al
door alysia Jul 29, 2011 om 22:56
Vakantie & reizen

Kwijtgeraakt

Op 21 juli j.l. zijn wij terug gekomen van een weekje vakantie in Turkije, samen met onze 15 jarige kleindochter.

Op Schiphol ben ik mijn filmcamera tas met mijn digitale video camera (Panasonic) en digitale fototoestel ( Nytech )kwijtgeraakt. Ik heb gelijk contact met Lost and Found op Schiphol opgenomen en met Corendon.

Op Internet heb ik een berichtje bij verloren gezet. Ook het AD heb ik aangeschreven en gevraagd een stukje te plaatsen onder Lezers helpen Lezers. Jammer genoeg heb ik tot nog toe mijn camera's niet terug. Er van uitgaande dat ik de camera's niet meer terug zal krijgen, zou ik wel heel graag de filmnopname en de SD kaarten met de foto's van de vakantie terug krijgen. Die zijn niet meer te vervangen.

Heeft iemand nog een sugestie voor mij waar ik nog meer oproepen kan plaatsen. Wie weet leest de vinder/ster daar ook mee en kan hij/zij ons weer heel erg blij maken.