PG
door PGM Jan 22, 2019 om 10:54
Voeding & gezondheid

Albert Heijn

Hallo gebruikers,

Al jaren gebruik ik het merk Neutral vanwege allergieen. Ik kocht altijd de 1,4 liter flessen bij de Albert Heijn voor circa 6,59 euro, maar ineens is de verpakking gewijzig (althans de inhoud) van 1,4 naar 1 liter, maar Albert Heijn hanteert wel de 1,4 liter prijzen.
Klacht ingediend bij Neutral zelf , maar deze gaven aan dat Albert Heijn zelf de prijs bepaalt. Dus uitgepraat.
Klacht ingediend bij Albert Heijn hoofdkantoor EN in de winkel, en ze kunnen er niets aan doen, tis nu eenmaal zo, en wederom uitgepraat. De prijs zou best 3 euro naar beneden kunnen worden aangepast, aangezien je ook minder krijgt. Het BTW verhoging verhaal gaat hier niet op, want dat was al 21%.
Iemand tips???

Alvast mijn dank

Mvg

1754 10 Rapporteer

ne
door neodutchio - Jan 22, 2019 om 10:57
5151 Antwoorden / 12 Vragen

Iedere winkelier mag zelf zijn prijs bepalen. De tip die ik u kan geven: er zijn meer winkel. Regelmatig komt de Neutral in de aktie bij de op=op voordeelshop en daar neem ik altijd dozen vol mee.

Niet alleen de Neutral is duurder geworden, vele boodschappen zijn duurder geworden. De laatste jaren zijn de prijzen veel te laag geweest waardoor winkeliers veel te weinig marge hadden. Omzet zonder marge is dodelijk, dus nu dat er meer geld te besteden is wordt dat gecompenseerd. Helaas niets aan te doen en het maakt ons als consument weer creatiever en zoeken we verder.

panter22
door panter22 - Jan 22, 2019 om 10:58
6599 Antwoorden / Vragen

Koop de Neutral met korting in de bonus weken of de hamsterweken. Of kijk elders of je het goedkoper kunt krijgen.
Dus even googelen.

tijger1
door tijger1 - Jan 22, 2019 om 11:07
42060 Antwoorden / 21 Vragen

De prijs € 3,00 naar beneden omdat er 0,4 liter minder in zit? Als de winkel zo zou rekenen waren ze gauw failliet. Het verschil is€ 1,88.

Cookies
door Cookies - Jan 22, 2019 om 11:18
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Wat tips. Bij andere winkels wordt Neutral ook verkocht, bijv. Kruidvat, Jumbo enz. Ook online verkrijgbaar bij o.a. Bol.com, huishoudplein enz.

Kortom: kijk eens wat verder dan alleen AH, het kan je aardig wat euro's besparen.

edrick3
door edrick3 - Jan 22, 2019 om 13:12
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Klacht indienen heeft geen zin. AH bepaalt - net zoals elke andere winkelier - zelf zijn prijzen.
Even rondkijken of je elders goedkoper terecht kunt.

Wellicht aanmelden als Prijspakker? https://kassa.bnnvara.nl/rubrieken/prijspakker

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 22, 2019 om 13:28
16845 Antwoorden / 202 Vragen

Dit is dan een 'aardige'voor de prijspakker van de week.

kijk even hier: https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/voeding-gezondheid/prijspakker-3

edrick3
door edrick3 Jan 22, 2019 om 15:14
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Zo'n verwijzing naar een - gesloten - topic uit 2011 heeft weinig zin.
De verwijzing naar Prijspakker stond al in een reactie eerder.

heremietkreeft
door heremietkreeft Jan 22, 2019 om 15:51
16845 Antwoorden / 202 Vragen

off topic @EDRICK3, ik houd nog steeds een probleem dat ik eerdere antwoorden veelal eerst zie nadat ik heb gereageerd. Probleem is bekend en oorzaak wordt gezocht.

tijger1
door tijger1 Jan 22, 2019 om 16:27
42060 Antwoorden / 21 Vragen

misschien eerst pagina vernieuwen voordat u een antwoord plaatst?

lo
door lovewinnie - Jan 22, 2019 om 15:19
1210 Antwoorden / 1 Vragen

En dus? Wat wilt u hiermee bereiken . Rijdt u toch lekker naar jumbo, coop, Emte, kruidvat  Ga daar ff prijzen vergelijken. U moet niet kopen bij de ah

heremietkreeft
door heremietkreeft Jan 22, 2019 om 15:51
16845 Antwoorden / 202 Vragen

Zou Ts blij worden van dit antwoord?

panter22
door panter22 Jan 22, 2019 om 16:01
6599 Antwoorden / Vragen

Vast niet. De adviesprijs is €7,49. Daar zit AH een stuk onder,

tijger1
door tijger1 Jan 22, 2019 om 16:26
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dan wordt de Ts vast wel blij dat het “zo’n” koopje is bij AH.

Ka
door Kassagebruiker - Jan 22, 2019 om 16:10
683 Antwoorden / 5 Vragen

@PGM,

Ik neem even aan dat u werkt voor een salaris, hoe zou U het vinden als uw salaris bepaald werd door de klanten van uw werkgever?
U vindt dat kennelijk normaal dat de klanten de prijs bepalen.

brainless
door brainless - Jan 23, 2019 om 09:15
324 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb even nagekeken... de 1,4 liter bevat bijna net zoveel wasbeurten als de 1 liter.
1,4 is voor 19 wasbeurten en de 1 liter voor 20.
Het is dus alleen geconcentreerder geworden (je hebt minder wasmiddel per wasbeurt nodig).

panter22
door panter22 Jan 23, 2019 om 14:01
6599 Antwoorden / Vragen

En je hebt er nog 1 gratis wasbeurt bij ook,

panter22
door panter22 - Feb 5, 2019 om 10:35
6599 Antwoorden / Vragen

Je hebt geluk Neutral wasmiddel is deze week in de Bonus bij AH. 1+1 gratis, Sla je slag