el
door elliebeeker Jan 6, 2009 om 16:57
Vakantie & reizen

Vliegtickets

Vorig jaar kochten wij twee tickets voor onze kleinkinderen woonachtig in Japan.Ook dit jaar willen wij onze kleinkinderen weer heel graag ontmoeten(het zijn onze enige kleinkinderen),maar tot onze grote schrik zagen wij dat de ticketprijzen wel erg drastisch zijn verhoogd.Zo betaalden wij vorig jaar voor twee tickets met begeleiding voor de kleinkinderen van 5 en 8 jaar van 19 juli Tokyo Narita-Amsterdam en 24aug.Amsterdam-Tokyo Narita een totaalbedrag van 2360,78 euro incl.taxes en adm.kosten,Maar nu zou het bedrag voor dezelfde tickets 18juli t/m 23 aug. uitkomen op een bedrag van 4328,76 euro ,wij kunnen ons z`n verhoging niet voorstellen en al helemaal niet veroorloven .Na div.telefoontjes met KLM zijn wij echter niets wijzer geworden.Heel graag ontvangen wij bruikbare tips.Twee bezorgde grootouders,Peter en Ellie

880 8 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 6, 2009 om 17:02
16966 Antwoorden / 202 Vragen

heel even wachten want er zijn signalen dat er meer en meer gestunt gaat worden met lagere prijzen. Die bijv ook een navraag bij vliegticket.nl naar de nu geldende prijzen bij de diverse carriers.

stacey
door stacey - Jan 6, 2009 om 19:55
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Shop even rond, wellicht kun je ze (ergens anders) goedkoper krijgen;

Vliegtickets Japan boeken? Online goedkope tickets vergelijken

Succes,

pa
door pannonhalma - Jan 7, 2009 om 12:38
1 Antwoorden / 0 Vragen

ja helaas hadden wij dezelfde ervaring met vliegtickets naar Indonesië. Vorig jaar voor 2 pers 1500€ en nu dik 2000 €. we wachten maar even af, want de prijzen zouden gaan dalen

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 7, 2009 om 12:51
16966 Antwoorden / 202 Vragen
be
door berdine - Jan 7, 2009 om 15:51
1 Antwoorden / 0 Vragen

probeer een s een andere maatschappij KLM is zowiezo veel te duur

United Airlines stunt nog met prijzen tot 12 januari, en aankonst in Brussel i.p.v. van Amsterdam scheelt ook zomaar honderden euros

stacey
door stacey - Jan 7, 2009 om 22:42
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoorde net op journaal dat KLM voor de toeslag E 2,00 in prijs zakt........ Ja echt waar, WAUW 2 hele euro`s !! Smiley

Gelijk boeken.....voor ze zich weer bedenken en het met het weer met het vier dubbele verhogen.Smiley

--De verlaging houdt verband met de recente daling van de brandstofprijzen. De toeslag op Europese vliegreizen gaan met 2 euro per enkele reis omlaag, die op intercontinentale vluchten met 8 euro. --  KLM verlaagt brandstoftoeslag

Grafiek Brandstoftoeslag en kerosineprijs - KLM

Weet gelijk wel weer waarom ik Nooit met KLM vloog of zal vliegen Smiley

Sorry, maar dat moest ik even kwijt

row
door row - Feb 9, 2009 om 21:27
26 Antwoorden / 7 Vragen

British Airways heeft aanbiedingen maar ik vlieg liever niet via Heathrow
KLM probeer ik ook te vermijden
Geef mij maar de aziatische maatschappijen, echt een wereld van verschil
Maar ik zou gewoon even wachten, niet in paniek raken

ja
door janski83 - Mar 30, 2009 om 13:44
9 Antwoorden / 2 Vragen

Hallo,

Misschien zou u uw kinderen in Japan eens navraag kunnen laten doen bij een plaatselijk reisbureau of vliegmaatschappij. Soms kan het voordeliger zijn om op de plaats van vertrek te boeken. Er zijn namelijk speciale tarieven die alleen geldig zijn wanneer men bijvoorbeeld vanuit Japan vertrekt. Hetzelfde geldt ook voor tarieven met vertrek vanuit Nederland. Wanneer u met een lijndienstmaatschappij wilt reizen zijn een 11 maanden van te voren de tickets al te reserveren. Dit houdt in dat men al een tijdje boeken kan voor zo'n vlucht. Hierdoor kunnen de goedkopere klasses al vol zitten waardoor de duurdere overblijven. Hopelijk kunt u hier iets verder mee!

Met vriendelijke groeten, Kim