jo
door joeyrick Sep 24, 2008 om 10:06
Vakantie & reizen

Reisje gewonnen!

Ik heb in juli 4 kaarten gewonnen bij omroep brabant V.I.B (very important brabander) voor de filmpremiere Mamma Mia. Erg leuk natuurlijk. De filmremiere was op 10 juli. Ik ben daar met 3 andere vriendinnen naar toe gegaan en het was een fantastische avond! Niet alleen die film was geweldig maar ik won op die avond ook nog een reisje naar Lefkas voor 2 personen 8 dagen. De reis werd aangeboden door Polyplanreizen in combinatie met omroep brabant. Het was een actie met betrekking tot Mamma mia. Ik ging op de foto en ik moest de volgende dag contact opnemen met het polyplan reizen. Ik moest vragen naar Alexander Alexandropoulos om de reis te reserveren. Mijn man en ik wilde graag dat mijn kinderen van 3 en 5 jaar ook mee gingen. Ik moest voor hen 1448,- euro bij betalen. Het was alleen maar voor de vlucht en logies op een appartement genaamd Anastasia. Het zou dan wel in de herfstvakantie zijn ivm school. Ik vond dat bedrag enorm veel en dat had ik er niet voor over aangezien je ook je verblijf daar erbij moet rekenen. Er werd gezegd; ja maar mevr. als u het door 4 deelt is het toch niet duur? Ik was het niet echt met die vergelijking eens. Ik vroeg; kan ik de reis misschien overdragen aan mijn vriendin. Nee dat kon niet want het was persoonsgebonden. Toen ging er meteen 448,-euro van de prijs af. Dit vond ik in eerste instantie best vreemd. Ik vond het toch nog teveel. Toen werd het een bedrag van 892,-euro. Ik vind het echt heel vreemd dat dat op deze manier ging en vraag me af of dat zomaar kan. Ik voelde me best wel belazerd. Nu blijft de reis staan voor volgend jaar, maar heb eigenlijk geen behoefte meer om te gaan. Kassa; denkt u dat ik de reis toch zou moeten kunnen overdragen of er misschien een waarde van de reis vrijgegeven zou kunnen worden?

ik zou graag een reactie tegemoet zien.

mvg audrey

650 6 Rapporteer

stacey
door stacey - Sep 24, 2008 om 10:45
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

--Kassa; denkt u dat ik de reis toch zou moeten kunnen overdragen of er misschien een waarde van de reis vrijgegeven zou kunnen worden? --

In de Meeste voorwaarden staat - prijs Niet overdraagbaar - prijs Niet inwisselbaar voor geld -

Dus is dat het geval , Nee dan is hiet niets aan te veranderen, laat je kinderen gezellig ergens logeren en geniet ervan met je man zou ik zeggen. Als je leuke vakantie had dan ga je volgend jaar weer heen met de hele familie ;-)

Succes,

stacey
door stacey - Sep 24, 2008 om 10:52
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Dit staat bij de wedstrijd van de kaarten die je won;

--De te winnen prijzen zijn strikt persoonlijk en niet overdraagbaar. Prijzen zijn niet inwisselbaar voor geld, goederen en/of diensten --

zelfde voorwaarden zullen voor de reis ook gelden verwacht ik.

an
door ankmaxtom - Sep 24, 2008 om 10:56
7 Antwoorden / 6 Vragen

toch vind ik het een enorm bedrag voor 2 kleine kinderen (die toch normaal gesproken tegen gereduceerd tarief meereizen?). En ik vind het heel vreemd dat dat bedrag steeds omlaag gaat, 1448 of 892 is me nogal een verschil. Maar ja, ze hebben nu wel hun publiciteitsfoto waarmee ze (polyplan)  kunnen pronken.

Overigens zou ik  inderdaad audrey ook aanraden om dan maar gezellig met haar man te gaan.

stacey
door stacey - Sep 24, 2008 om 11:23
10352 Antwoorden / 12 Vragen

--toch vind ik het een enorm bedrag voor 2 kleine kinderen --

Dat is vaak zo bij gewonnen reisjes,prijs is bijna altijd maar voor 1 of 2 personen, dan betaal als je iemand mee wil nemen zoveel extra dat je feitelijk zelf bijna je prijs financiert  ;-( en daar rekenen ze een beetje op mi, lekker goedkoop `kado`weggeven zo..........

Waarschijnlijk kost dit reisje voor 4 personen als je ergens anders boekt hetzelfde of maar klein beetje meer.....

tdehond
door tdehond - Sep 24, 2008 om 11:30
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Het lijkt mij dat Polyplan de prijs probeert terug te verdienen.
http://www.polyplan.nl/vakanties/Griekenland/Ionische%20eilanden/Lefkas/Anastasia%20Appartementen/index.aspx
Zo te lezen wordt voor 2 jonge kinderen de volle prijs van 2 volwassenen berekend.
Het lijkt mij onzinnig de prijs door 4 te delen omdat 2 volwassenen de prijs gewonnen hebben.
Ik zou of de kinderen uit logeren sturen of de prijs laten voor wat het is als deze niet overdraagbaar is.

an
door ankmaxtom - Sep 24, 2008 om 11:34
7 Antwoorden / 6 Vragen

De prijs laten voor wat hij is, daarmee speel je de organisatie wellicht mee in de kaart (immers, ze hebben dmv hun publicatie en foto inmiddels hun doel bereikt: reclame voor zichzelf en mooi weer gespeeld met prijswinnaars in beeld).

Persoonlijk zou ik de prijs gewoon verzilveren dwz  gáán, met 2  personen. Dan laat je ze in elk geval dát dokken...