mw
door mwj6 Oct 24, 2011 om 19:29
Voeding & gezondheid

Coca cola 125 jaar

Coca cola had aan het begin van dit jaar een aktie. Je moest coca cola doppen sparen waar codes in stonden en die moest je dan via de computer invoeren. Onze zoon wilde graag een kleine koelkast sparen. Toen hij 100 doppen had gespaard heeft hij de rest in mei bijbetaald en dan werd binnen 3 a 4 weken de koelkast opgestuurd.

Na twee maanden ben ik coca cola gaan bellen. Alle nummers die ik doorkreeg gebeld en telkens weer hetzelfde riedeltje dat zij er niets aan konden doen en dat ik een mail moest sturen naar de speciale site van coca cola. Dat heb ik gedaan, kreeg ook een mailtje terug. Het was een enorm succes maar ze gingen het regelen. Weer een maand gewacht, weer een mail gestuurd, kreeg weer antwoord met weer dezelfde smoes.

Weer een tijd gewacht, weer een mail. Of dat hij misschien zijn geld terug wilde. Nee natuurlijk niet hij wil die koelkast.
Ze waren zijn adres gegevens kwijt. Goed, zijn adres doorgegeven, nu werd het zo geregeld. Nee dus.

Nu heb ik vorige week weer een mail gestuurd en gezegd dat ik kassa eens zal vragen wat er hier aan te doen is. Ik heb geen mail meer gekregen. Helemaal niets meer gehoord.

Ik vind het schandalig. Onze zoon was 14 en voor hem is 75 euro een hoop geld. Jammer als je zo'n groot bedrijf bent en dan verder niets doet om iets goed op te lossen.

Kunnen jullie er iets mee, er moeten toch meer mensen geen spullen gekregen hebben. Je kunt ook verder nergens naar bellen ofzo.

3176 4 Rapporteer

zwemmer
door zwemmer - Oct 24, 2011 om 21:25
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Je kunt als je op het web of hierboven in het zoekveld 'cocacola-spaaractie' intypt wel het een en ander hierover vinden, Ik krijg de indruk dat de artikelen waarvoor gespaard wordt wel eens meer dan 1 keer uitverkocht zijn.

r.
door r.philippo - Dec 4, 2011 om 18:08
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hier exact hetzelfde verhaal.
Naam kwijt enz.
Zeven maanden geleden betaald aan Coca-Cola.
Goddank alleen voor de transportkosten opgelicht.
Dit soort praktijken verwacht je toch niet van een bedrijf als Coca-Cola

Gr.Ron

ol
door olympicton - Dec 16, 2011 om 22:05
63 Antwoorden / 16 Vragen

voor info, met je ordernummer kun je bellen, lokaal tarief; 0900-3332227 Ik heb vorige maand nog gebeld, alleen de sportjacks waren er nog niet, de rest wel,maar ze zenden pas als alles binnen is. Als iets niet meer leverbaar is, zou je dus helemaal niks krijgen? Ik heb vandaag een klacht bij de Reclame Code Commissie ingediend.

zwemmer
door zwemmer - Dec 16, 2011 om 22:43
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Als dit alleen maar bedoeld is om de verkoop te stimuleren dan is het inderdaad iets voor de Reclame Code Commisie. Het is zeer teleurstellend om zo valse hoop te verkopen. (Kijk voor soortgelijke ervaringen bij dit onderwerp in het zoekveld).

Zwemmer