Omboeken Center parcs
We hadden in december een cottage geboekt maar moesten dat toen helaas annuleren ivm Corona.
We wilden ons geld terug maar aan de telefoon hebben ze ons toch zover gekregen dat we de boeking gingen wijzigen naar een andere, fictieve datum eind april. We zouden dit dat als een "tegoedbon" moeten beschouwen á €363,- en als we wisten wanneer we precies wilde komen zouden we de echte datum door geven. Prima, wij steunen CP en lossen het zo op.
Nu kijk ik op de site en zie een huisje op 7 mei voor een weekend voor €399,-. Mooi, we hebben reeds 363 betaald dus betalen het verschil bij (uiteraard met de toeristenbelasting etc). Echter lukt dit telefonisch niet.
Ik wil dus een huisje boeken voor €399 en mijn tegoed van €363 hiervoor gebruiken. De dames aan de telefoon krijgen dit niet geregeld omdat het een actie prijs is en alleen geldt voor nieuwe boekingen. Orginele prijs van het huisje is €710,- voor die prijs met bijbetalen kan ik het dus wel omboeken.
Wanneer ik zelf naar de site ga en het huisje boek kan het wél voor €339 geboekt worden! Dit is toch gek en oneerlkijk.
Inmiddels een klacht ingediend maar nog geen reactie ontvangen.
Zijn er meer personen met soortgelijke probleem?

Hoe meer druk er op de parcs en reisburo's staat, hoe meer er omvallen. Deze tak heeft al een heel jaar geen inkomsten. Straks is er van de bekende kale kippen geen veer meer te plukken. Soms kunnen dingen nu eenmaal niet vanweg actieprijzen. Door EN de afhandelingen van vouchers EN klachten komen ze straks nergens meer aan toe, waardoor de file steeds langer wordt.
Ik snap wat je bedoelt. Ecjter ons is een tegoedbon beloofd. Het is toch nobel van ons dat we in eerste instantie niet voor een refund gekozen hebben.
Wanneer we toch dat huisje boeken en vrienden van ons hetzelfde huisje naast ons dan betalen wij het dubbelle bedrag.
De zogenaamde 'actieprijs` is overigens geen actie prijs, het is een fictieve prijs die ervoor zorgt dat mensen zoals wij áltijd veel meer bij moeten betalen. Het huisje is uberhaupt niet te boeken zonder die zogenaamde actieprijs. Ze hebben ons een 'tegoed' belooft terwijl we nu vast zitten aan omboek regels dát is ons zo niet verkocht afgelopen december. Ik blijf het oneerlijk vinden ook al heb ik enorm te doen met de hele sector (en met iedereen die last heeft van alle maatregelingen, ben zelf ook mijn baan verloren)
Topantwoord

Het gebeurt regelmatig dat telefonisch contact wat moeizaam gaat, misschien kunt u nog eens via een e-mail uw vraag stellen.
Neem contact op met Center Parcs via e-mail.
Heb je niet meteen een antwoord nodig op je vraag en/of opmerking? Neem contact op met de klantenservice Center Parcs via e-mail. Gebruik het volgende e-mailadres: customercontactcenter.nl@groupepvcp.com
Klik hier om een e-mail te sturen naar Center ParcsBedankt voor je reactie. Het mailadres is helaas niet meer in gebruik.
Topantwoord

Je hebt zelf geannuleerd, dan mag je in de regel alleen omboeken. Dat heb je gedaan, weliswaar fictief.
Nu wil je een huisje huren waarvan de prijs alleen geldt voor nieuwe boekingen en daarvoor wil je de omboeking gebruiken.
Het betreft dan toch geen nieuwe boeking. Je komt er dan niet voor in aanmerking.
Ik heb niet zelf geannuleerd, we hebben geinformeerd wat de mogelijkheden waren. En ze adviseerde ons om fictief om te boeken.
Er is een "tegoed" beloofd. Het is toch nobel van ons dat we in eerste instantie niet voor een refund gekozen hebben.
Wanneer we toch dat huisje boeken en vrienden van ons hetzelfde huisje naast ons dan betalen wij het dubbelle bedrag.
De zogenaamde 'actieprijs` is overigens geen actie prijs, het is een fictieve prijs die ervoor zorgt dat mensen zoals wij áltijd veel meer bij moeten betalen. Het huisje is uberhaupt niet te boeken zonder die zogenaamde actieprijs. Ze hebben ons een 'tegoed' belooft terwijl we nu vast zitten aan omboek regels dát is ons zo niet verkocht afgelopen december. Ik blijf het oneerlijk vinden ook al heb ik enorm te doen met de hele sector (en met iedereen die last heeft van alle maatregelingen, ben zelf ook mijn baan verloren)

Voor de corona had je die bepaling ook al. Dan had je geboekt en zag je later een aanbieding. Kon je ook niet voor de actieprijs omboeken.
Ik wil niet omboeken, er is mij een tegoed beloofd. Dat wil ik nu inzetten maar dat kan dus niet.
Ze hebben het omgeboekt zodat ze geen voucher uit hoefde te schrijven of mij het geld terug te geven. Ik heb niet omgeboekt.

Dan maar flink klagen, klacht.nl, klachtencompas.nl
Voor wie het wil weten:
Center Parcs heeft ons gelijk gegeven en we krijgen alsnog het reeds betaalde bedrag terug.
De communicatie hierover is via mail@contactariane.com gegaan.
Netjes opgelost dus!

Dank voor het melden.
Ik kan nu weer rustig slapen.

U schrijft toch zelf dat u geannuleerd hebt? Dus zo "nobel" is het niet.
Ik heb niet zelf geannuleerd, we hebben geinformeerd wat de mogelijkheden waren. En ze adviseerde ons om fictief om te boeken.
Er is een "tegoed" beloofd.
Voor wie het wil weten:
Center Parcs heeft ons gelijk gegeven en we krijgen alsnog het reeds betaalde bedrag terug.
De communicatie hierover is via mail@contactariane.com gegaan.
Netjes opgelost dus!

En kunt u nu dat actie huisje boeken voir de actie prijs?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kunnen ze mij door bouwplannen verbieden bijen te houden,deze heb ik 22 jaar .
22 jaar geleden ben ik met bijen houden begonnen,ze staan in mijn achter tuin,ook voldoe ik aan al mijn eisen,om mijn kasten heb ik een beukenhaag van 2.25mtr. hoog en meer dan 100mtr. van de behuizing en wegen.Nu is er een bouwplan ,ze willen ongeveer 20 huizen gaan bouwen waarvan een enkel binnen de 30 mtr. afstand van mijn bijenkasten komen,kunnen ze mij straks het houden van bijen verbieden? Lees meer
Wa verzekering betaalt maar de helft van de schade van een fietsongeluk.
mijn zoon heeft een ongeluk veroorzaakt met de fiets.
de scooter die daardoor schade had heb ik ge-claimed bij de wa verzekering.
nu wil mijn verzekering maar de helft betalen en zegt dat het slachtoffer de andere helft maar bij zijn eigen verzekring moet opgeven.
deze man heeft geen enkele schuld aan het ongeluk maar moet wel zijn verzekering aanspreken.
mijn verekring zeg
...
Lees meer
Verkoper namens Bol weigert volledige terugbetaling van mijn retourzending
Hoi,
ik heb 2 weken geleden via Bol een stofzuiger gekocht bij A.M.E.S.
Na ontvangst heb ik de stofzuiger uitgepakt en uitgeprobeerd. De speciale parketborstel voldeed echter niet. Behalve dat er al één wieltje geblokkeerd was, maakte de borstel ook een schrapend geluid op de vloer, iets wat ik met een nieuwe stofzuiger juist wilde voorkomen.
Met de andere multidfunctionele
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer