Ma
door Marco1310 Jun 15, 2020 om 21:22
Voeding & gezondheid

Arbo active bedrijfsarts

Iemand ervaring met deze organisatie

1894 7 Rapporteer

Ma
door Marco1310 - Jun 15, 2020 om 21:24
1 Antwoorden / 1 Vragen

Zeer onervaren en niet menselijk behandeld

sjjoppy
door sjjoppy - Jun 15, 2020 om 21:32
7202 Antwoorden / 3 Vragen

Zelf geen ervaring maar u kunt wel via  dit  formulier uw ongenoegen kenbaar maken.

marita5
door marita5 - Jun 15, 2020 om 21:38
11526 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo marco1310 ,

Ik heb er geen ervaring mee .

COMPLIMENT / KLACHT

Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. Uw mening over zaken zoals communicatie, informatievoorziening, inhoud c.q. onjuiste dienstverlening, bereikbaarheid, bejegening en snelheid van werken vinden wij belangrijk. Complimenten en uitingen van ontevredenheid gebruiken wij om onze dienstverlening te verbeteren. Om u te verzekeren van een goede afhandeling in geval van een officiële klacht hebben wij een klachtenreglement. In alle gevallen kunt u hierover contact opnemen met uw vaste contactpersoon bij Arbo Active.

tenormin
door tenormin - Jun 15, 2020 om 22:43
16841 Antwoorden / 108 Vragen

In de vorige eeuw: 1996, had ik daar wel ervaring mee: Arbo actieve bedrijfsarts. En zelfs toen "mocht" je een klacht indienen. Had na een auto-ongeluk, van achter aangereden, enorm veel last van mijn nek (nog steeds trouwens). Kwam bij een ARBO arts terecht die na enige keren me vertelde "bewijst u uw pijn maar" want wat u stelt, een whiplash, bestaat niet. Als er serieuze, andere artsen treft, wat uw probleem ook is, dan zal men u (denk ik) rechtvaardig beoordelen. "Mijn" Arbo arts deedt zijn naam geen eer aan: dokter de Liefde. Maar is wel op non actief gesteld destijds. Zoals al geschreven: heel lang geleden.

aurora1
door aurora1 - Jun 16, 2020 om 00:35
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dat is wel een heel beknopte en algemene klacht.
Wat is er gebeurd dat u zelfs een topic ervoor opent op dit forum?

panter22
door panter22 - Jun 16, 2020 om 08:32
6599 Antwoorden / Vragen

Als je een been breekt is het duidelijk dat je niet kunt lopen en thuis moet blijven tot het weer kan.
Heb je psychische klachten die te maken hebben met het werk, dan ben je tegenwoordig niet ziek.
Dan moet er met je hoofd of de afdeling personeelszaken een oplossing worden gezocht, zodat je weer kunt werken.
Is dit misschien de onmenselijke behandeling die je bedoelt?
Een arbo arts kijkt anders tegen ziekte aan dan een huisarts.

lo
door lovewinnie - Jun 16, 2020 om 08:41
1210 Antwoorden / 1 Vragen

Tja niet positief.
Ik ben daar in 2013 gekomen ( na ziek melden omdat ik verging van de pijn)  na hernia operatie in 2011 . Ging lang goed na operatie , was weer volledig aan het werk en toen ineens nieuwe klachten andere been en nog erger dan daarvoor. Moest ook nog helemaal naar Eindhoven ( woon in Tilburg) maar met 140mg morfine per dag mocht ik geen auto rijden en ook niet als passagier was zolang zitten haalbaar. Werd gezien als wijgeren. Uiteindelijk is hij aan huis gekomen nadat ik brieven had neuroloog etc. Bedrijfsarts vond de klachten maar vreemd en vond dat ik gewoon kon werken want herstel periode was allang voorbij ( bleef hameren op oude hernia maar deze klachten waren daar niet van). Toen ik zei dat ik nieuwe en andere klachten had werd niet naar geluisterd. Kreeg aangepast werk en heb staan huilen van de pijn. Maar goed ben gegaan . Toen kwam uitslag neuroloog en mei. Forse nieuwe hernia op ander niveau met flinke blokkade. Moest meteen stoppen met werken en operatie afwachten . Had ondertussen klapvoet etc .  WK later brief zelfde bedrijfsarts. Heb echter UWV ingeschakeld. Ging daar echt niet heen. Ze hadden mijn rug helemaal naar de klote geholpen. Onmenselijk gewoon. UWV heeft toen verder afgehandeld en uiteindelijk augustus 2013 afgekeurd.( Was ook nog heel proces en bezwaar maar goed  )Was blijkbaar al vanaf operatie 2011 nooit volledig beter gemeld maar stond wel volledig te werken.  Ze hadden het nooit als zelfde klachten mogen of ziekte mogen behandelen en bedrijfsarts had nooit tegen advies neuroloog mogen ingaan ( niet werken tot er meer duidelijk was ivm kans op blijvende zenuwschade.
Uiteindelijk in 2015 is hele onderrug vast gezet :( en indd blijvende zenuwschade . Zal nooit meer herstellen.