Babyfoon Wehkamp.nl
Ik heb een aantal weken geleden een babyfoon gekocht bij Wehkamp.nl. Inmiddels is de kleine geboren en ben ik er achter gekomen dat de babyfoon niet (altijd) werkt. Het lijkt erop dat de oplader op bepaalde momenten het contact verliest met de ontvangen (vooral ’s nachts vervelend als het apparaat piept dat de batterij op is, terwijl deze in de oplader staat).
Uiteraard direct contact geprobeerd op te nemen met de klantenservice. Echter, bij de telefonische klantenservice werd de verbinding verbroken vanwege “de enorme drukte met de feestdagen”. Kan gebeuren (of hadden te veel medewerkers vakantie?). Maar goed, het zij vergeven. Met als gevolg dat ik online een klacht heb ingediend.
6 dagen later kreeg ik per mail de reactie dat het gebruikelijk is dergelijke artikelen aan te bieden ter reparatie en dat ik zelf een (ophaal)afspraak kon maken met de externe servicedienst. Een snelle blik op de website leerde mij dat ik het artikel dan maximaal 21 dagen kwijt ben, gerekend vanaf het moment dat het artikel bij de servicedienst is aangekomen. Natuurlijk niet erg handig als het om een babyfoon gaat met een kind van enkele dagen oud.
Inmiddels kon ik de klantenservice telefonisch bereiken en heb ik gevraagd naar andere oplossingen, omdat ik een babyfoon geen 3 weken kan missen. De enige reactie die ik kreeg was dat men het erg vervelend vond, maar dat Wehkamp.nl het recht heeft om artikelen ter reparatie aan te bieden. Na 3 keer dit verhaal te hebben aangehoord heb ik aangegeven dat ik echt wel geloof dat Wehkamp dit recht heeft, maar dat ik ook een basisniveau van service en ‘meedenken’ verwacht…Daarin werd niet thuis gegeven.
Ofwel, zodra je een product hebt gekocht bij Wehkamp.nl dat niet (naar behoren) functioneert wordt er maar 1 oplossing geboden…deze blijkt echter soms volledig onwerkbaar. Ik zal in elk geval niet snel weer bij Wehkamp.nl bestellen.
Op de eerste plaats wil namens wehkamp.nl mijn excuses aanbieden voor de gang van zaken. Graag wil ik voor u bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, verzoek ik u uw klantnummer of naam en adresgegevens, en het forum waarop u de klacht kenbaar heeft gemaakt, te mailen naar webcareteam@wehkamp.nl.
2 maanden geleden maakte ik melding bij Wehkamp dat er op de site misleidende informatie stond.
De garantietermijn klopte niet, er werd de indruk gewekt (en dat gold voor veel meer artikelen!!) dat die 2 jaar zou zijn terwijl het slechts 1 jaar was.
Ik kreeg uiteraard een flutantwoord via de mail en werd nav mijn reactie daarop gebeld.
Weer een flutverhaal en om me af te poeieren werd me aangegeven dat misschien nog wel bekeken zou worden of de tekst misschien wel aangepast zou worden.
Ik vroeg om een schriftelijke bevestiging, maar die werd uiteraard niet gegeven; Ik had het maar te doen met de vage smoesjes van deze tuthola.
Ik heb daarom op dat moment meteen mijn account bij "Oplichtingspraktijken-BV-Wehkampaccount" opgeheven.
Dan krijg je nog 1 maal een mail, want ze kunnen wel schrijven als het maar opppervlakkig genoeg blijft, waarin men aangaf het jammer te vinden dat IK het nodig had gevonden op te zeggen; Maar in de spiegel kijken? Ja, natuurlijk niet!
Ik ben vandaag gebeld door de webcare afdeling van Wehkamp.nl. Bovenstaand probleem wordt alsnog opgelost: morgen zal de babyfoon worden omgeruild voor een nieuw exemplaar!!
Voor ruiterwr:
Op de eerste plaats wil namens wehkamp.nl mijn excuses aanbieden voor de gang van zaken. Graag wil ik voor u bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, verzoek ik u uw klantnummer of naam en adresgegevens, en het forum waarop u de klacht kenbaar heeft gemaakt, te mailen naar webcareteam@wehkamp.nl.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Webshop Salura
Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen. de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer
Verkeerde Lounge bank geleverd
Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik
...
Lees meer
Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...
Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer
Populair in Voeding & Gezondheid
ALDI Duurdere Notenmelange
April dit jaar(2018) kocht ik 2 exact dezelfde nootjes. De kassa sloeg 2 verschillende prijzen aan. Waarom? Andere barcode. En nu is hij nog duurder en proef je flouwe noten bijna zonder zout terwijl de wikkel nog uniek is.
Wie heeft hier nog meer ervaring mee?
Lees meer
Motion Free
Iemand bekend met motion free? Zou o.a. moeten helpen bij rugpijn en gezwollen benen. Iemand beken met dit "Wonder middel?" Lees meer
Mag dit in de oven
schaal van arcopal Lees meer