va
door vakantie09 Sep 2, 2013 om 19:12
Vakantie & reizen

KLM

Mag KLM dit zo doen? Aanbieden via link in Facebook:
KLM Werelddeal Weken

klm.com

De hele wereld in de aanbieding. Lissabon voor EUR 129

Er staat niet bij vermeld dat dit gaat om een beperkt aantal stoelen en vervolgens boek ik voor 291,- euro naar Lissabon. Is dit niet misleiding? Er staat in de eerste advertentie op Facebook nergens iets over beperkende voorwaarden.

1156 9 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Sep 2, 2013 om 19:24
16847 Antwoorden / 108 Vragen

Tja, de hele wereld in de aanbieding. Klinkt leuk, bij mij gaan dan alle alarmbellen rinkelen. Allerlei extra kosten zetten ze natuurlijk niet op Facebook. Maar gaat u dan niet eerst uitzoeken hoeveel de echte kosten zijn vóór het boeken? Toeslag zus, bijdrage zo en noem alles maar op.

dearagain
door dearagain - Sep 2, 2013 om 19:52
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*het mag niet, maar KLM doet het gewoon!

tijger1
door tijger1 - Sep 2, 2013 om 20:53
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Misschien was er een stoel voor € 129,00. Maar u kijkt toch eerst voordat u boekt. Of gelooft al die aanbiedingen zomaar.

va
door vakantie09 - Sep 2, 2013 om 21:08
2 Antwoorden / 1 Vragen

Hahahahaha, nee ik geloof inderdaad die aanbiedingen niet altijd. Echter, hoe zou iemand het vinden... bij de kassa van de supermarkt betaald U 150% meer dan de normale prijs. Er staat nergens dat er iets speciaals aan uw boodschappen doen is. Tja, ik denk dat de meeste mensen het misleidend zouden vinden op het moment dat de supermarkt aangeeft dat er voor het winkelen special toeslagen gelden. Ik begrijp dat de special aanbiedingen niet altijd goed zijn. Maar van een bedrijf als KLM had ik wel verwacht dat dit volgens de Nederlandse maatstaven zou gaan.

tenormin
door tenormin - Sep 2, 2013 om 21:15
16847 Antwoorden / 108 Vragen

Nou, bij de kassa van de supermarkt zal dat niet gebeuren en zo ja, dan laat een "bij bewustzijnde klant" die boodschappen gewoon staan. De vergelijking gaat wel wat mank, Super of KLM (of welke Vliegmij. dan ook). Van de KLM kunt u net zulke addertjes onder het gras vinden als andere Vliegmaatschappijen.

mo
door monica - Sep 2, 2013 om 21:31
70 Antwoorden / 8 Vragen

Dit is geen misleiding, je kunt vluchten naar Lissabon met KLM vanaf 128 euro retour boeken. Deze zijn echter niet elke dag beschikbaar. Wil je voor 129 euro weg, dan zul je iets flexibeler moeten zijn. Jij hebt blijkbaar gekozen voor data waarop geen goedkope stoelen meer beschikbaar zijn.

emcede
door emcede - Sep 2, 2013 om 22:10
960 Antwoorden / 4 Vragen

Iedereen weet dat de prijs van een ticket o.a. afhankelijk is van de dag waarop je vliegt. Als je op 16 oktober heenvliegt en 20 of 21 oktober terug, dan kost je ticket € 129,00. Hoezo misleiding? En nee, bij een Faceook aanbieding kunnen onmogelijk alle voorwaarden staan. Daarvoor kun je terecht op de site.

costnix
door costnix - Sep 3, 2013 om 09:05
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Reclame bezuinigt altijd op de waarheid. Dit percentage varieert van 1 tot 100 procent.

ju
door juist ja - Sep 4, 2013 om 14:28
23 Antwoorden / 0 Vragen

Er staat toch 'vanaf' in die advertenties? Die prijs van € 129,- wordt wel degelijk aangeboden maar niet voor elke vertrekdatum. Zoek en gij zult vinden.