Piccolocard
Hallo,
In 2006 telefonisch overheengekomen voor een jaar de hotelpas te proberen. Tegenwoordig beter bekend als hotel piccolo. Toestemming gegeven om eenmalig geld af te schrijven van mijn rekening. 03aug07 een brief ontvangen dat ze me feliciteren met het verlengen van mijn abbonement. Abbonement? nooit sprake van geweest. Maar blijkbaar wordt dat stilzwijgend verlengd. De brief sturen ze 3 nadat het mogelijk is om tegenreactie te geven om een eventuele verlenging stop te zetten. Zo nu hebben ze weer 50 euro verdiend. Direkt kontakt gezocht per e-mail. Natuurlijk zijn ze telefonisch niet bereikbaar. Antwoordt op mijn e-mail het abbonement wordt zonder pardon verlengt tot augustus 2008. Toch weer in de telefoon geklomen en ze nogmaals laten weten dat dit niet de bedoeling is. maar ja dan is de termijn van opzegging al reeds weer langer verstreken. Je wordt behandeld alsof je stom bent en een verzoek om een hogergeplaatst persoon te spreken wordt afgekapt. Die is toevallig 2 weken niet aanwezig. De heer R.D.W. Baden (behorend tot de directe of de directeur) is niet te spreken want die houdt zich niet bezig met zulke zaken. De belofte om terug te bellen zodat ze wat uit kunnen zoeken kun je vergeten want ze bellen niet meer. Ook als je zelf belt zijn ze tot 17.00 uur in gesprek. Klokslag 17.00 uur gaat het antwoordapparaat erop. Wie heeft meer ervaring met deze organisatie en hoe kom ik dit jaar nog van mijn abbonement af en mijn geld retour.
Heb je een bevestiging dat er maar eenmalig geld van je rekening afgeschreven mag worden? Kleine lettertjes gelezen, algemene voorwaarden?
Misschien zelf een incassobureau inschakelen of rechtsbijstand?
Hoi,
Al eens eerder ter sprake geweest hier.
Helaas je zult gewoon moeten betalen en bijtijds opzeggen zodat het volgend jaar niet weer wordt verlengd.
Voorwaarden lezen als je je ergens voor aanmeldt !!
--Het lidmaatschap op de pas geldt voor minimaal 1 abonnementsperiode van 12 maanden en wordt vervolgens, tot wederopzegging, met 1 jaar verlengd. U kunt uw pas schriftelijk opzeggen, per brief of e-mail, tot uiterlijk 1 maand voor de expiratiedatum van de pas. --------
Succes,
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering
Hoi iedereen,
Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.
Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie.
...
Lees meer
Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE
na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau.
Lees meer
Mag de KB onjuiste informatie over mij publiceren online?
Wat kun je doen als een site van de overheid onjuiste informatie over je publiciert? Ze doen niks met mijn klacht. Het gaat om de Koninklijke bibliotheek die weigert mijn geboortejaar aan te passen. Het interesseert ze geen biet dat ze mij decennia ouder maken dan ik ben met alle gevolgen van dien.. Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer