di
door dickenelly Jul 8, 2012 om 10:49
Voeding & gezondheid

BuzzBox Lookz

Afgelopen zaterdag de BuzzBox Lookz ontvangen. Via Buzzer kon je een verrassingspakket kopen voor € 12.50. Er zouden produkten in zitten om je haar, gezicht en body optimaal te verzorgen.
Tot mijn grote verbazing zaten er alleen maar samples in. Zelfs samples met daarop " niet voor verkoop bestemd".
Zeker te weten dat er meerdere mensen deze Box gekocht hebben en er niet over tevreden zijn. Kunnen we gezamenlijk iets doen om ons geld terug te krijgen?

1053 8 Rapporteer

bianca8242
door bianca8242 - Jul 8, 2012 om 11:13
1 Antwoorden / 0 Vragen

nou hier ook een domper zeg, ik dacht onder de proefjes die je kan uitdelen zitten de grotere verpakkingen voor mijzelf. nee dus alleen piepschuim.

de site van buzzer staat al helemaal vol met klachten

lucia47
door lucia47 - Jul 8, 2012 om 17:51
7 Antwoorden / 4 Vragen

De inhoud van de buzzbox lookz is ronduit sneu en zeker geen E 12,50 waard. Ik voel mij benadeeld en in de maling genomen en teleurgesteld en voorschut gezet. Zit ik toch als een klein kind tussen de plastic chips te zoeken naar iets van waarde.
Vermoed toch wel een gevalletje van misleiding.
Ik koop niet voor mijzelf voor E 12,50 gratis monsters. Er valt ook niets uit te delen, dus buzzen is er niet bij

ma
door marianne baaij - Jul 8, 2012 om 18:37
1 Antwoorden / 0 Vragen

vol verwachting uit gekeken naar buzzbox er van uit gaand dat het net zo iets zou zijn als de buzzerboxen eerst, verschillende produkten om met kennissen en vrienden uit te proberen . nou dat was duidelijk niet het geval of het moest de vul chips zijn die we moesten buzzen .dit kan zeker de bedoeling niet zijn .Op de reactie van de buzzers zegt Erik (van buzzer) dat hij bedroefd en boos is om dat word gezegt dat zij ons(al die mensen) hebben opgelicht. maar waarom bedroefd (omdat hij van al die hardwerkende mensen 12,50 heeft gehad voor iets dat nog geen 5euro waard was.) hij moet zich schamen

ma
door maikehubner - Jul 8, 2012 om 22:25
2 Antwoorden / 0 Vragen

Wat een aanfluiting! Heb al meerdere malen producten mogen testen. Zowel via Buzzer als ook via andere communities. Ben tot nu toe altijd erg tevreden en meestal blij verrast geweest. Maar deze buzzbox, waar je ook nog voor moet betalen, slaat alles. Betalen vind ik overigens geen probleem, heb ik vaker, bij andere producten, gedaan. En geld terug hoef ik ook niet. Maar ik wil wel even mijn mening delen!
Bij 'n buzzbox genaamd "lookz" denk ik aan make-op samples, nagellakje, evt 'n maskertje of idd, zoals in deze box 'n crème. Maar om nu 3 zakjes 'garnier 7 days treatment' in een pakket te stoppen, slaat ook een beetje (understatement) de plank mis dacht ik zo. Ik kan achteraf niet eens aangeven of het wel heeft gewerkt!
Oh ja, er zit ook n gratis homeparty bij. Waarbij de Buzzer 'n product naar keuze mag uitzoeken. Kosten à 9,95, maar je hebt wel je huis vol en wilt goed voor de dag komen, dus zet je drankjes en lekkers klaar. Weg 'winst' en goedenavond 'extra kosten'.
Nee, erg jammer en n gemiste kans voor zowel Buzzer als de deelnemende bedrijven.

bi
door bianca91 - Jul 8, 2012 om 22:36
1 Antwoorden / 0 Vragen

Wat een verschrikkelijke tegenvaller zeg! Je betaald 12,50 voor een paar proefmonsters die je gratis bij de parfumerie krijgt. Ik zou het heel prettig vinden als er iets aan gedaan wordt en iedereen netjes z'n geld terug krijgt. Normaal zijn ze bij Buzzer erg royaal, maar ik denk dat ook bij dit bedrijf de economische crisis heeft toegeslagen.Ik kan me dan ook niet voorstellen dat de deelnemende bedrijven hier blij mee zijn, de site van Buzzer staat vol met klachten! Het is echt een eens maar nooit weer actie!

ne
door netjuh1976 - Jul 9, 2012 om 10:19
1 Antwoorden / 0 Vragen

een aanfluiting voor het altijd zo nette Buzzer. Ik heb een mailwisseling met hun gehad, en ze zeggen ook nog dat ze alles goed geformuleerd hebben in hun buzz. ik wil gewoon mijn geld terug en het pakket terug sturen, en daar doen ze ook nog moeilijk over ook

ma
door mandy1976 - Jul 9, 2012 om 13:16
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik was op vakantie en kwam vandaag terug ik dacht leuk mijn buzzer box Looks is er! Nou wat een domper.
Er zaten alleen maar samples in.
Dat ze daar 12,50 voor durven te vragen zeg!
Ben erg teleurgesteld.
Heb net een mail gestuurd naar info@buzzer.nl of ik mijn geld terug kan krijgen.

ma
door maikehubner - Jul 9, 2012 om 18:32
2 Antwoorden / 0 Vragen

Vandaag een reactie op de vele klachten ontvangen! Buzzer geeft 2 opties. Terug sturen of 7,50 tegemoetkoming op je bankrekening. Dit vind ik een nette oplossing!