mi
door mirandak Nov 11, 2003 om 11:11
Vakantie & reizen

Vakantie Kenia en Tanzania

Ik wil in 2004 een kampeer rondreis gaan maken in Kenia en Tanzania (wel in groepsverband). Met welke reisorganisatie kan ik dit het beste doen en wanneer?? Zelf dacht ik in Oktober of November. Alvast bedankt.

1041 4 Rapporteer

ewi
door ewi - Apr 16, 2004 om 11:56
7 Antwoorden / 0 Vragen

Niet doen ! Dit is, gezien de huidige omstandigheden in de regio, een levensgevaarlijke onderneming. De kans dat je op zijn minst beroofd wordt is groot en meer enrstige risico's zijn wel degelijk aanwezig.

we
door weten007 - Apr 16, 2004 om 11:56
7 Antwoorden / 1 Vragen

je kan bij een reisbureau brochures halen, in deze reisgidsen staat vaak ook beschreven wat de beste periode is om te reizen in deze landen, ook kun je een uitdraai uit de toeristiek vragen, daar staat objectieve informatie in over het land en de streek waar je naar toe wil, als je bij een anvr/sgr aangesloten reisbureau boekt ben je zeker van een goede touroperator die vakanties naar deze landen aanbiedt.

he
door hetty_1 - Apr 16, 2004 om 11:56
2 Antwoorden / 2 Vragen

Een goede touroperator naar Kenia en Tanzania is African Holidays. In hun gids staat ook de beste reistijd en welke dieren je in welk gebied kunt tegenkomen.

jh
door jhbleeker - May 15, 2004 om 20:10
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben in 2003 naar Tanzania en Kenia geweest met Sawadee reizen . Deze reis beviel mij uitstekend en de reisleiding was deskundig. Van een gevaarlijke reis kan ik niet spreken als je tenminste reist met gezond verstand en je houd aan wat de reisleider je hebt aangeraden. Dan is in Kenia en Tanzania net zo gevaarlijk als wandelen in Rotterdam of in Amsterdam!

Als u in oktober en november naar Kenia en Tanzania wilt reizen, bedenk wel dat het dan de kleine regentijd is (onweersbuien; meestal s'nachts). Overigens bieden ook Djoser, Summun reizen, Koning Aap en Shoestring dergelijke reizen aan. Alle organisaties SGR/NVR

Jan Bleeker