in
door inkie1962 Aug 22, 2012 om 16:15
Vakantie & reizen

Reis voor vertrek geannuleerd

Ik heb n vliegreis geboekt bij cheaptkts.nl, de vertrektijd werd gewijzigd waardoor de aank.tijd 7 uur later werd. Ik kon de reis hierdoor annuleren en ben zelf op zoek gegaan naar een alternatief, die ik rechtstreeks bij de luchtvaartmaatschappij boekte. De reis werd op 19 juli geannuleerd en het bedrag, bijna 700 euro, is nog altijd niet teruggestort. Ondanks herhaalde verzoeken aan cheaptkts, die beweren te moeten wachten op de betreffende luchtvaartmaatschappij. Die zegt dat zoiets ong 14 dagen duurt. Kan en mag cheaptkts de klant zolang op een restitutie laten wachten, nu dus bijna 5 weken.

826 9 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Aug 22, 2012 om 16:42
11569 Antwoorden / 51 Vragen

Gelet op het volgende: "Boekings- en leveringsvoorwaarden
In deze voorwaarden wordt gesproken over informatie, adviezen, bemiddeling en reserveringen van en door CheapTickets.nl. Dit geschiedt door informatie en advies op en sturing door onze site en middels email of telefonisch contact. Ook daar waar u zelf handelingen verricht, bemiddelt CheapTickets.nl voor u en maakt de reserveringen. In het vervolg van deze voorwaarden dient u uitspraken hieromtrent dan ook op deze wijze te interpreteren. CheapTickets.nl brengt een overeenkomst tot stand tussen de opdrachtgever en de gekozen dienstverlener. CheapTickets.nl is zelf geen partij bij de uiteindelijke overeenkomst
." blijkt dat ze bemiddelen tussen twee partijen, en ze dus afhankelijk zijn van de werkeljke maatschappij. En hoelang dat duurt, is niet één twee drie voorspelbaar. En omdat ze "cheap" zijn zullen ze ook een "cheap" service geven. Ik verwacht dat het probleem binnen afzienbare tijd zichzelf oplost.

edrick3
door edrick3 - Aug 22, 2012 om 16:46
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo inkie1962,

Je zult even geduld moeten hebben. Je hebt geboekt via een 'bemiddelaar'.
Overigens: ik kan niet op de site komen: 'binnenkort beschikbaar' en de diverse 'tabs' zijn leeg. )Maar kan aan mijn compu liggen?).

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Aug 22, 2012 om 16:49
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@inkie1962,

Ben er al uit: het is dus cheaptickets.nl
Had cheaptkts.nl ingetoetst en dan krijg je vliegtkts.nl
Vandaar.

cheaptickets.nl
door cheaptickets.nl - Aug 23, 2012 om 10:51
4 Antwoorden / 0 Vragen

Beste inkie1962,

Wij willen graag voor je uitzoeken of de restitutie inmiddels al binnen is, zou je ons in een privébericht je reserveringsnummer kunnen sturen?

Met vriendelijke groet,

Webcare CheapTickets.nl

in
door inkie1962 - Aug 25, 2012 om 20:11
3 Antwoorden / 1 Vragen

Aangezien ik geen pb kan verzenden, zou ik graag willen weten hoe ik met de betreffende afdeling van cheaptickets contact op kan nemen.
Inkie

edrick3
door edrick3 - Aug 25, 2012 om 20:19
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@inkie1962,

Probeer het eens via:

Stuur je vraag per mail naar:
info@cheaptickets.nl

Vermeld altijd je reserveringsnummer, naam en telefoonnummer in je mail.

En verwijs naar deze site en het webcareteam.

Suc6

in
door inkie1962 - Aug 25, 2012 om 20:55
3 Antwoorden / 1 Vragen

Beste webcareteam, net eenmail naar jullie verzonden.
Dank alvast

in
door inkie1962 - Aug 28, 2012 om 20:19
3 Antwoorden / 1 Vragen

Vandaag het bedrag teruggestort ontvangen, hartelijk dank.

edrick3
door edrick3 - Aug 28, 2012 om 20:31
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@inkie1962,

Mooi zo. Eind goed al goed.
Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.