uz
door uzeels Mar 23, 2005 om 13:09
Voeding & gezondheid

Afslanken

  hoi beste mensen,

  Ik wilde graag wat info over herba life dat is een afslankprodukt

  Wat mijn vraag is is dat produkt ech zo goeg wat  ze beweren ikzelf

  hoor er positive verhalen over grrag jullie mening.

                       bedankt marion

1556 13 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 23, 2005 om 14:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Niet  één afslankmiddel werkt (op de lange termijn) dat is al meer dan 20 jaar bekend, natuurlijk werken ze wel in het begin en val je dan ook af.Wel raar dat je met welk afslankmiddel dan ook of minder moet gaan eten of anders moet gaan eten, ja dan val je ook af zonder zo'n middel.

Met enige wat helpt is je eetgewoonte aanpassen, minder en anders eten, heb je "honger" neem dan een appeltje of iets dergelijks en haal gewoon minder in huis om de verleiding geen antwoord te geven.

Succes

ve
door verwijderd - Mar 23, 2005 om 15:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

idd meer fruit en groente eten inplaats van vette dingen.

wat je volgens mij niet moet doen is extreem dieten op alles. dan krijg je het effect dat het lichaam probeert alles zo veel mogelijk op te slaan. meer bewegen dus. en al helemaal niet met chemise dingen wonderen proberen te verrichten

ve
door verwijderd - Mar 23, 2005 om 15:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

beste Marion,

Als afslankmiddelen echt zo goed zouden helpen, zou na een korte tijd niemand ze meer nodig hebben. De fabrikant kan dan zijn toko sluiten.

Vergelijk het met de levensduur van bijv een tv. Fabrikanten kunnen best tv's maken die 20-30 jaar meegaan, maar dan snijden ze zichzelf in de vingers, want dan koopt niemand meer een tv de komende 30 jaar. Hetzelfde geldt ook voor diverse afslankmiddelen.

Brynnar

ve
door verwijderd - Mar 23, 2005 om 16:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Marion,

Mijn vrouw gebruikt het en voelt zich er goed bij, hoewel de prijs heel hoog is. Ikzelf heb het ook geprobeerd en voelde me er vreselijk ellendig door. Er zat een stof in die ik schijnbaar niet goed kon verdragen. om te bekijken of het geen samenloop van omstandigheden was ben ikeerst gestopt en een 1 1/2 maand later weer begonnen. Mijn darmen compleet van slag en ik voelde me echt ellendig.

Ik heb inmiddels veel geprobeerd en ben moet er bij zeggen dat een van de oorzaken van b.v. vochtvasthouden, medicijngebruik kan zijn. Ik ben sinds een paar maand overgestapt op een ander medicijn i.v.m. micraine (topamax) en wat blijkt, een van de bijverschijnselen van dit medicijn kan zijn dat je gewicht verliest. ik ben in no time van 117 naar 96 kg gegaan zonder moeite.

Mijn eetslust was ook een stuk minder. Een van de aanraders is natuurlijk altijd als je trek hebt in iets om een glas water te nemen, dit geeft een natuurlijke maagvulling, en is zeker goed om afvalstoffen kwijt te raken. Welk middel als afslankmiddel je uiteindelijk ook gebruikt, veel zijn er duur en meestal gaat de spreuk "ieder pondje gaat door het mondje op " Ik ben sinds mijn medicijn verandering anders gaan leven. bewuster. Ik denk goed na bij alles waar zou vet in kunnen zitten, daar blijf ik dus vanaf. in plaats van koek, ontbijtkoek. geen jus maar groentenat, en 's avonds als drinken veel appelsap.

Het is net een winkel eerst oude voorraden opmaken (vet) voordat je nieuwe gaat bestellen. Even een tijd afzien maar het resultaat mag er dan ook zijn. STERKTE!!!!!

ve
door verwijderd - Mar 23, 2005 om 20:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Herbalife moet je noooooooooooooit nemen. Buitern het feit dat ze een
zeer agressieve methode van verkoop kennen is het product echt
schadelijk. Een kennis van mij heeft permanent beschadigde nieren. Dit
komt door een stofje wat in HB zit. HB laat uiteraard niets van zich
horen en zijn onbereikbaa voor dwangbevelen van advocaten etc.

DOE HET NIET, het is ECHT ECHT heel gevaarlijk spul

Kijk eens bij www.quackwatch.org en bij www.skepsis.nl

ve
door verwijderd - Mar 23, 2005 om 21:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Herbalife is een maaltijdvervanger

Zodra je stopt, verval je dus weer in het foute, verkeerde eetpatroon

Het is ook heel eentonig, en je moet van de smaak houden

Een gezond dieet, in overleg met een diëtist, boekt hetzelfde  resultaat, maar wel met voordeel dat je de goede voedingsgewoonte aanleert

ve
door verwijderd - Mar 23, 2005 om 21:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als aanvulling op de vele waarschuwing: het enige dat daadwerkelijk afslankt is uw bankrekening. E.

ve
door verwijderd - Mar 25, 2005 om 15:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

herbalife werkt, maaaaarrrrrr....... net zoals bijna iedereen al zegt. je moet wel volhouden.

ve
door verwijderd - Mar 30, 2005 om 00:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb er heel erg baat bij gehad, want ik kan mijn eczeem nu in de hand houden door de Herbalife producten te gebruiken. Daarnaast ben ik er nog een paar kilo mee afgevallen.

Als het zo slecht was als chong beweert, zou het niet al 25 jaar met succes bestaan over de hele wereld.

Ook mijn consulente was prima, ik mocht ivm met eczeem alles uitproberen en als ik er niet tegen kon het terug brengen. Ook op de voeding zit een 30 dagen niet goed geld terug garantie. Ik kan je altijd haar nummer geven, weet je zeker dat je goed zit.

Succes ermee

ve
door verwijderd - Mar 30, 2005 om 08:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Pas op voor je daar mee begint. Wij hebben een familielid die helemaal gehersenspoeld is door Herbalife. Dit heeft tot gevolg dat hij met iedereen overhoop ligt. Mede door de agressieve verkoop methode. Een aantal familieleden hebben de produkten geprobeerd en zijn een hoop geld kwijt en hebben er darmstoornissen aan over gehouden. Elke maand krijg je er weer een pilletje bij en voordat je het weet slik je 20 pillen op een dag. Het is pyramideverkoop. Grote omzet en je "groeit"in het bedrijf en mag je reisjes maken. Steeds verder. Men kijkt vooral naar de eigen portemonnee. Als je wilt afvallen verander dan gewoon je eet/leef gewoontes. Het klinkt afgezaagd maar het is nu eenmaal zo. Wondermiddelen bestaan niet.

ve
door verwijderd - May 20, 2005 om 17:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb zelf ooit Herbalife geprobeerd....echt supergoed ben ik er niet van afgevallen..het enige wat wel lichter werd was mijn portemonnaie! het is superduur en eigelijk zou je als je afvalt geld moeten besparen toch..je eet immers minder!

kun je het toch niet helemaal alleen en wil je toch die stok achter de deur...ga dan es naar weight watchers of een andere afslankclub..samen afvallen lukt vaak wel goed!

succes!

ve
door verwijderd - May 20, 2005 om 18:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Herbalife is in mijn ogen rotzooi. En epilepsie medicatie slikken (topamax) om af te vallen zou ik ook niet doen. Vooral als je geen epilepsie patient bent. Slikken als er een medische achtergrond voor is en onder doktersbehandeling. Niet alleen maar om af te slanken.

ve
door verwijderd - May 20, 2005 om 18:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

hoi beste mensen

omdat ik zelf  ook al een  tijdje bezige bent met afvallen

en ik spreek uit ervaring

ben 1 jaar bezig  ik denk dat de herbalife produkten op shakes.etc gebaseerd zijn

wel ik vol zelf het amerikaanse cambridge dieet

dit zijn 3 produkten per dag  shake reep en soep

ik ben 55 kilo afgevallen nu gaat het wat langzaamer

tuurlijk het is een kostbaare bedoeling  ik ben ongeveer 50 euro per week kwijt

maar probeer dit via de belasting te verhalen

bij mij help het dus wel en ben de hemel te rijk

oke er zijn daar dus verschillende meningen over

maar als je met overgewicht zit dat dus zodanig een gevaar wordt voorjezelf en geloof me het hoeft niet altijd aan eten te liggen

die verhalen zijn mij ook allang bekend

ik heb geen suiker verhoogde bloeddruk,chollesterol etc

ben niet kortademig

ben nu  aan het proberen of ik nu nog een maagbandoperatie  vergoed kan krijgen

maar ik heb erzelf veel voor gedaan ,dus ik hoop dat me dat gaat lukken

en ik weet zelf nu ik heb nu levenslang,maar ben er heel erg blij mee

nu kan ik genieten leuke kleren kopen op de markt

cambridge heeft ook een website  gaat het eens lezen

en lees de reacties van de mensen die het zelf ook gebruiken

groetjes marloes