zoekster
door zoekster Jun 22, 2012 om 16:18
Voeding & gezondheid

50 cent pikkerij van AH

Nog even een vervolg op de bonnendiscussie. Vandaag bij AH avocado's voor 50 cent in de bonus. Kijk ik mijn bon na, staat er de oude prijs voor 0,99. Was rond half 4.
Naar de klantenservice gegaan en gevraagd of ik de enige was die had geklaagd. Ja dus! De hele dag heeft AH 50 cent ingepikt van alle klanten die dachten goedkope avocado's te kopen. Toen ik weg liep, zag ik al weer heel wat mensen staan bij de avocado's, ik kon het niet nalaten ze te vertellen om bij de klantenservice het geld terug te vragen. Maar ik kan daar toch moeilijk de hele tijd blijven staan om iedereen in te lichten.
Overigens zei het meisje bij de klantenservice dat ze de bedrijfsleider zou inlichten. Maar voor al die mensen die de avocado's nu al hebben gekocht is het natuurlijk te laat. Ik vraag me ook af of iedere winkel apart zijn de bonusartikelen invoert, je zou verwachten dat dat centraal wordt geregeld. Wat me ook zo verbaasd is dat ik de eerste schijn te zijn die het heeft opgemerkt.

2507 47 Rapporteer

tdehond
door tdehond - Jun 22, 2012 om 16:24
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Misschien een idee om de folder mee naar de supermarkt te nemen ( als aanbieding in de folder staat) en dan op de bon controleren voor verlaten winkel of de aanbieding juist aangeslagen staat, of onderaan de bon een bedrag is afgetrokken.

jo
door jorisw - Jun 22, 2012 om 16:31
4340 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=zoekster schreef op vrijdag 22 jun 2012, 16:18] Wat me ook zo verbaasd is dat ik de eerste schijn te zijn die het heeft opgemerkt.

Misschien dat andere mensen zich niet zo druk maken over een paar duppies....

zoekster
door zoekster - Jun 22, 2012 om 16:45
10965 Antwoorden / 34 Vragen

@jorisw. Mensen gaan juist die avocado's kopen om die 'paar duppies' niet te hoeven betalen. En bovendien tellen die duppies van AH lekker aan, als zoveel klanten dat over het hoofd zien. Als ik een artikel koop van 100 euro, dan ga ik echt niet terug voor 50 cent. Maar als een artikel 50 cent kost en bij de kassa twee maal zo veel, dan vind ik dat absurd.
Overigens van de mensen die ik waarschuwde bij de avocado's, zei niemand, 'wat kunnen mij die paar duppies schelen?' Nee, ze bedankten me hartelijk en zeiden dat ze zodra ze hadden afgerekend meteen naar de klantenservice gingen.

@tdehond, ik weet niet of dit in de folder stond, tegenwoordig hebben ze bij de groente ook wel eens een drie dagen aanbieding.

valerius-2
door valerius-2 - Jun 22, 2012 om 17:04
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Als u voor iedereen daar moet gaan staan wachten om deze mensen er op attent te maken, kan u er beter een briefje er bij liggen vab denk aan de prijs is geen 50 cent.

diumenge
door diumenge - Jun 22, 2012 om 17:10
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Was het geen bonus aanbieding die alleen werkt bij het scannen van de bonuskaart?

Cookies
door Cookies - Jun 22, 2012 om 17:29
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=diumenge schreef op vrijdag 22 jun 2012, 17:10]Was het geen bonus aanbieding die alleen werkt bij het scannen van de bonuskaart?

Ja, was bonusaanbieding. Zoekster gaat er blijkbaar vanuit dat iedereen een bonuskaart heeft.

......Misschien dat andere mensen zich niet zo druk maken over een paar duppies........

Je haalt de woorden uit mijn mond.

zoekster
door zoekster - Jun 22, 2012 om 18:19
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ja, het was een bonus aanbieding. Was dat niet duidelijk dan, welke aanbiedingen heeft AH nog meer, behalve de oude meuk met 35% korting? Er zal wel af en toe iemand zijn die geen bonuskaart heeft, maar juist bij die aanbiedingen vliegen mensen er op af, omdat ze een bonuskaart hebben. Overigens sta ik vaak genoeg bij de kassa en iemand leent even mijn kaart. Weer iemand die op de duppies let.
Waar het mij om gaat is dat AH de hele dag van al zijn klanten met bonuskaart die de avocado's kochten ten onrechte 50 cent heeft binnen gehaald.
Het zal jullie misschien een worst wezen, maar mij stoort dat.
Nu nog wachten op een voorstel om voortaan naar de lidl te gaan.

Cookies
door Cookies - Jun 22, 2012 om 18:26
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@zoekster: fouten worden nu eenmaal overal gemaakt. Om dan meteen te spreken over 'pikkerij' gaat mij te ver.

Bovendien: als mensen het belangrijk genoeg vinden die korting niet mis te lopen, hadden zij zelf hun bon wel gecontroleerd.

tdehond
door tdehond - Jun 22, 2012 om 18:36
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Ik zie ook graag de toegezegde korting verwerkt op de kassabon.

Ik ben een keer terug gegaan naar
een andere winkel, die de korting niet verwerkt had. Sindsdien controleer ik in de winkel de bon. In die winkel mocht ik van degene aan de kassa mijn klantenkaart niet uitlenen aan klanten zonder kaart, wat een geval van jammer voor hen was. Bij AH doen ze daar niet moeilijk over.

=zoekster schreef op vrijdag 22 jun 2012, 18:19: Ja, het was een bonus aanbieding. Was dat niet duidelijk dan, welke aanbiedingen heeft AH nog meer, behalve de oude meuk met 35% korting? Er zal wel af en toe iemand zijn die geen bonuskaart heeft, maar juist bij die aanbiedingen vliegen mensen er op af, omdat ze een bonuskaart hebben. Overigens sta ik vaak genoeg bij de kassa en iemand leent even mijn kaart. Weer iemand die op de duppies let.
Waar het mij om gaat is dat AH de hele dag van al zijn klanten met bonuskaart die de avocado's kochten ten onrechte 50 cent heeft binnen gehaald.
Het zal jullie misschien een worst wezen, maar mij stoort dat.
Nu nog wachten op een voorstel om voortaan naar de lidl te gaan.

dc
door dcz - Jun 22, 2012 om 22:24
439 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=zoekster schreef op vrijdag 22 jun 2012, 18:19]Ja, het was een bonus aanbieding. Waar het mij om gaat is dat AH de hele dag van al zijn klanten met bonuskaart die de avocado's kochten ten onrechte 50 cent heeft binnen gehaald.

Ten eerste is het GEEN bonusaanbieding...heb het hele boekje doorgepluist en ik vind 'm niet. Dus een extra interne actie van het filiaal...
Ten tweede gaan ze u echt niet vertellen of u de eerste bent die heeft geklaagd, die discussie gaan ze niet met u voeren...als u wilt horen dat u de eerste klager bent dan is dat zo....
Denk, en weet bijna zeker, dat TS haar bonuskaart vergeten is af te geven, haar topics lezend is ze wel vaker in de war....

Toch dapper dat ze andere klanten een bespaartip geeft, heb je toch je goeie daad weer gedaan voor vandaag.

stacey
door stacey - Jun 22, 2012 om 22:46
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=zoekster schreef op vrijdag 22 jun 2012, 16:45] Mensen gaan juist die avocado's kopen om die 'paar duppies' niet te hoeven betalen.

Als je erheen gaat om die duppies uit te sparen dan controleer je ook je bon om te controleren of je dat duppies hebt uitgespaard en ging het fout dan laat je het corrigeren, simpel........

Fouten worden gemaakt en laksheid kost geld..........

Maar om daar nou zo`n ophef over te maken, dat doe je vast ook als hij volgende week nog 50 cent kost omdat ze vergeten zijn de prijs terug naar euro te zetten ?

zoekster
door zoekster - Jun 22, 2012 om 23:18
10965 Antwoorden / 34 Vragen

@dcz, hoe kom je erbij dat ik mijn bonuskaart was vergeten, bedoel je dat ik hier zit te liegen? Wat een idioterie, waarom zou ik dat doen? Ik heb op internet gekeken en ik zag de aanbieding ook niet, maar er hing toch echt een groot bord boven de avocado's met dat ze nu 50 cent waren. Maar in mijn AH komt het voor dat ze drie dagen een bepaalde groente in de bonus doen.

Bovendien spreek je jezelf tegen, óf ik ging naar de klantenservice en ze vertelden me niet dat er al eerder was geklaagd, óf ik was vergeten mijn bonuskaart af te geven en dan zou ik natuurlijk ook niet naar de klantenservice zijn gegaan om te klagen.
Het kan niet beiden zijn.

Het lijkt me eerder dat jij in de war bent.

@stacey, die versleten truc van omkering ken ik nu wel, iedere keer komt die weer uit de hoge hoed, niet alleen bij jou overigens.
Je ziet iets liggen in de winkel, je kijkt op je bon en ziet een hogere prijs dan op het prijskaartje van het product. Zou je dan geen recht van spreken hebben, omdat je ook niet zou klagen als de prijs hoger was dan op de bon? Ik zie het al. Dan hebben bonnen echt geen zin meer.

Wat jullie verder van de topic vinden moeten jullie natuurlljk zelf weten, iedereen is vrij in zijn mening.

stacey
door stacey - Jun 22, 2012 om 23:28
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=zoekster schreef op vrijdag 22 jun 2012, 23:18]Je ziet iets liggen in de winkel, je kijkt op je bon en ziet een hogere prijs dan op het prijskaartje van het product.

Je hebt recht van spreken bij de servicebalie om verschil terug te vragen/krijgen wat ook gewoon gebeurd in zo`n geval.

Waar ik moeite mee heb ik het overdreven geroep dat ze je geld jatten alsof ze het express doen.

Gaat wel eens wat fout, ene keer in voordeel klant andere keer in nadeel van klant en het gaat dan hier om relatief kleine bedragen en per saldo komen die fouten vanzelf weer eens op verschil 0.
Dus niet echt iets om een drama van te maken en wil je het foutloos dan controleer je bon, simpel.

Maar feit blijft dat als ze te weinig aanslaan dat 99% zich niet bij de service balie meld om verschil bij te betalen en ook hier niet komt roepen dus doe het voor dat duppie andersom dan ook niet.

zoekster
door zoekster - Jun 22, 2012 om 23:45
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Voor mij is 50 cent geen duppie, maar voor jou dus wel.

stacey
door stacey - Jun 22, 2012 om 23:50
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=zoekster schreef op vrijdag 22 jun 2012, 23:45]Voor mij is 50 cent geen duppie, maar voor jou dus wel.

Voor mij ook niet, maar als ik door een foutje teveel betaal voor m`n advocado zet ik het niet op internet.

dc
door dcz - Jun 22, 2012 om 23:52
439 Antwoorden / 1 Vragen

Beste zoekster,

allereerst zou ik maar wat rustiger worden, je boosheid hoef je niet aan mij te spenderen, ik ben niet onder de indruk.
Verder spreek je je weer tegen en heb je het nu ineens over een interne bonusaanbieding. Ik weet nu dus dat het hier een franchisefiliaal betreft.
Verder spreek ik mezelf niet tegen, het niet afgeven van een bonuskaart kan prima in overeenstemming zijn met de reactie van de dame achter de servicebalie. En de dames daar gaan echt niet alle klanten, en zeker niet als het zulke zeurpieten als jij zijn, uitleggen wie er wel en niet heeft geklaagd. dan is het ja, amen en prettig weekend.

Dat wens ik u ook toe, en denk om je bloeddruk. Hartklachten vanwege 50 cent is triest.....maar daarbij helpen avocado's dan weer goed.....

zoekster
door zoekster - Jun 23, 2012 om 00:03
10965 Antwoorden / 34 Vragen

bloeddruk 65/110, ondanks mijn temperament. Een medisch wonder!
Geloof je natuurlijk ook weer niet ;-)

empyria
door empyria - Jun 23, 2012 om 00:15
504 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=zoekster schreef op zaterdag 23 jun 2012, 00:03]bloeddruk 65/110, ondanks mijn temperament. Een medisch wonder!
Geloof je natuurlijk ook weer niet ;-)

Jawel hóór!

Avocado's toch?

;-)

dc
door dcz - Jun 23, 2012 om 00:38
439 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=empyria schreef op zaterdag 23 jun 2012, 00:15][quote=zoekster schreef op zaterdag 23 jun 2012, 00:03]bloeddruk 65/110, ondanks mijn temperament. Een medisch wonder!
Geloof je natuurlijk ook weer niet ;-)

Jawel hóór!

Avocado's toch?

;-)

Inderdaad, ze leest weer eens niet, of ze is selectief....

ha
door haverkamp - Jun 23, 2012 om 00:38
54 Antwoorden / 1 Vragen

Beste zoekster,

Probeer wat te relativeren.
Als je jezelf zo overstuur kan laten maken om zo iets onbenulligs,
heb je blijkbaar weinig om handen.
Ga inderdaad lekker naar de Aldi, krijg je letterlijk nog centen terug.
Wat heerlijk om in een land te leven, waarin je grootste zorg de bonuskaart van AH is.

testcase
door testcase - Jun 23, 2012 om 00:45
189 Antwoorden / 1 Vragen

volgens mij is dit gewoon smaad

dc
door dcz - Jun 23, 2012 om 00:50
439 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=haverkamp schreef op zaterdag 23 jun 2012, 00:38]Beste zoekster,

Ga inderdaad lekker naar de Aldi, krijg je letterlijk nog centen terug.
quote]

Ai,,,nu wil je dat ze naar de aldi gaat terwijl ze zelf de lidl verkiest:

"Nu nog wachten op een voorstel om voortaan naar de lidl te gaan."

Daar gaat je bloeddruk....

keuzes, keuzes, keuzes......

dc
door dcz - Jun 23, 2012 om 00:51
439 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=testcase schreef op zaterdag 23 jun 2012, 00:45]volgens mij is dit gewoon smaad

welnee, TS heeft een megaprobleem en dat wil ze graag delen met de rest van Nederland....

een glas, een plas, en alles blijft zoals het was....

tdehond
door tdehond - Jun 23, 2012 om 08:15
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Jammer, dat deze discussie weer uitloopt in onaardige opmerkingen t.a.v. degene die de discussie geopend heeft.

zonnebloem_4844332
door zonnebloem_4844332 - Jun 23, 2012 om 13:40
13 Antwoorden / 7 Vragen

Volgens mij gebeurt dit wel in elke supermarkt, een fout is snel gemaakt.
Ik maak me er eerlijk gezegd ook niet druk om vraag ook nooit de bon..
Denk dat het veel mensen ook niet echt interesseert aangezien jij de eerste was
bij de klantenservice.

ed
door edwin7 - Jun 23, 2012 om 14:27
27 Antwoorden / 10 Vragen

AH PUUR EN EERLIJK HAHAHAHA oplichterstent voor mensen die daar graag gezien willen worden!

Cookies
door Cookies - Jun 23, 2012 om 14:30
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=edwin7 schreef op zaterdag 23 jun 2012, 14:27]AH PUUR EN EERLIJK HAHAHAHA oplichterstent voor mensen die daar graag gezien willen worden!

Nou, ik vertoef liever ergens anders dan in een supermarkt!

ed
door edwin7 - Jun 23, 2012 om 14:56
27 Antwoorden / 10 Vragen

kijk, ik zou het nog kunnen begrijpen als het om 8.30 gebeurt, maar om 15.30 zonder dat de prijs in het kantoor achter in de computer is veranderd (1 minuut werk) en er nog niemand heeft geklaagd? lijkt mij stug, is echt moedwillige opzet, en voor 1 iemand is dat een paar duppies, maar wat denk je dat het scheelt in winkelomzet voor de hele dag, kun je rekenen, nou reken er dan maar op!

Cookies
door Cookies - Jun 23, 2012 om 15:28
13336 Antwoorden / 36 Vragen

.....is echt moedwillige opzet......

Ja, hoor, pfff.

ed
door edwin7 - Jun 23, 2012 om 15:44
27 Antwoorden / 10 Vragen

je hebt gelijk carola, dank je ;) dat noemt men in de taal een contaminatie, het moed zijn: het is moedwillig gedaan of het is kwade opzet (grapje natuurlijk)

zwemmer
door zwemmer - Jun 23, 2012 om 15:58
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Dat heb jij dan meegemaakt. Andere mensen merken het niet eens. En omdat ze het niet merken hebben ze ook nergens last van. Jij maakt graag slapende honden wakker om een kleinigheidje. "Pikkerij" vind ik in dit geval een heel naar woord, opjuttend, maar ik weet haast zeker dat hier geen enkele vorm van opzet in het geding is.

stacey
door stacey - Jun 23, 2012 om 16:03
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=edwin7 schreef op zaterdag 23 jun 2012, 14:56]kijk, ik zou het nog kunnen begrijpen als het om 8.30 gebeurt, maar om 15.30 zonder dat de prijs in het kantoor achter in de computer is veranderd (1 minuut werk) en er nog niemand heeft geklaagd? lijkt mij stug, is echt moedwillige opzet, en voor 1 iemand is dat een paar duppies, maar wat denk je dat het scheelt in winkelomzet voor de hele dag, kun je rekenen, nou reken er dan maar op!

Als er nog niemand had geklaagd hadden ze de fout dus simpelweg nog niet geconstateerd......

Ik zie het al dat ze s morgens vergaderen, nou jongens de bonus gaat in maar laat de oude prijs er even staan, zijn er vast wel 10 die het niet door hebben dan hebben we mooi weer 5,00 extra verdiend kunnen we vanavond ijsje halen
Yeah Right
.

jobiejoba
door jobiejoba - Jun 23, 2012 om 16:24
134 Antwoorden / 1 Vragen

Wel toevallig dat het zelden of nooit in mijn voordeel is?!

ed
door edwin7 - Jun 23, 2012 om 16:50
27 Antwoorden / 10 Vragen

je ziet het verkeerd @stacey, daar wordt echt niet over vergaderd met het gehele personeel, de kassadames en heren vinden het ook vervelend maar als de filiaalmanager zogenaamd de prijzen vergeet aan te passen...
ik heb dit verhaal zo vaak meegemaakt, ook al heb je het gemeld in de loop van de dag, s'avonds nog precies hetzelfde liedje, dus dat kan geen toeval meer zijn als het midden op de dag gebeurt.

de reactie van @zwemmer vind ik nog opmerkelijker ""en omdat ze het niet merken hebben ze nergens last van. jJij maakt echt slapende honden wakker om een kleinigheidje"" mag ik even OVERGEVEN, werkzaam bij AH zeker!

ed
door edwin7 - Jun 23, 2012 om 17:16
27 Antwoorden / 10 Vragen

trouwens, ik wil hier nog even aan toevoegen dat dit niet voor AH in het algemeen geldt, het ligt meer aan een bepaald filiaal van één van de vele supermarkten, daarom wil ik ook bijna altijd de bon, maar bij de meeste winkels heb ik nooit een probleem, bij sommige filialen is het altijd raak, bij mij in de buurt zit een boni waar de kortingen nooit worden doorgerekend en de aanbiedingen nooit voorradig zijn, en bij een ander is dat weer niet het geval, dus het heeft meer met de filiaalmanager of franchisenemer te maken dan het merk van de supermarkt.

stacey
door stacey - Jun 23, 2012 om 17:21
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=jobiejoba schreef op zaterdag 23 jun 2012, 16:24]Wel toevallig dat het zelden of nooit in mijn voordeel is?!

Wellicht wens je voordeeltjes bij de kassa of op de bon niet te zien ?
Komt ook gewoon voor dat dingen nog voor aanbieding prijs gaan als aanbiedin g al voorbij is en omzetten fout of nog niet is gedaan.
Maar je kunt alles zelf controleren en (laten) corrigeren dus er word geen enkel oplettend burger benadeeld, kijk je zelf ook niet verder dan je neus lang is dan is dat je eigen probleem.
Waar mensen werken worden nu eenmaal wel eens fouten gemaakt.

[quote=edwin7 schreef op zaterdag 23 jun 2012, 16:50]ik heb dit verhaal zo vaak meegemaakt, ook al heb je het gemeld in de loop van de dag, s'avonds nog precies hetzelfde liedje, dus dat kan geen toeval meer zijn als het midden op de dag gebeurt.

Dat ligt dan waarschijnlijk aan een lakse puber, maar bedrijven voeren echt niet zo`n beleid, voor 5 duppies proberen klant te naa*en en risico lopen klanten kwijt te raken wat ze een veelvoud daarvan zou kosten.
Zo als de waard is vertrouwd hij zjn gasten........?

Probleem is eerder dat er tegenwoordig allemaal alleen nog maar kinderen werken in de super
die niet meer echt de juiste werkinstelling en gevoel voor service en klantvriendelijkheid lijken te hebben.(enkele uitzondering daargelaten)
Kan me persoonlijk drukker maken over 2 trussen die voor je neus druk aan het ouweho*eren zijn over een feestje terwijl jij daar als klant voor jan met de korte achternaam maar kan staan te wachten tot je eindelijk als ze uitgekwekt zijn je centen bij ze mag uitgeven terwijl ze niet eens aankijken of er geen dank u of iets van af kan..

ed
door edwin7 - Jun 23, 2012 om 17:48
27 Antwoorden / 10 Vragen

@stacey ik heb mijn verhaal genuanceerd met mijn bericht erna, tuurlijk worden er fouten gemaakt, maar elke keer hetzelfde filiaal en dezelfde fout, neeee, en bij 90% van mijn bonnen klopt het ook altijd, dus ik wil hier niet AH bashen of zo, het gaat meestal om een bepaald filiaal van een supermarkt van verschillende merken.
Dat spreekwoord "Zo als de waard is vertrouwd hij zijn gasten........" heb ik al meerdere keren hier gelezen en wordt gebruikt om mensen die te kritisch zijn te wijzen dat hun denkwijze verkeerd is en te veroordelen op hun achterdochtigheid. Ik zou zeggen, dit hebben wij op school geleerd, maar is dit nog van toepassing in deze tijd, of ben je zo naïef dat je alles gelooft wat er gezegd wordt en aan marketing wordt gepresenteerd, jij moet een heerlijk leven hebben zonder zorgen ;)
Of leef je in een droomwereld en ontken je alles?

jobiejoba
door jobiejoba - Jun 23, 2012 om 19:30
134 Antwoorden / 1 Vragen

Heb jij soms het azijn uitgevonden Stacey?
Ben niet van gisteren en heb in een supermarkt gewerkt, dus ik weet beter dan jou wat er dagelijks in een supermarkt gebeurt.

stacey
door stacey - Jun 23, 2012 om 19:33
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=edwin7 schreef op zaterdag 23 jun 2012, 17:48] maar is dit nog van toepassing in deze tijd, of ben je zo naïef dat je alles gelooft wat er gezegd wordt en aan marketing wordt gepresenteerd, jij moet een heerlijk leven hebben zonder zorgen ;)
Of leef je in een droomwereld en ontken je alles?

Ik ben niet naiëf maar ook niet zo achterdochtig, lijkt me geen leven als ik steeds zo bezig moet zijn dat ik denk dat de super me voor een duppi wil gaan rippen nee
Misschien is jouw filiaal de uitzondering en heeft de franchiser een gokprobleem en geldtekort ofzo ;-)
Maar als ik overtuigd zou zijn van zoiets als jij zegt is het simpel dan kom ik daar gewoon niet meer, probleem opgelost.

Ik controleer gewoon de bon en eigenlijk maar weinig meegemaakt dat er iets niet klopte en dat zie ik dan als een menselijk foutje en dat kan ik dan laten corrigeren als ik dat wens.

stacey
door stacey - Jun 23, 2012 om 19:37
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=jobiejoba schreef op zaterdag 23 jun 2012, 19:30]Heb jij soms het azijn uitgevonden Stacey?
Ben niet van gisteren en heb in een supermarkt gewerkt, dus ik weet beter dan jou wat er dagelijks in een supermarkt gebeurt.

Dan was dat vast in de super bij edwin7 want ken genoeg supers en ook het personeel en dat is hier echt niet de werkwijze.
Maar misschien let de AH extra op z`n (eigen) kleintjes ;-)
Dat doen ze al met hun 'gewone' prijzen dus daar zien ze mij niet veel.

stacey
door stacey - Jun 23, 2012 om 19:39
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=jobiejoba schreef op zaterdag 23 jun 2012, 19:30]Heb jij soms het azijn uitgevonden Stacey?

Nou als ik al het geklaag hoor komt die azijn eerder bij jullie vandaan lijkt me.

jobiejoba
door jobiejoba - Jun 23, 2012 om 19:52
134 Antwoorden / 1 Vragen

1 reactie lijkt mij genoeg als je steeds jezelf herhaalt.

ed
door edwin7 - Jun 23, 2012 om 19:57
27 Antwoorden / 10 Vragen

@stacey ...zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten kan dus nog steeds volgens jou, maar gaat niet over paar duppies hoor, ga de gedupeerden maar na bij telefoonmaatschappijen, kabelaars, verzekeringen, banken noem maar op etc, echt geen zeldzaamheid meer hoor, naïef zijn, wat vroeger normaal van vertrouwen was, is helaas tegenwoordig een garantie om beetgenomen te worden, maar waarschijnlijk heb jij dat dan niet in de gaten, nou, dan is er niets aan de hand ;)

stacey
door stacey - Jun 23, 2012 om 20:02
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=jobiejoba schreef op zaterdag 23 jun 2012, 19:52]1 reactie lijkt mij genoeg als je steeds jezelf herhaalt.

