwijderd door de redactie.
[quote=ir. benton deus schreef op woensdag 21 mrt 2012, 21:40][quote=van leyden schreef op woensdag 21 mrt 2012, 12:46][quote=ir. benton deus schreef op woensdag 21 mrt 2012, 03:42]Heeft niemand een negatieve ervaring mee? Of was in de uitzending van Meldpunt dit item „negatiever gemaakt" geweest?
Tjong jonge..hier wel twee berichten plaatsen over ervaringen, maar nog te beroerd om event e googlen.
Volgens mij ben je een trol van groupon, iedereen weet zo n beetje wel dat het oplichting is, zeker de mensen die ermee te maken hebben.
Bericht gemeld als spam.
Wat een wijsheid zeg, Groupon daar heb ik geen bemoeienis mee. Blijkbaar is het bericht om moverende reden(en) verwijderd door de redactie.
Elk positief bericht is afkomstig van spammende medewerkers van Groupon.
Een grote oplichtersbende is het, maar goed ze krijgen niet voor niks een fikse boete.
De Consumentenbond heeft actie ondernomen tegen de onrechtmatige incasso's voor de Hotelgoldcard en het Hotelgroup Passport te beëindigen, zie het bericht op de site van de Bond:
De Consumentenbond (CB) heeft aan banken gevraagd alle onrechtmatige incasso's voor de Hotelgoldcard en het Hotelgroup Passport te beëindigen. Het bedrijf Sell It verkoopt de hotelkaarten telefonisch en daarbij is automatische incasso niet toegestaan. Via actieteam@consumentenbond.nl kunnen gedupeerde consumenten een stappenplan aanvragen waarmee onterecht geïnd geld terug geboekt kan worden.
Uit klachten van consumenten blijkt dat zij geregeld betwisten dat er sprake is van een overeenkomst met Sell It terwijl het geld dan al is afgeschreven. Verkoper Sell It van de Hotelgoldcard en het Hotelgroup Passport reageerde niet op verzoeken van de CB om te stoppen met de onrechtmatige incasso's zonder schriftelijke machtiging. Uit meldingen van consumenten blijkt dat Sell It er verschillende bankrekeningen op nahoudt en verschillende bedrijven inschakelt om de incasso's uit te voeren. Daardoor is het nog niet duidelijk of alle onrechtmatige incasso's nu beëindigd zijn. De CB neemt verdere stappen als blijkt dat dit nodig is. Consumenten die geconfronteerd worden met een onrechtmatige incasso van Sell It voor de Hotelgoldcard of voor het Hotelgroup Passport kunnen via actieteam@consumentenbond.nl bij de Consumentenbond een stappenplan aanvragen. Tevens hoort de CB via dit e-mailadres ook graag naar welk rekeningnummer Sell It (of een ander bedrijf dat de incasso's voor de Hotelgoldcard of het Hotelgroup Passport uitvoert) het geïncasseerde bedrag laat overboeken.
Ook de consumentenautoriteit (ministerie van economische zaken) is ondertussen een onderzoek gestart naar de ongeoorloofde praktijken van
ConsuWijzer heeft de meldingen over HotelGroup Passport overgedragen aan de Consumentenautoriteit. Dit is een van de toezichthouders die samenwerken binnen ConsuWijzer. De Consumentenautoriteit is een onderzoek gestart naar dit bedrijf.
Uw melding is belangrijk in dit onderzoek. Daarom vragen wij uw medewerking.
Wilt u een aantal vragen beantwoorden over uw ervaringen met HotelGroup Passport? Vul dan de vragenlijst in op onze website: www.consumentenautoriteit.nl/vragenlijst
Het beantwoorden van de vragen duurt ongeveer 5 minuten. In verband met de voortgang van het onderzoek vragen wij u te reageren voor 15 mei 2012.
Had de uitzending hierover wel gezien, edoch geen ervaring hiermee.
Ik had gelijk gegeten en gedronken, met hier doe ik niet aan mee!
[quote=zomerkoninkje schreef op zaterdag 12 mei 2012, 11:12]Had de uitzending hierover wel gezien, edoch geen ervaring hiermee.
Ik had gelijk gegeten en gedronken, met hier doe ik niet aan mee!
Mensen zien niets anders dan goedkoop en happen gelijk, zonder na te denken dat de meeste zaken niet eens mogelijk zijn.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Extreme tandarts angst
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
...
Lees meer
Hoeveel vloeibaar wasmiddel gebruiken dopjes
Hoeveel fijne was per dopje van het flacon te gebruiken? Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer