di
door dickenelly Jul 8, 2012 om 10:49
Voeding & gezondheid

BuzzBox Lookz

Afgelopen zaterdag de BuzzBox Lookz ontvangen. Via Buzzer kon je een verrassingspakket kopen voor € 12.50. Er zouden produkten in zitten om je haar, gezicht en body optimaal te verzorgen.
Tot mijn grote verbazing zaten er alleen maar samples in. Zelfs samples met daarop " niet voor verkoop bestemd".
Zeker te weten dat er meerdere mensen deze Box gekocht hebben en er niet over tevreden zijn. Kunnen we gezamenlijk iets doen om ons geld terug te krijgen?

1053 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

bianca8242
door bianca8242 - Jul 8, 2012 om 11:13
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

nou hier ook een domper zeg, ik dacht onder de proefjes die je kan uitdelen zitten de grotere verpakkingen voor mijzelf. nee dus alleen piepschuim.

de site van buzzer staat al helemaal vol met klachten

lucia47
door lucia47 - Jul 8, 2012 om 17:51
7 Antwoorden / 4 Vragen
0

De inhoud van de buzzbox lookz is ronduit sneu en zeker geen E 12,50 waard. Ik voel mij benadeeld en in de maling genomen en teleurgesteld en voorschut gezet. Zit ik toch als een klein kind tussen de plastic chips te zoeken naar iets van waarde.
Vermoed toch wel een gevalletje van misleiding.
Ik koop niet voor mijzelf voor E 12,50 gratis monsters. Er valt ook niets uit te delen, dus buzzen is er niet bij

ma
door marianne baaij - Jul 8, 2012 om 18:37
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

vol verwachting uit gekeken naar buzzbox er van uit gaand dat het net zo iets zou zijn als de buzzerboxen eerst, verschillende produkten om met kennissen en vrienden uit te proberen . nou dat was duidelijk niet het geval of het moest de vul chips zijn die we moesten buzzen .dit kan zeker de bedoeling niet zijn .Op de reactie van de buzzers zegt Erik (van buzzer) dat hij bedroefd en boos is om dat word gezegt dat zij ons(al die mensen) hebben opgelicht. maar waarom bedroefd (omdat hij van al die hardwerkende mensen 12,50 heeft gehad voor iets dat nog geen 5euro waard was.) hij moet zich schamen

ma
door maikehubner - Jul 8, 2012 om 22:25
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Wat een aanfluiting! Heb al meerdere malen producten mogen testen. Zowel via Buzzer als ook via andere communities. Ben tot nu toe altijd erg tevreden en meestal blij verrast geweest. Maar deze buzzbox, waar je ook nog voor moet betalen, slaat alles. Betalen vind ik overigens geen probleem, heb ik vaker, bij andere producten, gedaan. En geld terug hoef ik ook niet. Maar ik wil wel even mijn mening delen!
Bij 'n buzzbox genaamd "lookz" denk ik aan make-op samples, nagellakje, evt 'n maskertje of idd, zoals in deze box 'n crème. Maar om nu 3 zakjes 'garnier 7 days treatment' in een pakket te stoppen, slaat ook een beetje (understatement) de plank mis dacht ik zo. Ik kan achteraf niet eens aangeven of het wel heeft gewerkt!
Oh ja, er zit ook n gratis homeparty bij. Waarbij de Buzzer 'n product naar keuze mag uitzoeken. Kosten à 9,95, maar je hebt wel je huis vol en wilt goed voor de dag komen, dus zet je drankjes en lekkers klaar. Weg 'winst' en goedenavond 'extra kosten'.
Nee, erg jammer en n gemiste kans voor zowel Buzzer als de deelnemende bedrijven.

bi
door bianca91 - Jul 8, 2012 om 22:36
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Wat een verschrikkelijke tegenvaller zeg! Je betaald 12,50 voor een paar proefmonsters die je gratis bij de parfumerie krijgt. Ik zou het heel prettig vinden als er iets aan gedaan wordt en iedereen netjes z'n geld terug krijgt. Normaal zijn ze bij Buzzer erg royaal, maar ik denk dat ook bij dit bedrijf de economische crisis heeft toegeslagen.Ik kan me dan ook niet voorstellen dat de deelnemende bedrijven hier blij mee zijn, de site van Buzzer staat vol met klachten! Het is echt een eens maar nooit weer actie!

ne
door netjuh1976 - Jul 9, 2012 om 10:19
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

een aanfluiting voor het altijd zo nette Buzzer. Ik heb een mailwisseling met hun gehad, en ze zeggen ook nog dat ze alles goed geformuleerd hebben in hun buzz. ik wil gewoon mijn geld terug en het pakket terug sturen, en daar doen ze ook nog moeilijk over ook

ma
door mandy1976 - Jul 9, 2012 om 13:16
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik was op vakantie en kwam vandaag terug ik dacht leuk mijn buzzer box Looks is er! Nou wat een domper.
Er zaten alleen maar samples in.
Dat ze daar 12,50 voor durven te vragen zeg!
Ben erg teleurgesteld.
Heb net een mail gestuurd naar info@buzzer.nl of ik mijn geld terug kan krijgen.

ma
door maikehubner - Jul 9, 2012 om 18:32
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Vandaag een reactie op de vele klachten ontvangen! Buzzer geeft 2 opties. Terug sturen of 7,50 tegemoetkoming op je bankrekening. Dit vind ik een nette oplossing!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

El
Eline72 - Sep 27, 2024 om 10:37
Winkels & webshops

Webshop Salura

Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen.  de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer

A.
A. Maas - Aug 30, 2024 om 14:44
Geldzaken & recht

Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...

Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer