je
door jessi76 Apr 6, 2016 om 15:31
Vakantie & reizen

Vakantie nog niet betaald moet ik dan wel annuleringskosten betalen

Ik heb een vakantiehuisje in nederland geboekt nu keek ik laatst de papieren na en blijkt er geen wifi te hebben.
Ik heb gebeld met het park en er waren nog andere huisjes nu wil de de site waar ik het geboekt hebt dit niet regelen
ik moet dan bij hun annuleren en opnieuw bij het park boeken. Dit wil ik wel maar ik moet dan wel even 466 euro betalen
aan annuleringskosten terwijl ik nog niks heb aan betaald. Kan dit?

6365 5 Rapporteer

Gerry1969
door Gerry1969 - Apr 6, 2016 om 17:08
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Ja dat kan, geboekt is geboekt. Ook al heeft u nog niet aanbetaald.
Diewilik

chris74
door chris74 - Apr 6, 2016 om 17:11
564 Antwoorden / 44 Vragen

Sorry maar lekker belangrijk wifi, je gaat op vakantie dan ga je toch niet met je telefoon of tablet zitten.

brainless
door brainless Apr 6, 2016 om 23:37
324 Antwoorden / 0 Vragen

Er zijn mensen die helaas goed bereikbaar moeten zijn.
Maar ik vind dan ook dat je dat van te voren moet bekijken en niet achteraf er mee komen.

je
door jessi76 Apr 7, 2016 om 07:09
Antwoorden / 2 Vragen

Lekker belangrijk wifi nee niet voor mij maar wel voor 2 pubers!!
Ik heb het goed nagekeken stond pas inde extra informatie die je kreeg na het boeken!!!

chris74
door chris74 Apr 7, 2016 om 07:32
564 Antwoorden / 44 Vragen

Ja dus, ik heb ook kinderen, en als wij op vakantie zijn, zijn we op vakantie zonder wifi. Dus nee ook voor de kids vind ik dat niet belangrijk.

jo
door jorisw Apr 7, 2016 om 10:37
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Waar bemoei je je mee. Dat mag toch iedereen zelf bepalen?

je
door jessi76 Apr 9, 2016 om 23:15
Antwoorden / 2 Vragen

Nou inderdaad waar bemoei je mee.Fijn dat jij bepaald voor je Kids wat zij belangrijk vinden. Bij ons is dat anders hebben ze ook een eigen mening.

marita5
door marita5 - Apr 6, 2016 om 17:15
11532 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Jess176 ,

Kijk eens wat in de voorwaarden staat , lees ook deze informatie , klik op de rode regel .

https://www.consuwijzer.nl/vakantie-vrije-tijd/accommodatie/accommodatie-annuleren

costnix
door costnix - Apr 7, 2016 om 03:22
2874 Antwoorden / 1 Vragen

K ga op vakantie en neem niet mee: mijn tablet, laptop, computer.

jo
door jorisw Apr 7, 2016 om 10:39
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Dus? Ik ga op vakantie en neem alles mee. Geen gedoe meer met papieren reisgidsen waar je niet kan vinden wat je zoekt. Gewoon een PDF op een tablet in combinatie met de website van de plaatselijke VVV en je hebt ineens extra vakantietijd omdat je niet de halve dag aan het zoeken bent.

brainless
door brainless Apr 7, 2016 om 12:51
324 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn man moet ook zijn laptop meenemen (zelfs naar het buitenland..) en bereikbaar zijn met zijn mail.
Nu heeft hij onbeperkt internet op zijn mobiel, maar met een laptop is wifi wel beter/sneller.
Wel ben ik van mening dat je zoiets van te voren moet nakijken als dat 1 van je eisen is en nooit ervan moet uitgaan dat je overal maar wifi hebt.

costnix
door costnix Apr 7, 2016 om 13:05
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Vakantie is vakantie. ik ga altijd op vakantie waar geen WiFi is. Zo heerlijk rustig en de baas,.... Die kan in mijn vakantie de spreekwoordelijke pot op!

je
door jessi76 Apr 9, 2016 om 23:18
Antwoorden / 2 Vragen

Echt ik vraag toch niet of ik wel of geen wifi moet nemen op vakantie.

ir
door irene1404 - Apr 9, 2016 om 23:08
3 Antwoorden / 2 Vragen

Vaak biedt een park ook Wi-Fi tegen betaling aan. Is dat misschien een optie of zijn het alleen een aantal huisjes die Wi-Fi hebben?

je
door jessi76 Apr 9, 2016 om 23:17
Antwoorden / 2 Vragen

Ja zijn alleen bepaalde huisjes waar ze dat hebben, en daarbij willen ze me dus helpen omdat even om te zetten.