Kilroy travels & verantwoordelijkheid
Een paar weken terug heb ik met mijn vriendin een vlucht naar Tel Aviv, Israel geboekt om door Israel te gaan backpacken in Augustus 2014. Toen wij boekten was het nog geen oorlog in Israel. Gezien het nu onrustig is, en er zelfs geen mensen van KLM in Tel Aviv zelf overnachten, willen wij graag de vlucht cancellen. Nu roept Kilroy meerdere malen niet verantwoordelijk te zijn dus dat we de reactie van Pegasus airlines (de vliegmaatschappij) moeten afwachten. Is het nou zo raar dat wij verwachten steun te krijgen van een organisatie als Kilroy? Daar komt bij dat ze mij 240 euro hebben laten betalen voor het wijzigen van de voorletter op de ticket, wat ook al niet hun verantwoordelijkheid was. Wij dachten dat Kilroy de plek was voor jonge reizigers met minder geld, maar ze sturen je liever een oorlog gebied in dan dat ze je helpen / tegemoet komen. Na meerdere malen met Kilroy gesproken te hebben, is nu de vraag wat rest te doen om nog iets van positief oordeel over Kilroy te winnen?
Mijns inziens is het al jaren oorlog in Israel, dus om daar te gaan backpacken? Maar zolang de regering geen negatief reisadvies afgeeft, hoeft de maatschappij niet kosteloos te annuleren.
De juiste vermelding van uw naam, is uw eigen verantwoordelijkheid. En dat omboeken kost geld.
Geen idee wat Killroy is maar de vliegmaatschappij bepaalt.
Bedankt voor je reactie. Wij kregen de tip van meerdere mensen wie daar rondgereisd hebben, vandaar dat wij dit ook plande. We wachten maar af wat Pegasus aangeeft.
(Kilroy is een reisorganisatie)
Het kromme is dat Kilroy verdient op de naamswijzigingskosten, vandaar dat het bedrag zo hoog ligt (€240) terwijl een letterwijziging natuurlijk geen drol kost. Één ding zeker, geen Kilroy reizen meer voor ons.
We hebben inmiddels het volledige bedrag, incl naamswijziging van Kilroy terug gekregen gezien het te onrustig is in Israel en ze de vlucht hebben kunnen cancellen bij Pegasus airlines.
De 70 euro betaald aan Kilroy voor de naamswijziging kan ik naar fluiten, maar prima zo, ik weet nu iniedergeval hoe Kilroy werkt.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
AirBNB
Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.
Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m
...
Lees meer
Refund mails alitalia???
Nu, na meer als twee jaar na het faillissement van Alitalia krijg ik een reactie van Alitalia mbt een refund voor twee geannuleerde tickets.
Men vraagt hiervoor een copie van mijn ID en mijn bankgegevens.
ik vertrouw dit niet helemaal.
Zijn er meer mensen die een mail hebben gehad of ervaring hiermee hebben?
Lees meer
Filmbox bij kpn
Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer