th
door thaleros Oct 14, 2006 om 13:33
Voeding & gezondheid

Bodybalance werkt dit echt om slank te blijven!

Hoi ik wilde bodybalance (mft) (ozoncabine) proberen om aftevallen en indien dit mogelijk is om slank te blijven. Heeft iemand hier ervaring mee! kijk ik snap natuurlijk wel dat voor niks de zon op komt ik ben dan ook niet te beroerd om er iets voor te doen. Maar blijft je gewicht een tijdje hetzelfde of moet je eigenlijk met regelmaat  in z'n cabine om het op peil te houden! wat zijn de kosten ongeveer!!!!!!!!!!!!!!!

5657 23 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 14, 2006 om 15:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Ik ken ze niet maar lijkt mij altijd dure geldklopperij hoewel er wel goede dingen gezegd worden over ozontherapie maar dat betreft meer reiniging/doorbloeding/afvalstoffen ed  (waardoor je eventueel zou kunnen afvallen misschien).

Goed eten en meer bewegen is goedkoper en werkt prima.

Prijs zal afhankelijk zijn van instituut, dus even rondinformeren.

Groetjes,

ve
door verwijderd - Oct 14, 2006 om 16:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Er is maar een marnier om af te vallen en slank te blijven, en dat is het veranderen van je huidige eetgewoonte.
Dit houdt in dat je eet met verstand en als je eenmaal bent afgevallen ga je door met je nieuwe eetgewoonte om slank te blijven.
Het volgen van een dieet is hierbij een hulpmiddel en hoeft geen bergen geld te kosten.
Je huisarts kan de door verwijzen naar een diëetist die voor jou een dieet samensteld wat gezond en verantwoord is.

ve
door verwijderd - Oct 14, 2006 om 17:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

@thaleros,

Je treft het want ik ben deskundige op dit gebied. Ik wil je wel bellen, dan vertel ik je even hoe je dit probleem en snel en met lekker eten kunt oplossen. Als je je hotmail achterlaat, dan mail ik je en bel je terug. in dat gesprek vertel ik je even wat je zelf kunt doen, zonder een cent te betalen aan dit soort dingen. Je kunt het namelijk gewoon zelf, zodra je weet hoe en wat, groetjes, Elena

ve
door verwijderd - Oct 14, 2006 om 17:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

elenay@

Je bent zoals je zegt deskundige en zegt de oplossing te weten.
Waar om moeten ze dan contact met je opnemen, je kunt het hier toch ook gewoon vertellen, want er zijn in Nederland honderdduizenden die hier dan wat aan hebben.

ve
door verwijderd - Oct 14, 2006 om 17:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Klopt helemaal Binka,

Je hoeft er verder niks achter te zoeken hoor!!

Maar als ik dat allemaal zou moeten schrijven van wat ik allemaal moet vertellen dan is de kassa site te klein. Los daarvan moet ik haar eerst zelf een aantal vragen stellen, want het is individueel afgestemd. Ik doe alles wel goed en houd niet van half werk. Degene die mij aan de telefoon krijgen horen snel genoeg wie ik ben en zijn altijd blij dat ik dit gratis voor ze doe. Dus daar zal jij het ook even mee moeten doen, het is niet anders. Groetjes, Elena

ve
door verwijderd - Oct 14, 2006 om 17:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een dietiste via de huisarts wordt ook vergoed.
Het is practischer, en ze zijn er voor opgeleid.

Verder is de bedoeling van deze site dat expertige gedeeld wordt en niet om mensen te benaderen.
Mensen kunnen hier anoniem hun vragen stellen en van de antwoorden kan een ieder gebruik maken.
Contacten leggen doe je via een datingsite.

ve
door verwijderd - Oct 14, 2006 om 17:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ben benieuwd Binka of de dieetiste van de huisarts haar informatie hier even neer wil zetten, wat denk je zelf.

Jolanda heb ik laatst ook geholpen met haar bezwaarschrift voor de Sociale Dienst, of zou ik dat ook hier moeten plaatsen. We hebben niet allemaal de hele dag de tijd om hier te zitten typen!

En wil ze geen persoonlijk advies dan doet ze het toch niet, simpel.

ve
door verwijderd - Oct 14, 2006 om 17:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Toe nou Elenay,

Ga nou geen klanten proberen te werven voor jou winkeltje via V&A.

En aan vraagstelster,veel zweten in een hete luchtcabine daar wordt je minder in gewicht door want je verliest vocht.
Maar of dit helpt?

Ga eerst eens naar "bodybalance" op dit internet.
Precies weer al datgene wat ook Elenay zegt te kunnen beloven, een kolossale markt voor al die kruidenmengers,pseudo-genezers die zonder enige zinnige onderbouwing maar met veel beloven al die mensen te pakken nemen die zich niet lekker in hun vel voelen zitten.

En daar ben ik heel sterk op tegen.
Wandelen in de (vrije) natuur, gezonder en minder eten is de enige methode die echt werkt.

De Vrije Vogel.

ve
door verwijderd - Oct 14, 2006 om 17:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Er zijn legio dietistes die op het net hun kennis verspreiden.
Alleen kunnen zij pas een persoonlijk advies geven na een bezoek.
En dat doen zij niet door de telefoon.

Maar dit is niet het punt waar het om gaat, de kassasite is geen contactsite en mensen delen hier hun kennis.

ve
door verwijderd - Oct 25, 2006 om 18:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ grootvader

Even reageren op veroordeling over mij.

Dit schrijf je:

Ga nou geen klanten proberen te werven voor jou winkeltje via V&A.

IK HEB HELEMAAL GEEN WINKEL EN VERDIEN NIET AAN DIT SOORT DINGEN, DUS WAAR HEB JE HET IN HEMELSNAAM OVER????

Precies weer al datgene wat ook Elenay zegt te kunnen beloven, een kolossale markt voor al die kruidenmengers,pseudo-genezers die zonder enige zinnige onderbouwing maar met veel beloven al die mensen te pakken nemen die zich niet lekker in hun vel voelen zitten.

EN ONDER BOVENSTAANDE NOEMER HOEF JE ME OOK NIET TE ZETTEN. ALS JE MENSEN WILT VEROORDELEN, BEGIN DAN ZELF EENS MET EEN ONDERBOUWING VAN DE PERSOON EN GOOI MIJ NIET MET ANDEREN OP EEN HOOP, OMDAT DIT JE TOEVALLIG GOED UITKOMT, WANT DIT SLAAT WERKELIJK NERGENS OP, DAN ALLEEN BEKROMPEN HERSENSPINSELS. IK BEN SCHRIJFSTER, VERKOOP NIKS, HELP MENSEN MET INFORMATIE GRATIS EN WENS NIET DOOR JOU VEROORDEELT TE WORDEN TOT IETS WAT JOU GOED UITKOMT.

HOE ZIELIG KUN JE ZIJN.

ve
door verwijderd - Oct 25, 2006 om 21:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nou zeg, dit is onderhand een discussie geworden over wat wel en niet mag op deze site. Leef en laat leven. Voor de vragenstelster het volgende. Pas je leef en eetpatroon aan, voorgoed dus, en je hoeft nooit meer bergen geld uit te geven aan mensen die je van alles beloven. En als je toch niet te beroerd bent, get your pritty ass to the sportschool, 2 a 3 keer in de week, zorg dat je weet wat je eet, en hou dit de rest van je leven vol....zeker weten dat je voor altijd slank blijft, gegarandeerd!

Succes ermee!

ve
door verwijderd - Oct 25, 2006 om 21:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

zo zie je maar stel je een vraag hebben ze het alleen maar over zichzelf.

Belachlijk.

ve
door verwijderd - Jan 11, 2007 om 11:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Ik heb zelf de ozoncabine gehad. Dit heb in combinatie gedaan met Bodystyling. Je valt van de ozoncabine niet af. Dit is alleen voor de afvalstoffen af te voeren en om je huid strakker te maken. Bij Bodystyling ben ik 10 kilo afgevallen en heel veel centimeters en twee kledingmaten slanker. Je ligt dan een in doorzichtige verwarmde cabine gymoefeningen te doen, hierdoor krijg je geen spierpijn. Na afloop ga je in de ozoncabine voor het afvoeren van je afvalstoffen en strakker maken van je huid die omdat je afvalt, losser gaat zitten. je krijgt ook gratis voedingsadvies. Zij zijn nl.van mening dat je je eetpatroon moet veranderen ipv dieet. Zo kan je allemaal volkoren producten nemen en geven ze je tips voor verantwoorde tussendoortjes. Ik ben nu meer dan een jaar verder en ben nog steeds op gewicht, dankzij een veranderd eetpatroon en nu dan fitness. Wil je meer weten, mail gerust. Ik heb alleen maar goede ervaringen hiermee, het is wel duur, maar als je een zetje nodig hebt, werkt dit wel.

Groetjes

Paula (en nee geen werknemer van Bodystyling)

ve
door verwijderd - Jan 11, 2007 om 11:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ozon is zuurstof met een extra zuurstofatoom (O3), volgens mij is dit een agressief gas waarvan ik me niet echt kan voorstellen dat het gezond voor je is. Veroudering wordt voor een groot deel veroorzaakt door zuurstof.
Maar ja ieder zijn meug, alles voor de lijn.

ve
door verwijderd - Jan 11, 2007 om 11:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

http://www.bodystyling.nl zie hier wat er op de website staat van Bodystyling over de ozoncabine. Als dit agressief zou zijn, zou het verboden zijn, niet waar?  En mijn lichaam ziet er nog gewoon uit, geen ledematen afgevallen o.i.d.

ve
door verwijderd - Jan 11, 2007 om 11:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

De fabrikant zal nooit zeggen dat het slecht voor je is, nogal wiedes.
Google maar eens op Ozon oxidant en of O3, het zal je snel duidelijk worden wat ozon is en met je kan doen.

ve
door verwijderd - Apr 23, 2009 om 14:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Ik ben zeer tevreden en ja het helpt echt. Voor mij is het alweer een hele tijd geleden. Ik ga nog steeds 1x per week om te sporten en voor de ozoncabine. Mijn gewicht blijft hetzelfde en mijn huid is mooi strak. Let op je eten, blijf 1 x per week sporten en je gewicht blijft constant.

ve
door verwijderd - May 3, 2009 om 10:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sorry dat ik zo laat antwoord, maar ik was er niet.

Ten eerste heb ik geen winkeltje, ten tweede help ik mensen gratis, dus wat een lariekoek verhalen hier. Wat een niveau!

Dan voor Binka.....je kunt niet zomaar zeggen je moet dit of dat doen. Mensen kunnen medicatie nemen waar ze ook van aankomen,dat heb ik zelf ook gehad. Eén klein allergiepilletje veroorzaakte continu hongergevoel zodat ik van maat 38 naar 48 ging. Na 5 jaar dat laten staan en hoppa maat 38.

Het is maar een voorbeeld. Dus vandaar dat ik altijd mensen telefonisch vragen ga stellen. Ik heb geen winkel, geen praktijk en ik vind het uitermate triest dat als je iets wilt betekenen voor mensen hier op kassa zo negatief op wordt gereageerd.

Dat zegt toch wel heel veel van degene zelf!

Collegiale groet Elena

ve
door verwijderd - May 3, 2009 om 10:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

@elena

De vraag was van 2006

ve
door verwijderd - May 3, 2009 om 10:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja, ik zag het te laat, sorry.....het is nog vroeg, haha

ve
door verwijderd - Jun 12, 2009 om 20:41
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Jun 12, 2009 om 22:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ramonn,

Jouw reclame is door de redactie verwijderd volgens de regels van deze site. Kennelijk is het moeilijk om je aan de regels te houden, omdat je nu weer jouw product zit te pushen.

Vladja

ve
door verwijderd - Jun 13, 2009 om 01:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zout toch eens een keertje op met dat rechtertje spelen

spelen allemaal.

Krijg ik het niet dan wel een ander
Jullie trekken al die oude meuk ook telkens weer naar boven, wees nu eens wijs en doe als ik: Opzouten.

Punky