ar
door arjanburggraaff Jun 26, 2013 om 15:11
Vakantie & reizen

Roompot vakantie

wij hebben vorige week een vakantieweek geboekt bij de roompot te kijkduin, nu op de radio een summersale aanbieding veel lager dan door ons geboekt, geboekt 315 euro aanbieding nu 155 euro.
vandaag juist de rekening van de vakantie week ontvangen.
wij hebben contact gezocht met de roompot en zij zeggen; dat is jammer voor u. onze vraag is nu mag dit zomaar? hebben wij recht op reductie?

6995 16 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jun 26, 2013 om 15:14
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nee u hebt geen recht op reductie. Een het is nog maar de vraag of als u die aanbieding van de radio goed bekijkt op het formulier, of daar dan niet nog allemaal kosten bijkomen die ze in het spotje niet noemen.

me
door mein33 - Jun 26, 2013 om 15:16
5658 Antwoorden / 28 Vragen

U bent, door de boeking te accepteren, accoord gegaan met de verhuurprijs.
Als, na uw boeking, de tarieven wijzigen of er een aanbieding komt, dan gelden deze helaas niet voor u.
Ook een tariefsverhoging zou geen invloed hebben op uw verhuurprijs.
Hoe zuur deze appel ook mag zijn, u kunt hier niets maar aan veranderen.

ar
door arjanburggraaff - Jun 26, 2013 om 15:30
2 Antwoorden / 1 Vragen

bedankt voor uw reactie, jammer

dearagain
door dearagain - Jun 26, 2013 om 18:03
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*een hele prettige vakantie toegewenst!

ar
door arjanburggraaff - Jun 26, 2013 om 18:25
2 Antwoorden / 1 Vragen

Thanks, we laten de pret niet drukken.

el
door eleo nora - Jun 28, 2013 om 12:29
4 Antwoorden / 1 Vragen

u kunt wel uw boeking annuleren
en dan de anbieding boeken
mogeliujk bent u dan goedkoper uit.

het was trouwens aardig van de Roompot geweest
als ze u spontaan een korting hadden aangeboden.

de Rooompot is verder een oerdegelijk bedrijf.
ik ken het bedrijf van nabij.

tijger1
door tijger1 - Jun 28, 2013 om 12:35
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@eleo nora

Wat dacht u van de annuleringskosten?

diumenge
door diumenge - Jun 28, 2013 om 12:39
11969 Antwoorden / 15 Vragen

En het risico dat de gewenste vakantie dan niet meer beschikbaar is... slecht advies.

wokkie1
door wokkie1 - Jun 28, 2013 om 13:20
15 Antwoorden / 2 Vragen

Het zou inderdaad Roompot sieren om enige coulance te tonen in dit soort situaties. Vaak zijn daar ook best wel mogelijkheden voor als je er gewoon om vraagt.
Doen ze niks dan is het pech en zou dat mijn laatste boeking bij hun zijn. Doen ze wel wat dan ben je blij dat men zich zo opstelt. In beide gevallen praat je er over met je omgeving en vaak is dat de beste reclame.

me
door mein33 - Jun 28, 2013 om 13:40
5658 Antwoorden / 28 Vragen

[quote=wokkie1 schreef op vrijdag 28 jun 2013, 13:20]Het zou inderdaad Roompot sieren om enige coulance te tonen in dit soort situaties. Vaak zijn daar ook best wel mogelijkheden voor als je er gewoon om vraagt.
Doen ze niks dan is het pech en zou dat mijn laatste boeking bij hun zijn. Doen ze wel wat dan ben je blij dat men zich zo opstelt. In beide gevallen praat je er over met je omgeving en vaak is dat de beste reclame.

Het betreft hier een commercieel bedrijf.
De aanbieding geldt voor nog niet verhuurde apartementen en bungalows die ze ook graag bezet willen hebben.

me
door meidam - Jun 28, 2013 om 14:38
150 Antwoorden / 120 Vragen

Roompot was onlangs bij MAX over armzalige, slecht onderhouden bungalows. Dus niet zo'n goede naam heeft deze ondernemer.

alexishoop
door alexishoop - Jun 28, 2013 om 14:40
562 Antwoorden / 6 Vragen

Roompot heeft in het algemeen zeer klantonvriendelijke voorwaarden, het beste kun je daar gewoon helemaal niet boeken.

me
door meidam - Jun 28, 2013 om 14:41
150 Antwoorden / 120 Vragen

Voor de goede orde, het betreft bungalows "De "Katjeskelder" in Oosterhout van de ROOMPOT. Het was een vernietigend commentaar bij MAX

ma
door marleenvanh - Jun 28, 2013 om 18:26
453 Antwoorden / 1 Vragen

Afgezien van het feit dat Roompot steeds vaker slecht in het nieuws komt en je dat bedrijf m.i. dus beter gewoon links kunt laten liggen, is het inderdaad gewoon: Jammer maar helaas en heeft u geen poot om op te staan. U bent TOEN tegen DIE voorwaarden akkoord gegaan. Dan niet achteraf zeuren!!

fo
door foxfire - Jun 28, 2013 om 19:34
18 Antwoorden / 13 Vragen

Vorige maand een vakantie bij Roompot geboekt via internet. Daar werd gevraagd of ik de summersale
aanbieding wilde of de gewone prijs. Nogal een vreemde vraag want natuurlijk wil je de aanbieding! Dat was het enige wat raar overkwam maar ik heb verder geen enkele klacht over het huisje of Roompot. Het was het Bospark Lunsbergen in Borger, Drenthe, bleek wel ineens van Hoogeboom te zijn. Ook eerder op Texel geen klachten, de 65 euro borgkosten worden snel teruggestort. En nee, ik heb geen aandelen in Roompot!
Ik hoop toch dat u een leuke vakantie zult hebben. Jammer dat ze u niet tegemoet komen.
Hartelijke groeten en een fijn weekend gewenst.

ek
door ekeni - Jun 28, 2013 om 22:09
2 Antwoorden / 1 Vragen

Ik maak hetzelfde mee met roompot Kamperland boek chalet voor 4 pers kosten huur 660 euro voor 1 week.
Binnen 2weken hebben ze een aanbieding voor hetzelfde chalet wat nog vrij was in dezelfde week voor 439 euro en 3 dagen later voor 399 euro.
Ook ik kreeg geen tegemoetkoming of restitutie.
Ik vind dat ze in zo'n kort tijdsverschil zoveel zakken in prijs wel iets konden doen