bk
door bklerk Dec 20, 2005 om 13:34
Voeding & gezondheid

Accept Giro

Ik Ben via mijn ex Werkgever ingegaan op het aanbod van N.N. met dien verstanden dat ik inplaats van complete verzekering alleen de Basis verzekering wilt hebben.dat heb ik ingevuld op het bijgevoegde Wijzigings Formulier en tevens gemachtigd dit automatisch af te schrijven. Nu stuurd men mij een Acceptgiro met het bericht dat ik dit voor 1 Januari 2006 op Hun Giro moet staan. Complete bedrag plus aanvullende Verzekering. Terwijl ik er voor gekozen heb alleen een Basisverzekering. Ben ik nu verplicht om te betalen? Met het risico dat men in acht neemt ivb mijn machtiging om automatisch te betalen , wat mij wel eens eerder gebeurd is dat men 2 keer gaat afschrijven. Dat werd toendertijd een lang lopende kwestie eer ik mijn recht had en het teveel betaalde terug kreeg.

                                                                        berto

433 4 Rapporteer

wi
door wippie - Dec 20, 2005 om 13:48
260 Antwoorden / 0 Vragen

Berto, als jezelf zeker bent dat je alleen een basisverzekering hebt afgesloten, bel ze een keer en leg het uit, zoniet, als ze teveel afschrijven laat het storneren.

bk
door bklerk - Dec 21, 2005 om 10:03
12 Antwoorden / 11 Vragen

Hallo Jonjo

Ik heb ze mailtje gestuurd  en ze geschreven dat ik mijn twijfels heb over deze accept. vooral omdat het eruit ziet dat ik accoord ga met hun aanbod. wat ik afwijs het betekent een verdubbeling van hetgeen ik nu betaalde ik had een collectieve particuliere verzekering. Ik ging met pre pensioen (vut) Toen kreeg ik van het Ziekenfonds(nuts) de mededeling dat ik meer dan 1200 Euro in de maand kreeg en mij Particulier moest verzekeren.Ik ben toen overgestapt naar NN waar ik gewerkt had ,omdat die voor mij gunstiger was. Ze stuurde mij nu een aanbod die gelijk was volgens NN maar wel 2 keer zo veel terwijl de basis 40 Euro lager is.

pekogi
door pekogi - Dec 21, 2005 om 10:34
143 Antwoorden / 1 Vragen

Ook ik heb van dezelde maatschappij een aanbod gekregen voor een collectieve zorgverzekering. De basisverzekering is inderdaad een paar euro goedkoper maar de aanvullende verzekering heel erg duur. Ik zou op zoek gaan naar een goedkopere zorgverzekering en de verzekering bij nn afzeggen. Zorg ervoor dat je het wel allemaal op tijd doet. Veel succes ermee.

bk
door bklerk - Dec 21, 2005 om 13:06
12 Antwoorden / 11 Vragen

Pekogi

Bedankt voor Uw tip.