mi
door misaba May 19, 2013 om 11:16
Voeding & gezondheid

CAK wat een zooitje

Wat een zooitje bij dat CAK pff

Ik heb een korte periode 8 - 2010 tot periode 3- 2011 hulp in de huishouding nodig gehad. Hiervoor van CAK facturen gehad waarbij ook door de instelling niet geleverde hulp werd gerekend en ook door mij betaald. Ik heb het maar opgegeven want ze zijn daar echt dom, geef de weken op die niet geleverd zijn, gaan ze bij de instelling weken opvragen dat er wel is geleverd.

Dan ontvang ik februari 2012 een nieuwe beschikking met een hogere bijdrage van € 299,00 en moet bijbetalen en betaal wederom netjes de rekening. Blij dat ik geen hulp meer nodig heb want ik kan de volgende keer beter zelf iemand in dienst nemen want dan ben ik een stuk goedkoper uit.

Nu komt er maart 2013 na aanleiding wijziging belasting gegevens, weer een nieuwe beschikking aanpassing naar € 193,00 met rekening bij betalen 157,00?

Dan bel ik ze hoe het mogelijk is dat ik moet bijbetalen ik krijg namelijk geld terug want ik heb voldaan voor beschikking € 299,00.

Nou het is gewoon lachwekkend met wat voor antwoorden ze komen, waarom ik moet bijbetalen dit zal ik u besparen. Dan verteld mevr. dat ik deze rekening naast me neer kan leggen want er komt wederom een nieuwe beschikking vastgesteld op € 164,00 met bij betaling € 65,00 ik ben letterlijk in lachen uitgebarsten en heb het gesprek afgesloten.....

Is er iemand hier die mij dit kan uitleggen?
Betaald voor een beschikking van € 299,00.
Nieuwe beschikking € 193,00 en bijbetalen € 157,00.
Beschikking die gaat komen € 164,00 en bij betalen € 65,00.

508 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

diumenge
door diumenge - May 19, 2013 om 12:36
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Natuurlijk kan niemand hier dat (goed) uitleggen, zeker niets als u ons hun antwoorden 'bespaart'...

mi
door misaba - May 19, 2013 om 12:56
22 Antwoorden / 2 Vragen
0

Hun antwoord: ik zie het verkeerd en moet gewoon bijbetalen, dat is de normale gang van zaken als hun een nieuwe beschikking opstellen en het maakt niet uit of deze lager uitvalt dan waar je al voor betaald hebt!

tijger1
door tijger1 - May 19, 2013 om 13:09
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Over zulk soort zaken moet u ook niet gaan bellen.

Als u een factuur te betalen krijgt over niet geleverde diensten, moet u een bezwaarschrift sturen en niet zo maar betalen.

Ook tegen de nieuwe beschikkingen kunt u, als deze niet terecht zijn, bezwaar indienen.

Dus zet alle gegevens op papier en stuur dat aan het CAK.

mi
door misaba - May 19, 2013 om 18:26
22 Antwoorden / 2 Vragen
0

Bezwaarschrift over niet geleverde uren was ingediend en werd ongegrond verklaard.
Aangezien ik geen zin heb in een incasso bureau aan mijn deur heb ik onder protest betaald en opnieuw een brief gestuurd waar geen antwoord op is gekomen.

Wat ik nu gekregen heb is nieuw. Aangezien ik nu even andere prioriteiten heb (moet een radioactieve behandeling ondergaan) heb ik nu even geen zin in dit belachelijke gedoe van incompetente personen. Wel heb ik inmiddels aangegeven dat ik deze rekening zeker niet betaal en ze desnoods bij een rechter hun gelijk kunnen gaan halen.

tijger1
door tijger1 - May 19, 2013 om 18:57
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Blijkbaar hebt u na de uitspraak op het bezwaar niet de juiste wegen behandeld.

Lees hier wat u had moeten doen.

Blijkbaar hebt u er geen zin in voor die nieuwe kwesties weer de juiste stappen te zetten, maar verspilt u uw tijd door hier uw grieven te uiten. Dat gast u dus straks opbreken.

mi
door misaba - May 19, 2013 om 19:22
22 Antwoorden / 2 Vragen
0

[quote=tijger1 schreef op zondag 19 mei 2013, 18:57]Blijkbaar hebt u na de uitspraak op het bezwaar niet de juiste wegen behandeld.

Lees hier wat u had moeten doen.

Blijkbaar hebt u er geen zin in voor die nieuwe kwesties weer de juiste stappen te zetten, maar verspilt u uw tijd door hier uw grieven te uiten. Dat gast u dus straks opbreken.
Weet je tijger1 alles ligt al bij mijn advocaat, die het duidelijk met mij eens is. Dus laat maar komen.

En ik mag mijn grieven hier uiten want daar is waar kassa voor bedoelt is om misstanden in de maatschappij te herkennen, want met mij hebben nog meer mensen dit soort problemen met het CAK!

tijger1
door tijger1 - May 19, 2013 om 19:36
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Uiteraard is uw advocaat het met u eens, daar is hij UW advocaat voor.

Fouten worden overal gemaakt en om die fouten te kunnen herstellen zijn er regels opgesteld. Maar als iemand die regels dan niet wil volgen, houdt het eigenlijk een beetje op.

Ik neem echter aan dat uw advocaat nu wel een bezwaarschrift zal indienen tegen die rare beschikkingen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

El
Eline72 - Sep 27, 2024 om 10:37
Winkels & webshops

Webshop Salura

Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen.  de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer

A.
A. Maas - Aug 30, 2024 om 14:44
Geldzaken & recht

Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...

Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer