pepie 46
door pepie 46 Jun 8, 2011 om 00:03
Vakantie & reizen

Obelink Winterswijk

Geachte mevrouw/meneer,

Ik probeer nu voor de tweede keer een reactie van u te krijgen.
Als ik voor Woensdag geen antwoordt heb ontvangen, gaat deze brief naar Kassa en Radar.

Bij Obelink in Winterswijk een luifel met luifelframe gekocht.
Thuis (in Emmeloord) heb ik de onderdelen in elkaar gezet en bleek dat het klemsysteem niet werkte. Deze klemden totaal niet.

Naar Obelink gebeld en heel verwonderd werd er gereageerd, zo van: “nou dat is vreemd er zijn er wel duizenden van verkocht en nooit een klacht gehad”.
Maar ik moest natuurlijk wel weer vanuit Emmeloord naar Obelink heen en terug ruim 350 km.
De meneer die mij hielp reageerde niet op mijn opmerkingen of het wel meer voor kwam,
en nog meer van dit soort vragen, maar kwam wel gelijk met een nieuw zakje met gemodificeerde klemmen, en begon meteen de onderdelen te vervangen.
Waarom haalde deze meneer niet meteen nieuw luifelframe uit het magazijn?
Dat zou een hoop werk gescheeld hebben.

Je gaat toch een nieuwe aankoop niet ter plekke repareren, maar je geeft toch gelijk een nieuwe set aan de klant!

Maar..... aangezien de stokken in dichte dozen zijn verpakt, kreeg ik sterk de indruk dat meneer dan tegen de lamp zou lopen, omdat misschien de hele partij of een gedeelte van de partij niet in orde zou zijn en hij niet dat risico wilde lopen.

Na 2 keer een mail te hebben gestuurd, geen enkele reactie van Obelink gekregen!

Enig idee voor hoeveel brandstof ik verreden heb door die stomme fout van jullie, de ontwijkende antwoorden op mijn vragen en de slechte service?
Had die klemmen gewoon naar Emmeloord gestuurd, dat had 10 keer goedkoper geweest.

Bedankt Obelink voor de piekfijne service!

827 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

börgemeister
door börgemeister - Jun 8, 2011 om 03:09
506 Antwoorden / 25 Vragen
0

DUBBELPOST!

de motormuis
door de motormuis - Jun 8, 2011 om 10:20
598 Antwoorden / 13 Vragen
0

Dubbelpost

Antwoorden[url=http://kassa.vara.nl/discussies/discussie/vadetail/obelink-winterswijk/?vHash=c749c73j&cHash=e32d0cfc6ca4e7ce5aa53d503a86ac28] Hier

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Iv
Ivone - May 18, 2024 om 19:04
Huishouden & energie

Hoeveel vloeibaar wasmiddel gebruiken dopjes

Hoeveel fijne was per dopje van het flacon te gebruiken? Lees meer

Iv
Ivone - May 18, 2024 om 19:07
Huishouden & energie

Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?

Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer