mw
door mwj6 Oct 24, 2011 om 19:29
Voeding & gezondheid

Coca cola 125 jaar

Coca cola had aan het begin van dit jaar een aktie. Je moest coca cola doppen sparen waar codes in stonden en die moest je dan via de computer invoeren. Onze zoon wilde graag een kleine koelkast sparen. Toen hij 100 doppen had gespaard heeft hij de rest in mei bijbetaald en dan werd binnen 3 a 4 weken de koelkast opgestuurd.

Na twee maanden ben ik coca cola gaan bellen. Alle nummers die ik doorkreeg gebeld en telkens weer hetzelfde riedeltje dat zij er niets aan konden doen en dat ik een mail moest sturen naar de speciale site van coca cola. Dat heb ik gedaan, kreeg ook een mailtje terug. Het was een enorm succes maar ze gingen het regelen. Weer een maand gewacht, weer een mail gestuurd, kreeg weer antwoord met weer dezelfde smoes.

Weer een tijd gewacht, weer een mail. Of dat hij misschien zijn geld terug wilde. Nee natuurlijk niet hij wil die koelkast.
Ze waren zijn adres gegevens kwijt. Goed, zijn adres doorgegeven, nu werd het zo geregeld. Nee dus.

Nu heb ik vorige week weer een mail gestuurd en gezegd dat ik kassa eens zal vragen wat er hier aan te doen is. Ik heb geen mail meer gekregen. Helemaal niets meer gehoord.

Ik vind het schandalig. Onze zoon was 14 en voor hem is 75 euro een hoop geld. Jammer als je zo'n groot bedrijf bent en dan verder niets doet om iets goed op te lossen.

Kunnen jullie er iets mee, er moeten toch meer mensen geen spullen gekregen hebben. Je kunt ook verder nergens naar bellen ofzo.

3176 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zwemmer
door zwemmer - Oct 24, 2011 om 21:25
2638 Antwoorden / 35 Vragen
0

Je kunt als je op het web of hierboven in het zoekveld 'cocacola-spaaractie' intypt wel het een en ander hierover vinden, Ik krijg de indruk dat de artikelen waarvoor gespaard wordt wel eens meer dan 1 keer uitverkocht zijn.

r.
door r.philippo - Dec 4, 2011 om 18:08
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hier exact hetzelfde verhaal.
Naam kwijt enz.
Zeven maanden geleden betaald aan Coca-Cola.
Goddank alleen voor de transportkosten opgelicht.
Dit soort praktijken verwacht je toch niet van een bedrijf als Coca-Cola

Gr.Ron

ol
door olympicton - Dec 16, 2011 om 22:05
63 Antwoorden / 16 Vragen
0

voor info, met je ordernummer kun je bellen, lokaal tarief; 0900-3332227 Ik heb vorige maand nog gebeld, alleen de sportjacks waren er nog niet, de rest wel,maar ze zenden pas als alles binnen is. Als iets niet meer leverbaar is, zou je dus helemaal niks krijgen? Ik heb vandaag een klacht bij de Reclame Code Commissie ingediend.

zwemmer
door zwemmer - Dec 16, 2011 om 22:43
2638 Antwoorden / 35 Vragen
0

Als dit alleen maar bedoeld is om de verkoop te stimuleren dan is het inderdaad iets voor de Reclame Code Commisie. Het is zeer teleurstellend om zo valse hoop te verkopen. (Kijk voor soortgelijke ervaringen bij dit onderwerp in het zoekveld).

Zwemmer

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Co
Cor0789 - Sep 15, 2024 om 16:38
Geldzaken & recht

Verhuurder weigert inzage servicekosten aan huurcommissie. Wat nu?

Een huurder van onze flat (66 woningen)  heeft huurcommissie ingeschakeld om te beoordelen of de onderliggende facturen van de servicekosten wel kloppen. 

De huurcommissie heeft een onderzoeksrapport geschreven en de servicekosten op 0 gezet omdat verhuurder ondanks herhaald verzoek weigert inzage in de facturen te geven. 

Zoals huismeesterkosten terwijl er geen huismeeste ... Lees meer

GK
GKHB - Sep 29, 2024 om 06:47
Huishouden & energie

Oxxio: Verbruik gas = Eindstand - Beginstand + factor?

Op mijn jaarnota staat een verbruik van 431 m3 gas. Nu hou ik zelf de meterstanden bij, en kom uit op een verbruik van 422 m3 gas. (Meterstanden kloppen). Dit heb ik teruggekoppeld met Oxxio. Hun reactie:   Wat vervelend dat dit gebeurd is op de jaarnota. Ik heb het voor je nagekeken en dat heeft te maken met de factor waarmee het gas wordt berekend. Dit gebeurd altijd op de jaarnota en de fac ... Lees meer