Reis voor vertrek geannuleerd
Ik heb n vliegreis geboekt bij cheaptkts.nl, de vertrektijd werd gewijzigd waardoor de aank.tijd 7 uur later werd. Ik kon de reis hierdoor annuleren en ben zelf op zoek gegaan naar een alternatief, die ik rechtstreeks bij de luchtvaartmaatschappij boekte. De reis werd op 19 juli geannuleerd en het bedrag, bijna 700 euro, is nog altijd niet teruggestort. Ondanks herhaalde verzoeken aan cheaptkts, die beweren te moeten wachten op de betreffende luchtvaartmaatschappij. Die zegt dat zoiets ong 14 dagen duurt. Kan en mag cheaptkts de klant zolang op een restitutie laten wachten, nu dus bijna 5 weken.
Gelet op het volgende: "Boekings- en leveringsvoorwaarden
In deze voorwaarden wordt gesproken over informatie, adviezen, bemiddeling en reserveringen van en door CheapTickets.nl. Dit geschiedt door informatie en advies op en sturing door onze site en middels email of telefonisch contact. Ook daar waar u zelf handelingen verricht, bemiddelt CheapTickets.nl voor u en maakt de reserveringen. In het vervolg van deze voorwaarden dient u uitspraken hieromtrent dan ook op deze wijze te interpreteren. CheapTickets.nl brengt een overeenkomst tot stand tussen de opdrachtgever en de gekozen dienstverlener. CheapTickets.nl is zelf geen partij bij de uiteindelijke overeenkomst." blijkt dat ze bemiddelen tussen twee partijen, en ze dus afhankelijk zijn van de werkeljke maatschappij. En hoelang dat duurt, is niet één twee drie voorspelbaar. En omdat ze "cheap" zijn zullen ze ook een "cheap" service geven. Ik verwacht dat het probleem binnen afzienbare tijd zichzelf oplost.
Hallo inkie1962,
Je zult even geduld moeten hebben. Je hebt geboekt via een 'bemiddelaar'.
Overigens: ik kan niet op de site komen: 'binnenkort beschikbaar' en de diverse 'tabs' zijn leeg. )Maar kan aan mijn compu liggen?).
Met vr.gr.
@inkie1962,
Ben er al uit: het is dus cheaptickets.nl
Had cheaptkts.nl ingetoetst en dan krijg je vliegtkts.nl
Vandaar.
Beste inkie1962,
Wij willen graag voor je uitzoeken of de restitutie inmiddels al binnen is, zou je ons in een privébericht je reserveringsnummer kunnen sturen?
Met vriendelijke groet,
Webcare CheapTickets.nl
Aangezien ik geen pb kan verzenden, zou ik graag willen weten hoe ik met de betreffende afdeling van cheaptickets contact op kan nemen.
Inkie
@inkie1962,
Probeer het eens via:
Stuur je vraag per mail naar:
info@cheaptickets.nl
Vermeld altijd je reserveringsnummer, naam en telefoonnummer in je mail.
En verwijs naar deze site en het webcareteam.
Suc6
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Extreme tandarts angst
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
...
Lees meer
Hoeveel vloeibaar wasmiddel gebruiken dopjes
Hoeveel fijne was per dopje van het flacon te gebruiken? Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer