ch
door christelann May 6, 2010 om 12:31
Voeding & gezondheid

Borg niet terug ontvangen

Ik startte 3 jaar geleden met zwemmen bij Zwembad het Wedde in Voorschoten.
Hiervoor ontving ik een kaart, waar ik (ik meen destijds 5 euro) borg voor moest betalen. Deze kaart kon je opwaarderen met een aantal keren zwemmen.
Ik ben gestopt met zwemmen, maar was eigenlijk helemaal vergeten de kaart nog eens terug te brengen. Deze kwam ik vorig jaar met opruimen weer tegen en belde daarop het zwembad dat ik mijn kaart nog in mijn bezit had. Hierop kreeg ik het antwoord dat er geen borg meer geretourneerd kon worden. Hiervoor had op het zwembad een brief gehangen?
Mijns inziens heb ik recht op teruggave van mijn borg.
Hoe kan ik deze terugontvangen, wat zijn mijn rechten hierin?

Bij voorbaat dank.

Vriendelijke groeten,

Christel de Groot

576 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tdehond
door tdehond - May 6, 2010 om 12:43
4744 Antwoorden / 9 Vragen
0

M.i. heeft u recht op teruggave van de borg die u destijds betaald heeft toen u de kaart kocht.

Op de site staat een contactformulier:
Klik
U zou daar een klacht kunnen indienen.

Ik vind het onrechtmatig dat dit bedrijf de bedragen die aan borg betaald zijn in de kas laten vloeien.
Ik ben echter bang dat de kosten om de borg terug te vorderen hoger zijn als het bedrag wat dit bedrijf u ontfutselt als niet gerestitueerd wordt.
Ik zie geen algemene voorwaarden op de site en ik zie ook niet hoe u een geschil kunt aankaarten.


stacey
door stacey - May 6, 2010 om 12:50
10352 Antwoorden / 12 Vragen
0

Hoi,

Voorwaarden kunnen veranderen en dat is destijds gebeurd blijkbaar, er zal wellicht een periode geweest zijn dat de borg nog teruggehaald kon worden cq kaart ingeleverd.

Dat had je even gemist dan maar dat is niet fout van het zwembad als jij er toen al niet meer kwam.
Denk dat je in dit geval pech hebt.

Succes,

stacey
door stacey - May 6, 2010 om 12:54
10352 Antwoorden / 12 Vragen
0

Ze hebben het zo te zien gewijzigd in een eenmalig te betalen en daarna steeds op te waarderen pas destijds dan : --Voor een meerbaden kaart moet u eenmalig een pas aanschaffen van € 10,00. U kunt deze kaart hierna onbeperkt opwaarderen--Bad

stacey
door stacey - May 6, 2010 om 13:04
10352 Antwoorden / 12 Vragen
0

Gevonden, in cache:--------Voor de kaarten die in “borg” uitgegeven zijn zal met ingang van 1 januari 2009 geen borg meer worden teruggegeven. Deze kaarten zullen per 1 januari 2009 beschouwd worden als verkocht en uw eigendom zijn.

Indien u een magneetkaart in gebruik heeft waarvoor u een “borg” van € 5,- betaald hebt en deze borg terug wilt ontvangen dan dient u de kaart voor 1 januari 2009 bij ons in te leveren. U ontvangt dan uiteraard uw € 5,- hiervoor terug.

Levert u de kaart niet in dan vervalt de borg en wordt de kaart geacht aan u te zijn verkocht voor € 5,-.

Na 1 januari 2009 zullen wij geen borg meer uitbetalen! -----------Belangrijke Medeling

Deze stond bij Rotterdamse vestiging, ga er van uit dat het voor alle aangesloten baden zo gold.Vestigingen

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

JTA
JTA - May 14, 2024 om 12:22
Huishouden & energie

Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???

Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract  heb betaald? 
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!

Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri ... Lees meer

wi
witteke - May 14, 2024 om 10:47
Computers & telefonie

Windows life mail mappen verdwenen

Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer