jo
door joycemildred Sep 24, 2010 om 20:27
Voeding & gezondheid

Anorexia modellen in 3 DWAZE DAGEN boekje

Ik heb mij behoorlijk geërgerd aan de eng magere modellen, type anorexia dus, die in het 3 DWAZE DAGEN boekje van De Bijenkorf de kleding aan de vrouw moeten brengen. Dit soort publicaties zouden toch ontmoedigd moeten worden, omdat ze een verkeerd voorbeeld geven?!

694 6 Rapporteer

ve
door verwijderd - Sep 24, 2010 om 20:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

beste joycemildred,
als ze dik waren geweest was het ook niet goed, dan geven ze ook een verkeerd voorbeeld.
En wat is tegenwoordig nog normaal qua postuur?
Te lange benen= oeps ik voel me klein,
Te grote borsten- oh jee ik ben slecht bedeeld.
Te kort haar- oh jee mijn haar moet er ook af
Kortom gewoon snel doorbladeren als je je eraan ergert
Mastag

ve
door verwijderd - Sep 24, 2010 om 20:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

joycemildred

Advies: die een klacht in!

Het Klant Contact Center van de Bijenkorf geeft u graag zo snel mogelijk antwoord op uw vragen. Misschien heeft iemand anders dezelfde vraag al eerder gesteld en vindt u het antwoord bij de Veelgestelde Vragen.
Of bent u op zoek naar een vestiging? Bekijk dan het overzicht van al onze filialen.

Kunt u het antwoord niet vinden, stel de vraag dan rechtstreeks aan ons. Vul het contactformulier zo volledig mogelijk in. Wij streven er naar uw e-mail binnen 3 werkdagen te beantwoorden.

U kunt het Klant Contact Center van de Bijenkorf ook telefonisch bereiken via 0900 - 0919 (0,15/min).

Maandag
09.00 - 18.30 uur

Dinsdag
09.00 - 18.30 uur

Woensdag
09.00 - 18.30 uur

Donderdag
09.00 - 20.00 uur

Vrijdag
09.00 - 20.00 uur

Zaterdag
09.00 - 18.00 uur

Zondag
11.00 - 17.00 uur

Sukses en groeten, ReadAC.

ve
door verwijderd - Sep 24, 2010 om 22:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

OK ze zijn wat aan de magere kant, maar om nou met een ernstige aandoening als anorexia te gaan gooien is ook weer een tikje oneerbiedig. Je zal het maar hebben!
Kun je niet door de modellen heen kijken en je voorstellen hoe je er zelf zou uitzien in het outfit dat je interesseert? Waarom ergert het je dermate?

ve
door verwijderd - Sep 24, 2010 om 23:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wel eens van Photoshop gehoord?

Persoonlijk erger ik me meer aan jouw woorden 'type anorexia dus'!

ve
door verwijderd - Sep 25, 2010 om 07:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Te mager is niet goed, te dik ook niet.

In de Bijenkorf kom ik al lang niet meer sinds mijn neef en zijn moeder een aantal jaren terug volkomen ten onrechte als dieven door de zaak gesleept werden omdat hij een overhemd droeg wat leek op die in de Bijenkorf verkocht werd.

Ik vind het lastig om eerst te moeten controleren of ik kleding aan heb wat lijkt op wat daar verkocht wordt voordat ik naar een dergelijke zaak ga. :)

ve
door verwijderd - Sep 25, 2010 om 10:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Niks te klagen over de (anorexia) 'huppelkut' modellen bij het V&D prijzencircus?!

Jaar in jaar uit worden (werden) die "anorexia" modellen gepresenteerd.