ja
door jan39 Aug 16, 2007 om 19:38
Vakantie & reizen

Piccolocard

Hallo,

In 2006 telefonisch overheengekomen voor een jaar de hotelpas te proberen. Tegenwoordig beter bekend als hotel piccolo. Toestemming gegeven om eenmalig geld af te schrijven van mijn rekening. 03aug07 een brief ontvangen dat ze me feliciteren met het verlengen van mijn abbonement. Abbonement? nooit sprake van geweest. Maar blijkbaar wordt dat stilzwijgend verlengd. De brief sturen ze 3 nadat het mogelijk is om tegenreactie te geven om een eventuele verlenging stop te zetten. Zo nu hebben ze weer 50 euro verdiend. Direkt kontakt gezocht per e-mail. Natuurlijk zijn ze telefonisch niet bereikbaar. Antwoordt op mijn e-mail het abbonement wordt zonder pardon verlengt tot augustus 2008. Toch weer in de telefoon geklomen en ze nogmaals laten weten dat dit niet de bedoeling is. maar ja dan is de termijn van opzegging al reeds weer langer verstreken. Je wordt behandeld alsof je stom bent en een verzoek om een hogergeplaatst persoon te spreken wordt afgekapt. Die is toevallig 2 weken niet aanwezig. De heer R.D.W. Baden (behorend tot de directe of de directeur) is niet te spreken want die houdt zich niet bezig met zulke zaken. De belofte om terug te bellen zodat ze wat uit kunnen zoeken kun je vergeten want ze bellen niet meer. Ook als je zelf belt zijn ze tot 17.00 uur in gesprek. Klokslag 17.00 uur gaat het antwoordapparaat erop. Wie heeft meer ervaring met deze organisatie en hoe kom ik dit jaar nog van mijn abbonement af en mijn geld retour.

680 3 Rapporteer

kippie1980
door kippie1980 - Aug 16, 2007 om 19:50
9 Antwoorden / 1 Vragen

Heb je een bevestiging dat er maar eenmalig geld van je rekening afgeschreven mag worden? Kleine lettertjes gelezen, algemene voorwaarden?
Misschien zelf een incassobureau inschakelen of rechtsbijstand?

stacey
door stacey - Aug 16, 2007 om 20:17
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Al eens eerder ter sprake geweest hier.

Helaas je zult gewoon moeten betalen en bijtijds opzeggen zodat het volgend jaar niet weer wordt verlengd.

Voorwaarden lezen als je je ergens voor aanmeldt !!

--Het lidmaatschap op de pas geldt voor minimaal 1             abonnementsperiode van 12 maanden en wordt vervolgens, tot        wederopzegging, met 1 jaar verlengd. U kunt uw pas schriftelijk opzeggen, per brief of e-mail, tot uiterlijk 1 maand voor de expiratiedatum van de pas. --------

Succes,

stacey
door stacey - Aug 16, 2007 om 20:19
10352 Antwoorden / 12 Vragen

 Link naar ------->>> Eerdere vraag