na
door nataliehhh Jul 2, 2019 om 15:29
Vakantie & reizen

KLM kortingsactie van de ING is niet meer beschikbaar?

Een maand geleden was er een KLM Packagedeal korting van 250 euro (op reizen buiten de EU) in the rentepuntenwinkel van de ING. Ik wilde graag gebruik maken van die actie, maar nu hebben ze hem eraf gehaald en is er een veel mindere actie (50 euro voor alle bestemmingen).
Nu is de vraag: mogen ze dit doen?
Ik had in de voorwaarden gelezen dat de actie tot en met september geldig zou zijn, en er werd ook niks vermeld over dat het OP=OP was of dat er algemene voorwaarden golden (waar zoiets in vermeld kan staan). Toch zei de ING als reactie op mijn email dat de actie helaas was 'uitverkocht'.
Zijn er nog andere mensen die dit probleem hebben?

2389 5 Rapporteer

ma
door malty - Jul 2, 2019 om 15:45
1112 Antwoorden / 1 Vragen

De actie, de korting dus,  zal wel geldig geweest zijn tot t/m september, maar dat wil niet zeggen dat ze die kortingsactie t/m september moeten blijven aanbieden.

na
door nataliehhh Jul 2, 2019 om 16:08
Antwoorden / 2 Vragen

Er stond dat je hem kon aanschaffen tot september, dus misschien wel?

ma
door malty Jul 2, 2019 om 16:23
1112 Antwoorden / 1 Vragen

U zult wel gelijk hebben, voucher 6 maanden geldig na aanschaf. Toch slordig van Ing, belangstelling zal wel veer groter geweest zijn dan verwacht. Ze hadden er dan wel bij mogen vermelden dat de beschikbare vouchers beperkt was.

Ka
door Kassagebruiker - Jul 2, 2019 om 16:01
683 Antwoorden / 5 Vragen

Nu is de vraag: mogen ze dit doen?

Als je iets "weggeeft" (wat dan ook) krijg je vaak str**t mee, hoe goed je het ook bedoelt. Of het loopt helemaal niet, of het loopt storm en als er grenzen aan aantallen bestaan dan kan je dit hebben.

Keer de situatie even om, als er eerst een aanbieding van € 50 was geweest en daar gebruik van had gemaakt endat daarna het € 250 aanbod gekomen zou zijn, dan was het ook niet goed geweest.

Ja, ze mogen dit doen.

costnix
door costnix - Jul 2, 2019 om 16:09
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Voor elke actie geldt: ”OP=OP”

De ING heeft dit kapstokartikelnn hun voorwaarden:

De ING heeft het recht al dan niet tijdelijk, procedurele voorwaarden te stellen aan het besteden van Punten;

https://www.ing.nl/media/ING_algemene-voorwaarden-ING-punten.pdf

aurora1
door aurora1 - Jul 2, 2019 om 18:03
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Nee, geen ervaring mee. Ik heb een internetspaarrekening en doe niet aan die rentepunten en sparen bij deze bank. Daarin staat vaak allerhande dat elders voordeliger is en om die punten op te maken koopt men dingen die men anders niet gekocht zou hebben.
En natuurlijk mogen ze de produkten in hun Winkel van Sinkel veranderen.
Kijk anders eens of u airmiles heeft om met korting te reizen, informatie te vinden op de website van Air Miles.

ingwebcare
door ingwebcare - Jul 5, 2019 om 10:57
73 Antwoorden / 0 Vragen

Hi Nataliehhh,

Ik snap volledig dat je graag gebruik wil maken van deze actie!

Ik heb het verzoek gekregen of je even contact op wil nemen met de Puntenwinkel hierover, net zoals andere mensen die hier tegenaan lopen.

Dit kan op 020 22 888 88, vragen naar de Puntenwinkel.

Vriendelijke groet,

Roos

Webcare ING