elenay
door elenay Mar 22, 2007 om 19:41
Vakantie & reizen

Jaarplaats op mooie camping gezocht.

Beste collega's,

Ik zoek voor iemand een jaarplaats voor een stacaravan, waarbij je een blokhut van 3 bij 3 minimaal mag neerzetten en een plaats waarbij je als het ware beschut zit, dus omheind. Wilt u uw ervaring delen, zodat er een keuze kan worden gemaakt. Het hoeft niet voor kinderen te zijn, maar wel met eetgelegenheid, barretje en waar je het hele jaar terecht kan.

Alvast bedankt voor de moeite, groet Elena

1165 15 Rapporteer

stacey
door stacey - Mar 22, 2007 om 20:15
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi Helena,

Misschien wel handig erbij te zetten in welke regio ze zoeken/voorkeur heeft,

tenzij ze elke keer van bv groningen naar maastricht zouden willen rijden ?  ;-)

Groetjes,

elenay
door elenay - Mar 22, 2007 om 20:20
1031 Antwoorden / 142 Vragen

Ja stacey dacht ik ook net aan.

Omgeving Utrecht, Brabant, Drenthe, Overijsel, Friesland, zoiets dus.

hell-rider
door hell-rider - Mar 22, 2007 om 20:27
573 Antwoorden / 0 Vragen

Quote

tenzij ze elke keer van bv groningen naar maastricht zouden willen rijden ?  ;-)

/Quote

Maar wel.... van bv Leeuwarden naar Bergen op Zoom zouden willen rijden ?  ;-)

Groet,
Hell-Rider

grindweg
door grindweg - Mar 22, 2007 om 20:29
2308 Antwoorden / 28 Vragen

deze is op degrens van friesland en de polder. van af utrecht 55 min met de auto.

elenay
door elenay - Mar 22, 2007 om 20:49
1031 Antwoorden / 142 Vragen

Dag grindweg,

Dat is inderdaad een mooie camping, dus daar wordt wat mee gedaan. Alvast bedankt hoor, wordt zeer op prijs gesteld. En bij de weeribben is ook een mooi natuurgebied. Wie weet komen er nog meer goede opties via kassa binnen. We trekken ze direct allemaal na en gaan er dan heen.

elenay
door elenay - Mar 22, 2007 om 21:14
1031 Antwoorden / 142 Vragen

By the way

Het mag ook wel een recreatie of bungalowpark zijn, want er komt een nieuwe stacaravan op van 10 meter.

grindweg
door grindweg - Mar 22, 2007 om 22:02
2308 Antwoorden / 28 Vragen

vandaar uit zijn hele mooie trips te maken. en op de camping is ook ales. o.a roze kwekerijen ,oudheids kamers in wolvega etc etc.

grindweg
door grindweg - Mar 22, 2007 om 23:40
2308 Antwoorden / 28 Vragen

een leuke plaats bij kuinre de burcht heet die camping ze hebben er inmiddels al weer 28 nieuwe jaar plaatsen beschikbaar. met alles wat nodig is . ook voor watersport etc.succes

cyberbabe
door cyberbabe - Mar 23, 2007 om 15:40
25 Antwoorden / 34 Vragen

Camping De Muie bij St. Maartensdijk (Tholen, Zeeland) is ook mooi. Maar daar geldt wel de door de gemeente ingestelde regel dat een blokhut (of schuur) niet groter mag zijn dan 2x3 m. Als jij echter persé een hut van 3x3 m. neer wilt zetten, dan mag dat, maar wel op eigen risico.

Mooie plekken beschikbaar voor plaatsing van een nieuwe stacaravan. Circa 200 m2 voor iets van 1500 euro per jaar. Het jaar rond, dus ook buiten het seizoen 1 april-1 oktober.

Kijk anders eens op www.campingdemuie.nl

ho
door horus - Mar 23, 2007 om 18:05
8 Antwoorden / 0 Vragen

Hou er rekening mee dat je per jaar huurt.

Na elk jaar kan het zijn dat je weg moet, b.v. als het verkocht wordt aan een project ontwikkelaar en deze de grond nodig heeft voor andere doeleinden.

Dit is mijn zwager overkomen met een oude stacaravan.

Het was inpakken en wegwezen.

Dit is het meest negatieve MAAR WEL DE PRAKTIJK

Veel wijsheid en succes

sv
door svaneeken - Mar 23, 2007 om 19:15
4 Antwoorden / 2 Vragen

in callantsoog kan je ook staan voor een jaar.mooie omgeving

elenay
door elenay - Mar 24, 2007 om 11:30
1031 Antwoorden / 142 Vragen

@ cyberbabe, Zeeland waordt helaas te ver, maar bedankt.

@ horus wij waren hiervan op de hoogte, helaas en bemerken dat het bij velen vooral de recreatieparken allemaal draait om geld. Je hebt niks te vertellen, maar mag voor ieder wissewasje betalen. Niet dat de persoon in kwestie op het geld zit in tegendeel. Maar bij de ontmoeting wordt gezegd van meneer alles kan in overleg, maar zodra je hebt getekend dan is het verhaal anders. Net meegemaakt, dus we weten er alles van. Het is echt oppassen geblazen.

@ svaneeken, heeft u ook een naam van die camping in Callantsoog, want er zijn zo velen. En inderdaad een mooie omgeving en niet ver van hier.

We hebben net nog een lijstje van mensen in handen gekregen. Mocht er iemand zijn die bij toeval ervaringen heeft op onderstaande campings dan hoor ik dat ook graag:

www.laagkanje.nl

www.delucht.com

www.campingbergpad.nl

www.thijmseberg.nl

www.dekrakeling.nl

www.goorzicht.nl

www.lierderholte.nl

www.eibernest.nl

www.rakelbos.nl

be
door bedrogen - Jun 7, 2007 om 08:13
1 Antwoorden / 0 Vragen

www.fortoranje.nl

het zit in rijsbergen

mi
door mikerna - Mar 23, 2008 om 22:48
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb een heel mooeie chalet te koop.

Foto`s op aanvraag

geheel gemeubileerd dubbel geisoleerd en op een heel mooi park.

In de Achterhoek

bel of mail me voor verdere informatie indien dit wenselijk is;

info@impressionmusic.nl

grindweg
door grindweg - Mar 24, 2008 om 08:20
2308 Antwoorden / 28 Vragen

mikerna dit is geen advertentie rubriek voor koop of verkoop dit staat in de voorwaarden en spelregels. het lijkt mij niet vreemd als de redactie dit artikel verwijdert.