inebrugg
door inebrugg Nov 3, 2006 om 15:27
Vakantie & reizen

Werken bij

Mijn dochter van 19 jaar wil in de zomervakantie werken bij "Travel Active".Dit is een organisatie die er voor zorgt dat bv. studenten in de V.S. kunnen gaan werken voor een maand of twee.Het kost in eerste instantie geld (voor de reis e.d.),maar door te werken krijg je kost,inwoning en zakgeld waarmee je de reis meer dan terug verdient.Is er iemand die ervaring heeft met dit bedrijf?Dan zou ik er graag wat over horen.

Groet,Ine

335 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 3, 2006 om 15:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Moderne slavenhandel.
Ik vroeger zelf ook een jaar in Amerika gewerkt, je bent gewoon een goedkope gastarbeider, en zo wordt je ook behandelt.
Ze werken graag met studenten, in een zogenaamd uitwisselingsproject.

ve
door verwijderd - Nov 3, 2006 om 16:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Binka's antwoord kort maar duidelijk!!!!

ve
door verwijderd - Nov 3, 2006 om 18:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Ze hebben een forum op hun site,

wellicht kun je daar eens rondkijken ;

http://www.travelactive.nl/index.php?pageId=18

Groetjes,

ve
door verwijderd - Nov 3, 2006 om 20:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als u erg veel van uw dochter houd, laat haar dan aub niet gaan, praat haar dit aub uit haar hooft, anders maakt u kans dat wij u terug zien in het programma Opsporing verzocht en dat willen wij toch niet!!!!!!! Toch?

ve
door verwijderd - Nov 4, 2006 om 10:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag Ine,

Sommige antwoorden op je vraag zijn op zijn minst gezegd wat merkwaardig. Ik kan je niet op weg helpen met ervaringen met dit bedrijf, maar adviseer je wel om de reis goed voor te bereiden en zekere waarborgen in te bouwen m.b.t de bereikbaarheid van je dochter. Wellicht dat je nog wat info kunt vinden met de verwijzing van stacey en ook het informeren bij een/de studentenvereniging kan een optie zijn. Soms moet je wat gecalculeerde risico's nemen. Lukt de reis wel, dan is je dochter een behoorlijke levenservaring rijker en dat is heel wat waard. Zelf heb ik dit destijds op eigen houtje twee keer gedaan en wel in 1963 en 1964 en daar heb ik tot nu toe nog steeds profijt van.

Sukses, groeten, Read.

ve
door verwijderd - Nov 4, 2006 om 10:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste allemaal,

Dank voor jullie reacties.Ik heb deze vraag gesteld, omdat ik meer zekerheid over dit specifieke bedrijf wil hebben en zoek eigenlijk mensen die ERVARING hebben met DIT bedrijf.Het lijkt allemaal zeer in orde,ze hebben een uitgebreide website, een forum en ook informatiebijeenkomsten.Maar er bestaat volgens mij hierbij niet één of ander keurmerk,of een vereniging die je belangen behartigt als er onverhoopt iets mis gaat.Dus ik hoop dat er nog een reactie komt van mensen die met "Travel Active" in zee zijn gegaan.Maakt niet uit met welk programma.

Groet ,Ine

ve
door verwijderd - Nov 4, 2006 om 11:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste allemaal,

Dank voor jullie reacties.Ik heb deze vraag gesteld, omdat ik meer zekerheid over dit specifieke bedrijf wil hebben en zoek eigenlijk mensen die ERVARING hebben met DIT bedrijf.Het lijkt allemaal zeer in orde,ze hebben een uitgebreide website, een forum en ook informatiebijeenkomsten.Maar er bestaat volgens mij hierbij niet één of ander keurmerk,of een vereniging die je belangen behartigt als er onverhoopt iets mis gaat.Dus ik hoop dat er nog een reactie komt van mensen die met "Travel Active" in zee zijn gegaan.Maakt niet uit met welk programma.

Groet ,Ine