Als jij niet normaal kunt discusseren en je hier 22 juni 2012 even aanmeld enkel om mensen af te zeiken met onzin en bijdehand gedoe zit je op het vekeerde forum.
6 azijn reacties tot nu toe en ze voegen allemaal weinig toe.
Zoek een hoby als je je zo verveelt zou ik zeggen.

ed
door edwin7 - Jun 23, 2012 om 20:09
27 Antwoorden / 10 Vragen

hahaha, stacey toch, jij kunt gewoon niet tegen kritiek en denkt dan een "nieuweling" de les te kunnen lezen, discussies gaan over verschillende meningen, als jij zelf bepaalde meningen niet wil horen is dat niet mijn probleem, een beetje krap van geest.

stacey
door stacey - Jun 23, 2012 om 20:49
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=edwin7 schreef op zaterdag 23 jun 2012, 20:09]hahaha, stacey toch, jij kunt gewoon niet tegen kritiek en denkt dan een "nieuweling" de les te kunnen lezen, discussies gaan over verschillende meningen, als jij zelf bepaalde meningen niet wil horen is dat niet mijn probleem, een beetje krap van geest.

Kritiek is prima, verschil van menging ook gelukkig, zou wel erg saai worden als we allemaal hetzelfde over ales dachten.
Hatelijkheden en bijdehand gedoe hoeven niet nee, al genoeg van dat soort flauwekul geweest hier op dit forum laatste tijd en dat is niet de opzet van de site dus prima als mensen meedoen maar graag even op een normale manier, goed begin is het halve werk dus dan is dat maar duideijk toch ......
En nieuwelingen zijn welkom, de helft van vaste beantwoorders zijn al gevlogen door alle gezeik de laatste en ik ben hier ook niet vaak meer dus anders valt site straks stil als er niemand meer nieuw komt.

Maar Jij noemt mij naief en ik jouw achterdochtig en dat is prima daar denken we beide anders over en als je en normaal gesprek aanhoud is dat prima, als het geprek richting azijn (pissers ?) gaat wordt het weer een ander verhaal natuurlijk.

En ik heb dan wel niet achter de kassa gezeten wellicht maar kom wel uit de commerciéle sector en daar wordt je echt niet geleerd klant op te lichten door met prijzen tot rotzooien op zo`n manier, rotte appels hebben we overal, misschien heb jij pech met je franchise filiaal maar dat is geen beleid wat (normaal) gevoerd wordt om wat meer te verdienen.
Maar als iedereen z`n bon zou controleren en laten corrigeren zijn dit soort dingen dan ook gauw de wereld weer uit.

Snap alleen niet dat je daar dan blijft komen als je daar steeds dit soort problemen lijkt te hebben........

ed
door edwin7 - Jun 23, 2012 om 21:30
27 Antwoorden / 10 Vragen

beste stacey, ik zie nu pas dat jouw bericht was gericht aan jobiejoba en die heb ik niet gevolgd dus waarschijnlijk zat je daar mee in je maag, excuses voor mijn reactie dan, ik wil ook open discussieren en elke mening is welkom als die op een normale wijze wordt weergegeven. Ik merk ook heel veel ruis in de onderwerpen, mensen die je op sommige woorden of zinnen willen vangen zonder inhoudelijk in te gaan op de argumenten of hun gelijk niet toe willen geven. Ik denk vanaf nu, ik ga alleen antwoorden geven op inhoudelijke argumenten en de mensen die eigenlijk niet inhoudelijk zijn maar alleen de discussie willen verstoren, geen aandacht aan geven dan maar, maar als mensen manipulatief dingen weergeven zal ik mij bijdehand gaan gedragen, want deze mensen moet je op hun manier aanpakken.
Kijk, we nemen allen onze ervaringen mee, en de een is wat meer belazerd dan de ander dus dat wordt meegenomen in je beeld, ik ben niet echt achterdochtig, maar wel erg allert en met gezond wantrouwen en ik weet heus wel dat jij ook niet naïef bent, maar gebruik dat om een reactie uit te lokken voor mensen die alles lopen goed te praten en te kijken of ze echt nooit wat hebt meegemaakt waar we met zijn allen mee te maken hebben in deze tijd.