Aktie Kellogg's special K T-shirts
Medio 2005 heb ik de aktie punten en het benodigde geld overgemaakt naar Kellogg's voor de Esprit T-shirt aktie
met moeite heb ik maanden later na veel brieven schrijven een antwoordt gehad dat het nog 3 maanden zou duren omdat de shirts niet meer op voorraad zouden zijn.
Tot op heden heb ik nog steeds geen shirts ontvangen
Is er iemand die ook aan deze aktie heeft meegedaan?
Graag ervaringen hierover.
Franc
Beste Franc,
Ja, ook ik ben hier al tijden mee bezig. Na de verstreken levertijd, heb ik met moeite een tel.nr. gevonden in Belgie via goudengids.be en wel 00 3227126300. Heb daar naar toe gebeld, daarop hebben zij mij een mail gestuurd met een emailadres benelux.reception@kellogg.com en nog een ander telefoonnummer 00322594470. Maar telefoneren naar Belgie vind ik te duur worden. Dus mail gestuurd, geen antwoord. Maar na verloop van tijd een brief ontvangen van Two4Mail, die wrsch. naar iedereen is verstuurd, met de keuze om geld terug te krijgen of op het t-shirt te wachten. Omdat ik er totaal geen vertrouwen meer in had, heb ik per mail naar info@two4mail.be geantwoord dat ik geld terug wilde, met uiteraard alle gegevens om het te storneren. Er is nog een keer gebeld, om het gironr te controleren. Dat is merkwaardig zo over de telefoon. Heb ik weer een mail met de gegevens gestuurd. Geen enkele reactie. Af en toe stuur ik een mail met de vraag of ze misschien een keer kunnen antwoorden op mijn vraag waarom ik niets meer hoor. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Voorstel: ga ook mailen. Ik ga dat ook weer doen, na weer 2 wkn te hebben gewacht. Ik stuur een email naar beide adressen. Succes. Wimmie.
Beste Franc,
In augustus 2005 heb ik de aktiepunten opgestuurd en het geld overgemaakt. In dec. 2005 kreeg ik een brief dat de keuze van het t-shirt niet aangegeven zou zijn, of ik dat alsnog wilde doen. Op de brief kon ik m'n keuze kenbaar maken en vervolgens retour sturen. Dit heb ik gedaan. In febr. 2006 kreeg ik nogmaals een brief. Two4mail bedankte mij voor m'n bestelling, maar ze hadden nog geen betaling binnen. De vraag was of ik het bedrag voor 15 febr over kon maken (de brief viel op 15 febr. bij mij door de bus!), anders zou de bestelling geannuleerd worden. Het bedrag stond toen al een half jaar op de rekening van two4mail. Omdat geen telefoonnummer op de brief vermeld stond, heb ik wederom een brief geschreven. Deze keer heb ik mijn frustatie goed laten blijken. Tot op heden heb ik hier nog geen reactie op ontvangen. Ik wacht nog steeds af.
Groeten Anke
Beste Franc
Ik heb In juli 2005 de punten en aanvraag gestuurd. Maanden lang heb ik niks gehoord in febuari 206 heb ik net als anke op 15 febuari een brief ontvangen, vragend of ik voor 15 febuari geld over wou maken, dit heb ik zo spoedig mogelijk gedaan. Ergens in april heb ik een brief gehad die op 29 maart geschreven zou moeten zijn geweest dat er geen t-shirts meer waren. Sindsdien heb ik vanalles geprobeerd aan bellen en mailen om mijn geld terug te krijgen
groetjes Saskia
Schrijf ze eens een brief met klacht en het dringende verzoek u het geld binnen een termijn van twee weken terug te storten op uw rekening. U kunt daar ook meteen bij vermelden dat u (gezien de gang van zaken), indien ze daar niet aan voldoen, overgaat tot verder stappen (incasso bureau).
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Delta kabel wil niet opleveren terwijl buren al maanden Delta hebben
Gechte,
2,5 jaar geleden is de kogel door de kerk en krijgen we Delta Kabel in Vianen. Na de nodige hobbels is onze wijk een paar maanden geleden opgeleverd.
Nu was er bij de oplevering van mijn adres iets fout gegaan, geen licht in de kabel of zo iets, maar daar is een monteur voor langs geweest. En boel (Volgens Circet) netjes afgemeld op 22 juli.
Afijn een week
...
Lees meer
Waarom is groeps ticket ns duurder dan dagretour
Waarom heeft de ns zoiets als groepsticked daluren bedacht, is meer dan 2x zo duur dan gewoon kaartje.
Mijn vraag is, wat is nu de goedkoopste optie om van Wijchen naar Den Bosch te reizen?
...
Lees meer
Populair in Voeding & Gezondheid
ALDI Duurdere Notenmelange
April dit jaar(2018) kocht ik 2 exact dezelfde nootjes. De kassa sloeg 2 verschillende prijzen aan. Waarom? Andere barcode. En nu is hij nog duurder en proef je flouwe noten bijna zonder zout terwijl de wikkel nog uniek is.
Wie heeft hier nog meer ervaring mee?
Lees meer
Motion Free
Iemand bekend met motion free? Zou o.a. moeten helpen bij rugpijn en gezwollen benen. Iemand beken met dit "Wonder middel?" Lees meer
Mag dit in de oven
schaal van arcopal Lees meer