jurjen_1
door jurjen_1 Nov 12, 2007 om 22:43
Vakantie & reizen

Husk studentenreizen betrouwbaar

hallo allemaal,

Ik wil met 3 vrienden op vakantie. We hebben een leuke vakantie gevonden op www.husk.nl.

Het betref een wintersport vakantie naar Domaine Les Sybelles.

Mijn vraag: Is dit een betrouwbaar reisburo. en is domaine les sybelles een goede wintersport plaats voor beginners.

Alvast bedankt

mvg,

767 1 Rapporteer

tonnieboy
door tonnieboy - Nov 13, 2007 om 00:15
1094 Antwoorden / 2 Vragen

BETROUWBAAR

SGR
Husk is
aangesloten bij de Stichting Garantiefonds Reisgelden (lidnummer 1966).
Ons lidmaatschapsnummer is 1966. Alle in dit programma gepubliceerde
reizen vallen daarom onder de garantie van de SGR. De SGR garantie
houdt in dat de consument ervan verzekerd is zijn vooruitbetaalde
reissom terug te krijgen als de wederpartij door financieel onvermogen
de overeengekomen tegenprestatie niet kan nakomen. Voor zover de
overeenkomst het vervoer omvat en de plaats van bestemming reeds is
bereikt, wordt zorg gedragen voor de terugreis. Voor meer informatie
kijk je op www.sgr.nl.

ANVR

Onze organisatie is aangesloten bij het Algemeen Nederlands Verbond van
Reisondernemingen en de branche-organisatie voor Reisorganisatoren. Ons
lidmaatschapsnummer is 3607. Deze vereniging hanteert strenge normen
voor het lidmaatschap en controleert de kwaliteit van de reizen en de
informatie daarover. De reizen in deze brochure worden aangeboden onder
het beding dat de ANVR-reisvoorwaarden van toepassing zijn op alle
aanbiedingen in deze reisgids tenzij uitdrukkelijk wordt aangegeven dat
dit niet het geval is. Husk verwacht dat je kennis hebt genomen van
deze voorwaarden. Zowel jij als Husk vinden daarin de wederzijdse
rechten en plichten. Voor meer informatie kijkt je op www.anvr.nl.

Calamiteitenfonds

Ons bedrijf is aangesloten bij de Stichting Calamiteitenfonds Reizen.
Alle in dit programma gepubliceerde reizen vallen daarom onder de
garantie van het Calamiteitenfonds. Deze garantie houdt in dat u als
consument die deelneemt aan een door ons georganiseerde reis:

- (een deel van) je reissom terugkrijgt indien Husk de reis als gevolg
van een calamiteit niet of niet volledig kan uitvoeren.

- de noodzakelijke meerkosten vergoed krijgt indien Husk als gevolg van
een calamiteit de reis moet aanpassen of je vervroegd moet repatriëren.

Uitgebreide informatie over het Calamiteitenfonds vind je in de
brochure met de ANVR-reisvoorwaarden. De verplichte bijdrage aan het
calamiteitenfonds bedraagt € 2,50 per reservering (max. 9 personen).
Voor meer informatie kijk je op www.calamiteitenfonds.nl.

Thuiswinkel Waarborg

Het Thuiswinkel Waarborg is hét door de Consumentenbond ondersteunde
keurmerk voor consumenten die producten en/of diensten kopen via
catalogus, internet, post, televisie, etc. De Nederlandse Thuiswinkel
Organisatie, kortweg Thuiswinkel.org, is de branchevereniging van
bedrijven die het Thuiswinkel Waarborg voeren en die het keurmerk
bewaakt.

De leden van de branchevereniging werken volgens de gedragsregels
Thuiswinkel Waarborg. Deze gedragsregels verwijzen naar Europese en
Nederlandse wet-, regelgeving en richtlijnen, bindende algemene
voorwaarden en adequate geschillenbeslechting. Meer informatie op
www.thuiswinkel.org

Dit zijn dus de waarborgen voor een betrouwbare reis van husk.

Als er voldoende blauwe en rode routes zijn dan is het geschikt voor beginnende skiers. Neem wel een skicursus en ervaar dat met name de derde of vierde dag van de weekcursus een breekpunt zal zijn. Diegenen die het volhouden zonder ernstige valpartijen zullen het skien onder de knie krijgen. Ik heb geen persoonlijke ervaring met dit gebied.