pe
door peterhaver Sep 18, 2006 om 14:23
Vakantie & reizen

Kosten van een inenting

Ik heb 2 inentingen (geelzucht en buiktyfus) gehad in het SFG in rotterdam voor onze reis naar Azië.

Ik betaalde hiervoor 85 euro

Mijn vrouw heeft exact dezelfde inentingen gehad bij de GGD in zoetermeer

Mijn vrouw betaalde hiervoor 106 euro

21 euro verschil voor dezelfde inentingen

Dat de lonen zoveel verschilden in 10 min werk dat wist ik niet

of is het aan de olie prijs gekoppeld ???

587 4 Rapporteer

hutch
door hutch - Sep 18, 2006 om 14:32
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Dag Peter,

dit noemen ze: vrije-markt-economie....

Gr. Hutch

ge
door gerland - Sep 18, 2006 om 18:42
127 Antwoorden / 0 Vragen

"dit noemen ze: vrije-markt-economie...."

Gelukkig maar!

Dus gewoon vooraf informeren en een keuze maken. Net als in de bouwmarkt of de sportzaak.

riawim
door riawim - Oct 16, 2006 om 18:16
10 Antwoorden / 5 Vragen

Nou, wij hebben die inentingen ook gehad,i.v.m een reis naar china,maar hebben een groot gedeelte weer terug gehad van het ...ziekenfonds! Toch maar is ff vragen.

vr.gr.

ga
door gandalpha - Oct 18, 2006 om 12:10
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben een Azieganger, ga altijd eerst uitzoeken wat voor inentingen je nodig hebt (op internet is alles te vinden, ggd website o.a. dan naar de huisarts voor het recept, vaccin ophalen bij de apotheek en terug naar de huisarts ( assistent) om het te laten injecteren. Dit is de goedkoopste manier. Vergeet je vaccinatieboekje niet. Niet alle ziekenfonds vergoedt het!